Citat:
Ursprungligen postat av
Hundkreks
Sen fattar jag inte varför man spelar online öht, när man vet att resultatet alltid styrs av algoritmer. I riktiga kortspel handlar det om slump eller skill, men online är ju spelet uppgjort redan från början. Vem tror man kommer bli förmögen på spel när algoritmen i grunden är designad för att ge vinst åt företaget och inte kunden?
Men det bevisar väl bara min teori om att en majoritet av jordens befolkning är korkade. Man ruinera sig i desperata försök till att vinna förmögenheter istället för att jobba sig fram till dem.
Du har ingen teori och du bevisar ingenting. Du kan inte utgå ifrån dig själv och ta förgivet att du ska kunna dra några slutsatser utifrån det. Det finns lika många anledningar att spela som det finns människor som spelar.
Väldigt många spelar för att de helt enkelt tycker det är ett kul tidsfördriv, inte för att bli rika. De allra flesta spelar dessutom ansvarsfullt. Jag känner även till ett flertal fall där spelare ligger över miljonen plus på spel och som inte går bananas och sätter in allt de äger och har vid varje insättning.
God fortsättning önskar jag dig.