Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2003-12-14, 00:15
Medlem
Rubbermans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fat bastard
Blir det nåt kvar då på M&J om man tar bort nämnda trådar?
Jag är själv inte så flitig besökare där, men de gånger jag tittat in tycker jag det enbart är skvaller.

Också en synpunkt, men det kanske kan lösas i och med att man lägger till en ämne till själva överrubriken. Finns många sätt att lösa problematiken, har precis startat en tråd om detta så vi får se vad som kommer fram.
Jag håller er postade!
Citera
2003-12-14, 02:40
Medlem
Pellenezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fat bastard
Blir det nåt kvar då på M&J om man tar bort nämnda trådar?
Jag är själv inte så flitig besökare där, men de gånger jag tittat in tycker jag det enbart är skvaller.

Jag hoppas att det blir så att trådar som faktiskt handlar om journalistik kommer att känna sig mer välkomna och dyka upp oftare om man får bort alla skvallertrådar.
Citera
2003-12-14, 03:52
Medlem
agitators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pellenez
Jag hoppas att det blir så att trådar som faktiskt handlar om journalistik kommer att känna sig mer välkomna och dyka upp oftare om man får bort alla skvallertrådar.
jo, det finns ju lite ämnen som man skullekunna tänka sig att fa en mer nyanserad bild av, men fragan är om sa manga här pa forumet intresserar sig för sadana spörsmal? Fast vi är ju ett gäng sa nagon ska man väl hitta som vill slass lite...
Citera
2003-12-18, 08:58
Bannlyst
Kändisar

Ja det helt klart att besta vore om ett forum blev döpt till Kändisar där man kan diskutera allt om kändisar, som tex skvaller, bilder och annat kul som rör kändisar
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in