2018-12-30, 12:06
Medlem
Hej! Jag och min nyfunna KK funderar på att besöka en Swingesclub och väljer Adam & Eva vs Par i hjärter. Vilken anses bäst? Lokal? Folk? Ålder på medlemmar? Annat?

Ser. fram imot ert svar.
Citera
2018-12-30, 19:15
Medlem
slutbits avatar
Vi har aldrig besökt par i hjärter. De jag träffat som varit på PiH har alla tyckt att club adam o eva varit både fräschare och trevligare.
Ålder beror på kväll. Leta upp en young-swingerskväll för 20-40 om du vill träffa yngre. Såna kvällar tror jag PiH också har.
Citera
2018-12-31, 10:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slutbit
Vi har aldrig besökt par i hjärter. De jag träffat som varit på PiH har alla tyckt att club adam o eva varit både fräschare och trevligare.
Ålder beror på kväll. Leta upp en young-swingerskväll för 20-40 om du vill träffa yngre. Såna kvällar tror jag PiH också har.

Hur många människor/par brukar det vara på A&E en lördag då det är parkvällar. Förstår olika men brukar de va 6-8 par eller 40-50 eller där i mellan?
Citera
2019-01-01, 14:28
Medlem
slutbits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Polkagrissamurajen
Hur många människor/par brukar det vara på A&E en lördag då det är parkvällar. Förstår olika men brukar de va 6-8 par eller 40-50 eller där i mellan?

En bra kväll är det nog 60 par, om det är någon tillställning av något slag. En dålig kväll 20, kanske? Svårt att säga. De flesta som besöker för första gången är inga elitswingers utan känner mest bara på stämningen utan att göra något vågat. Club eva är ett bra event att besöka första gången, 45 anmälda honor är det till club eva nu på lördag enligt gästboken och då är det ungefär lika många hannar.
Citera
2019-01-01, 22:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slutbit
En bra kväll är det nog 60 par, om det är någon tillställning av något slag. En dålig kväll 20, kanske? Svårt att säga. De flesta som besöker för första gången är inga elitswingers utan känner mest bara på stämningen utan att göra något vågat. Club eva är ett bra event att besöka första gången, 45 anmälda honor är det till club eva nu på lördag enligt gästboken och då är det ungefär lika många hannar.

Tusen takk for svar. Har fått bra inntrykk av stället så blir nog ett besök inom snar framtid
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in