2019-01-01, 08:47
Medlem
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karlerikss
Det som är bra med att dessa korkade män kör raggandet via sociala medier/telefoner är att allt syns och blir så tydligt..

Metoo förändrar. Hoppas detta nådde hela vägen upp till ledningen på svt och att de gör något åt honom, det finns bättre människor som inte raggar på barn. Man är ju trots allt barn till man fyllt 18 i sweden.
Skitsnack
Dom knullar som kaniner från 15 och uppåt. Barn?????
Citera
2019-01-02, 10:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thaiman
Skitsnack
Dom knullar som kaniner från 15 och uppåt. Barn?????

Fast nu räknas man som barn fram till 18 år i Sverige. Det är liksom inget att diskutera.

Har någon bilder på en 17årings nakna kropp, i säg mobilen, så är det att räkna som barnporrbrott. Varsågod för informationen och kunskapen som kanske förhindrar dig och andra att begå brott.
Citera
2019-01-02, 12:32
Medlem
thaimans avatar
De va väldigt va duktig man kan vara nu då!
Byxmyndig 15 röstberättigad 18 Systembolaget 20
Och JAG begår inga brott frånsett fortkörning enl. Snigelmaffian.
Citera
2019-01-05, 03:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thaiman
De va väldigt va duktig man kan vara nu då!
Byxmyndig 15 röstberättigad 18 Systembolaget 20
Och JAG begår inga brott frånsett fortkörning enl. Snigelmaffian.

Tips till dig: fråga inte efter nakenbilder på folk under 18, spara inte de eventuella bilderna på dator eller mobil.
Citera
2019-02-10, 08:57
Medlem
Tillssons avatar
Kronér i en längre intervju i Aftonbladet idag.

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/rLx1rl/dar-jag-hamnade-ar-fan-ingen-lek
Citera
2019-02-10, 09:36
Medlem
hängballens avatar
Citat:
Tips till dig: fråga inte efter nakenbilder på folk under 18, spara inte de eventuella bilderna på dator eller mobil.
Tja det finns ju en gräns för hur gamla dom måste vara också väl? Min morsa har bilder på mig när jag springer naken som treåring. Är kärringen en brottsling?
Citera
2019-02-10, 10:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hängballen
Tja det finns ju en gräns för hur gamla dom måste vara också väl? Min morsa har bilder på mig när jag springer naken som treåring. Är kärringen en brottsling?

Det behöver det väl inte vara, men vi vet också om stt sådana bilder postade på sociala medier sprids i dessa pedofilnätverken, det säger polisen som jobbar med dessa hemska brott.

Men om du frågar efter bilder på säg någon annans barn(kompisars, syskon mm) där barnet är naken och springer runt så är du ute på allt halare is....
Citera
2019-02-10, 10:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tillsson
Kronér i en längre intervju i Aftonbladet idag.

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/rLx1rl/dar-jag-hamnade-ar-fan-ingen-lek

Så nu ändrar han ”sin sanning” igen då..?

Från sambo/bor i hop i ett år, till relation i ett år, till som nu då ett på/av-förhållande i tre år..?

Ljuger som en häst travar...
Citera
2019-02-10, 10:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hängballen

Btw, det in till och med vara så att personen på bilden är 19 år, alltså tillräckligt gammal enligt lagen men ser ut som 15, då blir det olagligt ändå.
Citera
2019-02-10, 10:15
Avslutad
Den artikeln fick man läsa snabbt, för nu är den PLUS.
Hur länge brukar Intervjuer och liknande vara öppna fritt på Aftonbladet, två timmar?
Citera
2019-02-10, 10:37
Medlem
Citat:
Så nu ändrar han ”sin sanning” igen då..?

Från sambo/bor i hop i ett år, till relation i ett år, till som nu då ett på/av-förhållande i tre år..?

Ljuger som en häst travar...

Vad är lögn? De har haft ett förhållande av och till under tre år, varav ett år som sambo.Det är kanske du som önskar se något annat?
Citera
2019-02-10, 11:15
Medlem
Ronilles avatar
Han är för övrigt med i veckans podd: 80 väldigt goda mackor.

Bjussig och rolig när han berättar om bokens uppkomst.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in