Citat:
Psykiska sjukdomar och med det så diskuteras väl inte överhuvudtaget hur nedstämd en person kan vara? Om det är insomningsvårigheter eller annat?Har inte polisen dementerat känd psykisk ohälsa hos båda föräldrarna? Jag minns inte exakt hur de formulerade sig men jag vill minnas att de sade något i den stilen på pressträffen.
Jag är väldigt selektiv med vilka uppgifter jag litar på angående såväl mamman som pappan. Annars är till exempel Hanna den första människan i världen som både är döende i cancer och samtidigt helt frisk.
Om Oskar finns det betydligt mer information att tillgå utanför tråden. Det är den jag lutar mig mot.
Hanna har jag förstås många tankar kring också och de är inte alla så snälla men de är mer eller mindre vilda gissningar.
Jag är väldigt selektiv med vilka uppgifter jag litar på angående såväl mamman som pappan. Annars är till exempel Hanna den första människan i världen som både är döende i cancer och samtidigt helt frisk.
Om Oskar finns det betydligt mer information att tillgå utanför tråden. Det är den jag lutar mig mot.
Hanna har jag förstås många tankar kring också och de är inte alla så snälla men de är mer eller mindre vilda gissningar.
Om du vänder på kakan kan det likaväl handla om stämningshöjande som var och annan står på.
Jag söker inte preparat mellan allt från SSRI till annat.
Det var ett exempel.
Vad jag säger är att det tycks åberopas ett par sanningsgurus mellan andra som inte varit så aktiva och vars röst kanske inte dominerar?
Det samma gäller skribenter - för att vissa med en frenetisk framfart ägnar sig åt en pseudoutredning gällande mord så betyder det inte den ultimata sanningen.
Därav funderar jag rent allmänt om det finns mer i tråden som missas?
Citat:
Otroligt vanskligt utgångsläge.