2019-01-04, 14:33
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
DETTA håller jag med om 100%. Och jag bor ändå i Malmö.

Män vill bara ha en ursäkt för att de ligger med och gifter sig med utlänningar. Kvinnor gör det också, men av någon anledning verkar inte kvinnor ha behov av att ge någon annan "skulden".

Jag bor också i en invandringstät stad, och ser somsagt det heller inte ofta. Finns inte heller, vad jag vet, någon statistik på detta som talar för att svenska kvinnor bildar par med utländska män i någon hög utsträckning.
Citera
2019-01-04, 14:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Jag bor också i en invandringstät stad, och ser somsagt det heller inte ofta. Finns inte heller, vad jag vet, någon statistik på detta som talar för att svenska kvinnor bildar par med utländska män i någon hög utsträckning.
Då det förhåller sig så, Dags att överge svenska kvinnor, så är det naturligtvis ingen invandrarman med stolthet som vill vara tillsammans med en svensk kvinna. Däremot duger ni för lite enkel snabbompa. Skillnad.
Citera
2019-01-04, 14:39
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Naknekejsaren
Hentai? Wow. Har alltid tänkt att det är specifikt skapat åt riktigt spinkiga omega-killar som knappt kan klara av att se verkliga kvinnor på 2D.

Ligger kanske något i det, jag tenderar att överfokusera, lite som en ass-burger : )

Citat:
Hur blir man Jessica Rabbit, bortoperar revben + några mindre väsentliga inre organ?

Många "nöjer" sig med läpparna, håret, naglarna, fillers, buttlift osv.

De riktigt extrema operationerna har inte riktigt slagit igenom bland massan.

Fast brazilian buttlift är extremt och har blivit vanligare och vanligare....
Citera
2019-01-04, 14:52
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillskrot
Då det förhåller sig så, Dags att överge svenska kvinnor, så är det naturligtvis ingen invandrarman med stolthet som vill vara tillsammans med en svensk kvinna. Däremot duger ni för lite enkel snabbompa. Skillnad.

Din verklighet är somsagt inte den verklighet många andra lever i.
Citera
2019-01-04, 14:53
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Ligger kanske något i det, jag tenderar att överfokusera, lite som en ass-burger : )

Många "nöjer" sig med läpparna, håret, naglarna, fillers, buttlift osv.

De riktigt extrema operationerna har inte riktigt slagit igenom bland massan.

Fast brazilian buttlift är extremt och har blivit vanligare och vanligare...
.

Vad anser du om detta? Är det något av det nånting du själv hade kunnat tänka dig att genomföra? Känner du någon som har opererat sig?
Citera
2019-01-04, 14:58
Medlem
F.Hansens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Vi svenska män är väl egentligen rätt fantastiska? Vi har drivit upp välståndet i landet med våra uppfinningar och vår starka drivkraft. Vi har givit kvinnorna självständighet och frihet. Vad har detta givit oss själva? Mäns självmord, en majoritet mörkas. Social utsatthet mörkas. Diskriminering av pojkar i skolan mörkas. Att män utgör 95 % av de som dör på jobbet mörkas. Vi lever även 4-5 år kortare än kvinnor. Vårt eget fel? Elller snedprioritering av vårdresurser? Kvinnoliv är mer värt än mansliv. Vi kan offras...

Svenska män: vi har välkomnat kvinnor i samhälllet, men får bara skit. Varför? Kvinnor kan bara gilla och åtrå män de ser upp till. Ett fåtal. Ni andra är körda. Offer. Känns det hårt? Ja, jag vet, men det är sant. Det finns flera lagar i Sverige, vars enda syfte är att trycka ner män. Jämställdhet? Knappast!

Mitt förslag: vägra ingå fasta relationer med svenska kvinnor. Vägra låta er tryckas ner av kvinnor. Inte ens kvinnor vill ha förtryckta män. Själv sticker jag snart, men ni andra... Rädda er själva... Säg ifrån. Eller bli tillintetgjorda. Där står vi idag. Välj.

Vänta inte. Vägra äktenskap och barn med svenska kvinnor. Nu.

Input på detta?

Tips på riktiga kvinnor: Sydamerika och asien...

Haha, ja de flesta svenska kvinnor har för stort ego för deras eget bästa.

Har thailändsk flickvänn, smart, rolig, driven, men respekterar mig verkligen som man i mer traditionell mening. Jag respekterar henne som en riktigt härlig svensk kvinna.

Funkar väldigt bra
Citera
2019-01-04, 15:05
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av F.Hansen

Har thailändsk flickvänn, smart, rolig, driven, men respekterar mig verkligen som man i mer traditionell mening. Jag respekterar henne som en riktigt härlig svensk kvinna.

Funkar väldigt bra

Verkar vara en hel del män på flashback som har asiatiska flickvänner eller fruar. Tycker man ser det skrivas lite här och där.
Lustig slump.
Citera
2019-01-04, 15:12
Medlem
Naknekejsarens avatar
Citat:

Funkar väldigt bra

Hur många fbare med thailändskor finns det härinne?

