2018-12-30, 13:51
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stor-Men-Snabb
Ok. Tycker du att svaret "inte din kvinna" var ok efter att svenska män ville påkalla att våldtäktsvågen inte var bekommen från etniskt svenska män.

Nej det tycker jag inte pucko. Jag reagerade precis som du. Jag tänkte "vad fan är deras problem".
Jag avskyr dem.

Men att du sitter och drar alla över en kam på grund av en jävla artikel det är på ett barns nivå.
Snälla sluta. Vakna till, sortera ut vart ilskan ska riktas, och var en man. En svensk framgångsrik god man med huvudet på skaft.

Och på inget sätt kommer den inställningen du har mot svenskor att förbättra någonting för barnen. Och med WWs inställning kommer vi inte ens ha några svenska barn att förbättra samhället för.
Citera
2018-12-30, 14:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Nej det tycker jag inte pucko. Jag reagerade precis som du. Jag tänkte "vad fan är deras problem".
Jag avskyr dem.

Men att du sitter och drar alla över en kam på grund av en jävla artikel det är på ett barns nivå.
Snälla sluta. Vakna till, sortera ut vart ilskan ska riktas, och var en man. En svensk framgångsrik god man med huvudet på skaft.

Och på inget sätt kommer den inställningen du har mot svenskor att förbättra någonting för barnen. Och med WWs inställning kommer vi inte ens ha några svenska barn att förbättra samhället för.
Som svensk tjej - anser du att ditt sätt att tänka är ovanligt? är dom flesta svennebrudar i din omgivning som dig eller är dom hjärntvättade pk-brudar?
Citera
2018-12-30, 14:13
Avslutad
Citat:
Jag avskyr dem.

Jag ÄR en man. En riktig sådan. Det är ni kvinnor som tappat fokus, inte jag. Om du är smart och fritänkande (vilket jag glädjande ser tendenser av) skulle du ta fronten och ta tillbaka din mark som sund kvinna. Visst, du kommer få skit men ge det några år och du kommer stå högt i kurs. Var vokal, gör dig synlig. Du kommer tacka mig sen.

Jag har sällan fel.
Citera
2018-12-30, 15:28
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Jag ÄR en man. En riktig sådan. Det är ni kvinnor som tappat fokus, inte jag. Om du är smart och fritänkande (vilket jag glädjande ser tendenser av) skulle du ta fronten och ta tillbaka din mark som sund kvinna. Visst, du kommer få skit men ge det några år och du kommer stå högt i kurs. Var vokal, gör dig synlig. Du kommer tacka mig sen.

Jag har sällan fel.

Ja det är ju uppenbart att det inte är män av din sort som kommer att stå för någon slags förändring 😉
Skräll!
Citera
2018-12-30, 15:41
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ja det är ju uppenbart att det inte är män av din sort som kommer att stå för någon slags förändring 😉
Skräll!

De män som kommer att stå för förändringen för er svenska kvinnors blir islamistiska män. Det var väl egentligen att bli satta på plats ni ville? Men det fattade ni aldrig själva.
Citera
2018-12-30, 15:46
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
De män som kommer att stå för förändringen för er svenska kvinnors blir islamistiska män. Det var väl egentligen att bli satta på plats ni ville? Men det fattade ni aldrig själva.

Och dem männen tillhör du ju. Så går din plan i lås.
Citera
2018-12-30, 15:53
Avslutad
Citat:
Skräll!

I dont see any self promotion going on..!
Citera
2018-12-30, 16:04
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Det skulle vara aktuellt först när svenska kvinnor inser och intar sin underlägsna position i frågor som rör nationens säkerhet och välstånd. Samt släpper sin extremfeminism och börjar tänka på sin kvinnlighet. Tror du det kommer att hända?

Varför skulle vi kvinnor vara underlägsna en man/män som exempelvis köper öststatshoror nere i Tyskland? Du måste vara komplett galen och helt jävla uppfylld av dig själv.
Citera
2018-12-30, 16:09
Avslutad
Citat:
Ja, så är det. Jag försöker bara få dem att inse sitt eget hyckleri i frågan. Men det är som att kasta pärlor åt svin.
Ja, men man kan ju tycka att det faktum att de åtminstone lyckats få en asiatisk kvinna skulle mildra deras bitterhet men icke.
Citera
2018-12-30, 16:14
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Ja. Good point. Jag kämpar med mitt hyckleri. Ett hyckleri som är fött från att jag träffade min fru. En underbar (ibland korkad) människa. Ett hyckleri från att hon gav mig två underbara minime.. Jag vill verkligen visa dem vad ett jämställt samhälle kan se ut som men ni och imamerna gör det inte lätt.

Jag tror det blir mest skrönor i framtiden...

Citat:
Min fru är för övrigt väldigt aktiv i lokala barnhemmet. En kristen organisation. Hon har gjort underverk på de 7 år hon varit aktiv. Hon tar aktivt avstånd till religiösa förtecken i det sammanhanget och har fått mycket skit för det. Jag tror ration är minst 10-1 mot vad hon ger lokala mosken. Hon står på sig mot häcklarna (som du) dock.

Hon är bättre än du.

Som "ni"? Jag har inte konverterat till islam, sluta projicera.

Nej det är hon inte, hon gifte sig med en hycklare.
Citera
2018-12-30, 16:18
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Som "ni"? Jag har inte konverterat till islam, sluta projicera.

Nej det är hon inte, hon gifte sig med en hycklare.

That's all you got?

..hehe. Du skulle inte ens överleva 5 min med henne. Jösses, dessa småtjejer.
Citera
2018-12-30, 16:19
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Ja, men man kan ju tycka att det faktum att de åtminstone lyckats få en asiatisk kvinna skulle mildra deras bitterhet men icke.

Nej dessvärre bekräftar det bara deras fördomar/farhågor och spär på bitterheten och därmed föraktet ytterligare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in