• 1
  • 2
2019-01-01, 00:38
Medlem
Här är dom idioterna
https://minfil.com/dfW0r2pcb5/unspecified_01_jpg
Citera
2019-01-01, 01:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skogsmulle420

Han blev far redan som 18-åring kan man notera.
Född 54, Alltså inte lastgammal. Verkar vara någon mindre trevlig sjukdom. En del kanske skulle säga att han var värd det men rent genrellt så brukar ju de största rövhälen publicerade till denna värld klarar sig från svårare sjukdomar.
Har ingen statistik utan det är mer en känsla att rättvisa genom hälsa som något karma verkar inte ingå i konceptet.
Gillar inte bedragare men jag vill människor väl så jag hoppas de på något vis kan kurera denne herr Bessik. Allas lika värde när det kommer till saker som hälsan et.c.
Tror inte vi ska tumma på den med några egna moraliska åsikter.

OnT: Hoppas bedragarna åker dit, de bedragna kanske kan få någon krona tillbaka men det mesta av dessa pengar får man nog lägga på det sura lärokontot.
Citera
2019-01-01, 01:22
Medlem
Citat:

Ja det är tveklöst gubben iaf
Citera
2019-01-01, 01:30
Medlem
Expohunters avatar
Alltid undrat hur sådant här patrask tänker. Eller inte tänker kanske är mer korrekt?

De bör väl vara medvetna om att de förr eller senare åker dit?
Citera
2019-01-01, 01:42
Medlem
Kilowattjagarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Expohunter
Alltid undrat hur sådant här patrask tänker. Eller inte tänker kanske är mer korrekt?

De bör väl vara medvetna om att de förr eller senare åker dit?

Hur dom tänker: Dom tycker Sveriges rättssystem är pinsamt löjliga, i deras hemländer hugger dom av fingrarna och sen handen som bestraffning, i Sverige blir det ett papper i en pärm. hahahahaah...

Exakt så beskrev några kriminella bröder det för mig och sen kom asgarvet.
Citera
2019-01-02, 13:57
Citat:
Ursprungligen postat av henkegolbog
Lär vara en dum svensk man, ofta dom som gör sånna idiotiska brott... verkar ju nästan som han har velat åka fast.

Citat:
Ursprungligen postat av brasnyggman
Lasse Bessik är döende och kan inte utföra sånt längre

Edit.. Tiderna har dessutom förändrats, förr var det alltid bessik men nu bor det ett tjugotal Bessik i varenda hålla

Finns 2 grova bedragare lasse bessik en i malmö med barnen tanja, manolito och alexander o sen en i staffanstorp.

Här postar jag en bild med flera zigenare bedragare, ivan juliano santino manco lasse osv osv

https://minfil.com/yd0a08p2b4/EF9219...B98692EEA3_png
Senast redigerad av Tramsigkille 2019-01-02 kl. 14:11.
Citera
2019-01-02, 15:03
Medlem
sajebiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xalted
Vem är denna stolle? Varför var säljare så lättlurade och naiva? Är den dömde svensk eller ”svensk”/invandrare?

https://www.svd.se/fangelse-for-bedrageri-pa-blocket

Moderator får flytta tråden till rätt forum. Visste inte om detta var rätt.

Från din länk....

Citat:
Enligt mannen har brotten genomförts under hot från en annan person, som han inte har avslöjat identiteten på.

När kan det för övrigt räknas som rån?

Citera
2019-01-02, 18:57
Medlem
Zigenare
Citera
2021-06-03, 08:35
Medlem
Citat:
Bessik och hans son Paul hoppas jag brinner i helvetet, dom har lurat mig på 3000kr. Får jag fast dom ska jag pissa ner dom jävla zigenare. Gömmer sig i sina ruttna hyreslägenheter, och frun med bullfitta ner till knäna. Jag har foto på deras körkort om någon annan blivit lurad och kan styrka att det är dom.
Vet du något om Michael bessik?
Citera
2024-08-16, 15:05
Medlem
Trådlyftning gällande klanen Bessik. Delar av den, dvs Alexander Bessik Persson ,eller enbart Alexander Persson som han numer kallar sig, har flytt Malmö och bosatt sig i Hovås i Göteborg, där han fortsätter sina bedrägerier i ny stad. Han handlar fortfarande med bilar, klockor, smycken mm till stora belopp och lurar hederligt folk över hela landet. Köper bilar på kredit utan betala, ingår förmedlingsuppdrag för bilar för att sedan inte betala säljaren osv, dvs som han tidigare gjort. Nu har han även lärt upp sina söner Armani Ragnar Doneström och Santino Dragan Vito Doneström som även bor i Göteborg. De köper/säljer bilar privat som värsta bilhandlaren, ca 40-50 bilar per år, men givetvis utan att redovisa/betala skatt. Pengarna försvinner ofta till Ungern. De gör stora vinster men taxerar noll kronor i både tjänst och kapital. De äger flertalet bilar, några till ett värde om ca 1 miljon/styck, bor i fina lägenheter, klär sig i märkeskläder och bär exklusiva klockor. De stinker yrkeskriminella!
Gör ej affärer med Alexander Persson, Armani Doneström, Santino Doneström eller frun Sofia Doneström eller dottern Natalie Lulugi Persson. Du kommer garanterat bli lurad och blåst av denna zigenarfamilj!!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in