2019-01-04, 15:26
Medlem
Hade jag varit JF hade jag hängt mig redan i tonåren . Vilket slöseri på personnummer .. hoppas de fula aspie-barnet blir plågad dagligen av medfångarna .Sedan är 14-åringen ändå fucked for life. Han dör antagligen med en spruta i armvecket eller ruttnar på någon av sveriges anstalter .Detta innan 25-årsålder . Har han någon form av vett i huvudet tar han livet av sig dessförinnan .
Citera
2019-01-04, 15:28
Medlem
Kid-Stardusts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aethelred
Bilden föreställer alltså 14-åringen Emil Haapala som våldtog BO och sedan närvarade när den genetiska fallfrukten Johan Fallquist mördade henne, för att sedan gå fri från bevistalan på grund av inkompetens från Socialtjänsten i Fagersta kommun.

Modern ser inte ut att ha en IQ över 90, om man får lov att vara lite fördomsfull.

Men bildad är Emils ömma moder iallafall. Hon har ju gått på "Livets hårda skola"...
Citera
2019-01-04, 15:42
Medlem
Kid-Stardusts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dhx
FUP Vetterskog

Det här våldtäktsexet Wetterskog, han är väl inte pappa till Nellas stackars lilla dotter?
Citera
2019-01-04, 15:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kid-Stardust
Det här våldtäktsexet Wetterskog, han är väl inte pappa till Nellas stackars lilla dotter?

Nej
Citera
2019-01-04, 15:49
Medlem
Fyfan vilken vidrig jävla WT familj "Haapala" är.

https://www.facebook.com/anna.haapala.71?lst=849380461%3A100018751004308%3A 1546613256

Lägger upp citat och bilder varenda dag. Tragisk människa.

Vad gör lokalbefolkningen mot Anna och Emil Haapala? Krossade rutor och sprängda brevlådor? För något måste väl hända?
Citera
2019-01-04, 15:51
Medlem
nousernameneededs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Taharahh

https://www.facebook.com/anna.haapala.71?lst=849380461%3A100018751004308%3A 1546613256

Vad gör lokalbefolkningen mot Anna och Emil Haapala? Krossade rutor och sprängda brevlådor? För något måste väl hända?

Senaste är ju från 2017? varför ska de ge sig på Anna för? hon har ju inte gjort något och av vad jag förstått så har hon försökt få hjälp med Emil utan att få gehör för det, är det någon de ska ge sig på är det väl isåfall farsan?
Citera
2019-01-04, 15:52
Medlem
SkogsKonungs avatar
14-åringen får väl flytta? Jag är minsann inte uppväxt i betongen på något sätt men hade en sån kille hade inte kunnat gå min den högstadieskolan jag gick i.

Namnbyte och hela paketet säkert. Billigt lär det inte bli för farbror staten. Fy fan. Sånna som borde utvisas till Afghanistan.
Senast redigerad av SkogsKonung 2019-01-04 kl. 15:55.
Citera
2019-01-04, 16:00
Moderator
KomissarieBecks avatar
Nu skall man dock komma ihåg att så här långt så är det Tingsrättens bedömning.
Eftersom GM dömdes till livstids fängelse så har han ju absolut inget att förlora på att överklaga till hovrätten vilket garanterat också kommer att ske.
Inte för att jag ser att hovrätten kommer att mildra domen men man skall man ändå hålla i minnet att det hela kommer att gå en runda till.....
Citera
2019-01-04, 16:01
Medlem
Steinarrs avatar
Har knappt läst någonting om detta fall. Jag läste däremot att GM hade varit mobbad under hela sin skoltid av flera tjejer.

GM är 28 och Nella var 28.

Finns det någon koppling? Orkar inte läsa igenom hela tråden.
Citera
2019-01-04, 16:04
Medlem
Citat:

Ja, det är ju knappast mamman som begått brottet. Vad jag förstår har hon både lämnat pappan och försökt få hjälp för pojken många gånger. Hon är också ett offer i detta. Hur en unge kan bli så skev begriper jag inte. Det var för övrigt pappan som skjutsade 14-åringen till övernattning hos 28-åringen. Och där är väl något jävligt fel. Min 15-åring skulle aldrig i livet få slagga hos en 28-åring. Skulle tänka att det var något allvarligt fel på honom. Och det var det ju.
Citera
2019-01-04, 16:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dhx
Ja, det är ju knappast mamman som begått brottet. Vad jag förstår har hon både lämnat pappan och försökt få hjälp för pojken många gånger. Hon är också ett offer i detta. Hur en unge kan bli så skev begriper jag inte. Det var för övrigt pappan som skjutsade 14-åringen till övernattning hos 28-åringen. Och där är väl något jävligt fel. Min 15-åring skulle aldrig i livet få slagga hos en 28-åring. Skulle tänka att det var något allvarligt fel på honom. Och det var det ju.

Där har du helt rätt.
Det va inte ens mamman som överklagade omhändertagandet av sonen, utan det va pappan.
Hon har gjort sitt yttersta för att få hjälp för sonen.
Och om man läser kommentarer här av dem som bott granne m pappan inkl vi, så är roten till det onda just pappan.
O kan lova att han inte är ens brydd av detta, livet går vidare som vanligt om inte lite värre ändå.
Han går ut på gården utan att skämmas, men det har han alltid gjort när han gjort fanstyg o väckt hela trapphuset.
Hoppas verkligen att grabben firtsätt bli omhändertagen, annars kommer det bara att fortsätta.
Citera
2019-01-04, 16:17
Medlem
Citat:

Nja, den dagen hon lägger upp en länk här till någons fejja och kallar denne vidrig, ja, då är jag beredd att hålla med om att hon är det men annars, vad i helvete finns det för anledning att beskylla och/eller outa henne?! Sjukt vidrigt.

Det finns ett helt skikt i samhället med folk som dagligen postar likadana bilder av sig själva, gärna med fåniga ramar och skit, samt lägger upp en massa "visdoms"ord så det är knappast ovanligt. Och det gör henne definitivt inte till vidrig. Osmakligt inlägg. Det går faktiskt att vara en hyfsat normal människa och ändå få en psykopatidiotjävel till son. Eller har du några fakta om henne som vi andra inte känner till?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in