Citat:
Om du inte orkar läsa mina tidigare inlägg så kan jag skriva igen nu före kvällsmaten bara för din skull. Vad polisen är riktigt rädd för kan jag inte säkerligen veta. Men kan ana, gissa. Alla gissar här. Hoppas jag som inte är född i Sverige har samma rättigheter.
Kan vara så att Hannas och Oskars föräldrar inte vill att vissa saker kommer fram. Kan vara sc el annat. Så lite rätt har du i alla fall......
Polisen har inget intresse av detta fall för alla är döda. Så dom behöver inte gå i botten med allt.
Men det jag menar är framförallt varför polisen gör bort sig. Läs nu ordentligt;
Om man nu planerar göra självmord som polisen påstår ( alltså Hanna och Oskar har planerat ) och planerat före det mörda sina barn under hela hösten - enligt polisen - HELA HÖSTEN
går man då tillväga på det sättet som O och H har gjort när det gäller mörda sina barn. Ger man inte barnen riktigt med lugnande, tänk nu att enligt polisen har dom gemensamt planerat detta under ganska lång tid. Så tid har dom haft för att inskaffa medel. Stryper man sina barn om man har planerat detta länge. Det finns så många olika sätt att mörda. Titta du på Leif GW Perssons program så vet du det.
Hanna, vill hon ta livet av sig genom strypning? Skulle du vilja be din man att strypa dig om du ville göra självmord. Hur sjuk i huvudet du än var.
Ströp Hanna sig själv? Neeeej.
Alla låg i huset strypta och en man har hängt sig sen.Vem har strypt barnen och mamman då?
Det är som matte. Väldigt exakt. Det finns inget utrymme för symboliskt skitsnack som vi alla ägnar oss åt här.
Den enda grejen som var planerat här var allt pappers arbete som Oskar har ägnat sig säkert flera månader åt.
Hoppas du läser ordentligt det jag skriver och inte citerar det genom att lyfta bort saker och ting ur sitt sammanhang.
starkt på att det fanns ett samröre med scientologerna.