Jag kanske underskattade den "stora svenska manosphere konspirationen": att byta utt svenska kvinnor med thailändskor.

Visst kan svenska kvinnor vara jobbiga, men...men...
Citera
2019-01-04, 15:16
Medlem
F.Hansens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Verkar vara en hel del män på flashback som har asiatiska flickvänner eller fruar. Tycker man ser det skrivas lite här och där.
Lustig slump.

Ja, det finns naturligtvis många tjejjer och kvinnor som är fina och bra från Sverige. Sedan också de som är självupptagna, har enorma personliga problem med sig själv, har svårt för mannens och kvinnans roll i en relation.
Jag menar att det ska vara jämställt, men mannen måste få uttrycka sin maskulinitet och kvinnan sin femininitet.
Det är ett problem för svenska kvinnor eftersom de gärna trycker ner sina feminiserade män till den grad att mannen inte uttrycker sin maskulina sida och kvinnan måste kompensera sitt nedklankande beteende och mannens förminskade handlingskraft med att bli mer maskulin själv, vilket kväver hennes feminina sida.
Det krävs ofta en man som är trygg i sig själv och kan utstå dessa prövningar dagligen för att vara sexworthy för svenska kvinnor. Något som många unga och äldre män saknar i det feminiserade Sverige.

Thailändska kvinnor är enkla att ha att göra med. De älskar att uttrycka sin feminina sida och att få sin man att må bra.
Sedan så är det underförstått att man som man står för det mesta ekonomiskt.
Vilket är fine för mig. Win win
Citera
2019-01-04, 15:22
Medlem
Naknekejsarens avatar
Citat:
Ja, det finns naturligtvis många tjejjer och kvinnor som är fina och bra från Sverige. Sedan också de som är självupptagna, har enorma personliga problem med sig själv, har svårt för mannens och kvinnans roll i en relation.
Jag menar att det ska vara jämställt, men mannen måste få uttrycka sin maskulinitet och kvinnan sin femininitet.
Det är ett problem för svenska kvinnor eftersom de gärna trycker ner sina feminiserade män till den grad att mannen inte uttrycker sin maskulina sida och kvinnan måste kompensera sitt nedklankande beteende och mannens förminskade handlingskraft med att bli mer maskulin själv, vilket kväver hennes feminina sida.
Det krävs ofta en man som är trygg i sig själv och kan utstå dessa prövningar dagligen för att vara sexworthy för svenska kvinnor. Något som många unga och äldre män saknar i det feminiserade Sverige.

Thailändska kvinnor är enkla att ha att göra med. De älskar att uttrycka sin feminina sida och att få sin man att må bra.
Sedan så är det underförstått att man som man står för det mesta ekonomiskt.
Vilket är fine för mig. Win win

Du har egentligen rätt i allt du säger, alltså rent logiskt. Emotionellt skulle det känna som ett nederlag för mig att ge upp att smälta samman mitt DNA med en svenska/europeiska bara för att få lugn och ro (hellre inte överföra koden överhuvudtaget), men jag är väl heltenkelt lite av en blodig romantiker inombords, trots mitt cyniska yttre.
Senast redigerad av Naknekejsaren 2019-01-04 kl. 15:24.
Citera
2019-01-04, 15:25
Medlem
F.Hansens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Naknekejsaren
Du har egentligen rätt i allt du säger, alltså rent logiskt. Emotionellt skulle det känna som ett nederlag för mig att ge upp att smälta samman mitt DNA med en svenska/europeiska bara för att få lugn och ro (hellre inte överföra koden överhuvudtaget), men jag är väl heltenkelt lite av en blodig romantiker inombords, trots mitt cyniska yttre.

Hehe, ja men du får väll hitta en bra tjej från Polen.
Citera
2019-01-04, 15:26
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:

Citat:
Ja, det finns naturligtvis många tjejjer och kvinnor som är funa och bra från Sverige. Sedan också de som är självupptagna, har enorma personliga problem med sig själv, har svårt för mannens och kvinnans roll i en relation.
Märker man inte detta när man dejtar någon? Alltså vilken sorts kvinna det är...

Citat:
Alltså jag upplever ju att maskulina män med en traditionell ådra är en bristvara. Jag undrar vad som är hönan och ägget här, om det är så att en del svenska män trivs med rollen som lite mjukare man? Så testar kvinnan honom för att se vart gränsen går, men gränsen kommer aldrig. Så blir det pannkaka.
Jag har personligen inget problem med asiatiska kvinnor, de verkar gulliga och trevliga, jag tycker bara det är en lite trist inställning som man att man "tar den lätta vägen". Är majoritet av svenska kvinnor verkligen så rabiata?

Citat:
Detta håller jag med om. Förstår inte varför någon skulle vilja ha det annorlunda. Känns som den mest naturliga sak i världen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in