2019-01-04, 21:37
Medlem
Hej!

Jag förstår inte riktigt vad jag drabbats av. Jag hade oskyddat samlag med en tjej och sedan dess började det svida när jag urinerar(samma dag) Jag väntade ~10 dagar och bestämde mig därför för att testa mig för olika könssjukdomar då jag var helt säker på att det var detta, men det var det inte då proven visade negativt. Jag testade mig även för urinvägsinfektion då jag haft detta innan men inte ens det visade något.

Vad bör jag göra? Jag har antibiotika hemma sedan tidigare mot UVI. Bör jag testa med detta?

Är lite rädd att jag kanske tog testet fel, att jag inte tog det första urinet utan mellan-urinet, kan detta ha någon påverkan? Tjejen påstådd sig för övrigt vara ren men det går knappast lita ändå.

Mvh,
-Bolt-
Senast redigerad av -Bolt- 2019-01-04 kl. 21:40.
Citera
2019-01-04, 21:56
Medlem
Hur ofta svider det då?
En gång är ingen gång två är lika med

Citera
2019-01-04, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Saarne
Hur ofta svider det då?
En gång är ingen gång två är lika med

Varje gång jag urinerar.
Citera
2019-01-04, 22:06
Medlem
Haloperidols avatar
Hade ni hårt sex? Jag har lyckats åstadkomma rejäl smärta i penis och i vissa fall även svullnad när jag, hög på amfetamin, haft intensivt sex under en längre tid. Detta kan även appliceras på ensamskoj :P

Vi kan ju åtminstone utesluta både urinvägsinfektion och könssjukdomar då du testat dig för detta med negativa provsvar som följd.
Citera
2019-01-04, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haloperidol
Hade ni hårt sex? Jag har lyckats åstadkomma rejäl smärta i penis och i vissa fall även svullnad när jag, hög på amfetamin, haft intensivt sex under en längre tid. Detta kan även appliceras på ensamskoj :P

Vi kan ju åtminstone utesluta både urinvägsinfektion och könssjukdomar då du testat dig för detta med negativa provsvar som följd.

Yes det hade vi, haha känner igen det där..

Grejen är att jag börjar bli orolig att jag kanske utförde testet mot könssjukdomar på rätt sätt? Typ att jag tog mellanurinet och inte det första osv.. :/
Citera
2019-01-04, 22:46
Medlem
Haloperidols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Bolt-
Yes det hade vi, haha känner igen det där..

Grejen är att jag börjar bli orolig att jag kanske utförde testet mot könssjukdomar på rätt sätt? Typ att jag tog mellanurinet och inte det första osv.. :/

Då är det nog det som spökar, samt dina hjärnspöken som trakasserar dig

Det spelar ingen roll vilken "nivå" av urin som testades, tro mig.
Citera
2019-01-04, 23:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haloperidol
Då är det nog det som spökar, samt dina hjärnspöken som trakasserar dig

Det spelar ingen roll vilken "nivå" av urin som testades, tro mig.

Tack ska du ha!
Citera
2019-01-05, 16:39
Medlem
Riktigt skumt att det inte gått över efter någon vecka dock.. Funderar på om jag ska göra om provet mot könssjukdomar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in