2019-01-04, 09:25
Medlem
Hej

Jag vill ha tips på en riktigt bra gynekologmottagning i Göteborg. Jag har inte varit hos någon på 8 år vilket är idiotiskt. Har nu fått enorma problem med abnorma mängder blod vid menstruation, extrem värk och en menscykel på 2 och en halv vecka. Något känns väldigt fel. Jag har sökt läkare för svåra ryggproblem i många år men inte fått någon hjälp så jag drar mig verkligen för att söka läkarhjälp.

Så tips på de bästa gynekologmottagningarna i Göteborg skulle verkligen uppskattas.
Citera
2019-01-04, 11:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Igelkotten453
Hej

Jag vill ha tips på en riktigt bra gynekologmottagning i Göteborg. Jag har inte varit hos någon på 8 år vilket är idiotiskt. Har nu fått enorma problem med abnorma mängder blod vid menstruation, extrem värk och en menscykel på 2 och en halv vecka. Något känns väldigt fel. Jag har sökt läkare för svåra ryggproblem i många år men inte fått någon hjälp så jag drar mig verkligen för att söka läkarhjälp.

Så tips på de bästa gynekologmottagningarna i Göteborg skulle verkligen uppskattas.

Ingen med tips?
Citera
2019-01-04, 12:15
Medlem
Okapihjords avatar
En som är bra är Hagens Gyn i västra Gbg. Det bästa är att man kan få tid snabbt, vilket verkar svårt på andra ställen idag. Där jobbar en gynekolog och han är dessutom svensk så det går utmärkt att kommunicera utan problem.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in