2018-12-27, 02:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mossyvictory
De har ju i alla fall medborgare som kan slåss för de skaffar barn, något svenska kvinnor är inkapabla till då de pissar bort sin fertilitet genom att leka stark och självständig när de "gör karriär".

IS behöver inte hjälp för svenskarna håller på i detta nu att förinta sig själva. Det enda IS behöver göra är att avla barn och vänta. Vad tror du händer när muslimer blir för stora för Sverige? De kommer att avrätta alla icke-muslimer. Allahu akbar, din fjolla.

Här har vi Sveriges nationalsång om 20 år.

https://www.youtube.com/watch?v=2TCdmy-7-Xw
Gullet får inte ligga. Sök terapi så kanske du får ligga någon gång. Eller är du för upptagen med slänga ur dig bittra visor på Flashback? Kanske lika bra, du ser ju ändå ingen skillnad på barn och kvinnor så det kanske är lika bra att din svans pekar neråt.
Citera
2018-12-27, 02:53
Medlem
mossyvictorys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av guldgruvan
Gullet får inte ligga. Sök terapi så kanske du får ligga någon gång. Eller är du för upptagen med slänga ur dig bittra visor på Flashback? Kanske lika bra, du ser ju ändå ingen skillnad på barn och kvinnor så det kanske är lika bra att din svans pekar neråt.

Du projicerar. Jag säger bara sanningen, jag är inte det minsta bitter. Jag frodas i vilket system som helst, ett svenskt sådant eller muslimskt. Jag har inget emot att konvertera när muslimerna tar över.

Försöker bara rädda så många människor som möjligt innan det ounvikliga sker, dvs att muslimer tar över och mördar den inhemska befolkningen.

Lösningen är den här: Ta ifrån kvinnors rösträtt och stoppa idiotin. Eller fortsätt samhället med samma mjäkiga och fjolliga män som du själv och låt Muhammed ta rättigheterna ifrån kvinnorna och vi lever sedan i ett muslimskt land.

Det finns inget sätt kvinnor får behålla sina rättigheter på. Antingen gör svensken det eller Muhammed. Välj. Genom att inte välja så har du gjort ett val för då kommer Muhammed göra det.

Du är ett praktexempel på allt som är fel på Sverige. En svag, mjäkig, beta male. En som tänker som en kvinna. Du är en skam för dina förfäder.
Citera
2018-12-27, 03:25
Medlem
Lydans avatar
Säg ifrån bara. Det är så enkelt. Du behöver inte sitta och bevisa något hit eller dit, som du märkt i tråden biter ingen fakta eller verklighet på dem. Det är inte radikalfeministerna du vill bekämpa, det är acceptansen för den.

Citat:
Ursprungligen postat av Merapi
Tar du ifrån halva befolkningen deras rösträtt så har du ingen demokrati dummer, och! skulle ni fjantar lyckas med detta så kan jag garantera dig att DÅ kommer ni verkligen se på aggressiv feminism med stort F, eller tror ni verkligen seriöst att kvinnor och män med vett i skallen istället för gammal möglig gräsmatta skulle tolerera det?

Jag är faktiskt osäker. De borde inte acceptera det, men av vad jag sett blir dessa ego-feminister bara mer och mer "förtryckta" ju mer makt och frihet de får.
Citera
2018-12-27, 03:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mossyvictory
Problemet kommer aldrig att lösa sig på ett demokratiskt sätt då kvinnor har rösträtt och kommer alltid vara majoriteten av röstande. Man måste ta ifrån kvinnor rösträtten för att kunna göra någon förändring på demokratisk väg öht.

Dessutom är majoriteten feminister, även bland män. Är man för de "rättigheter" som feminismen har gett kvinnor så är man feminist. Är man tex för kvinnlig rösträtt så är man feminist. Här stöter vi på problem för till och med du är feminist i så fall.

Så nej, vi kommer aldrig att lösa något på demokratisk väg så länge kvinnor röstar.
Problemet är att majoriteten av SD:s korkade slödder till anhängare är män, och därför är det männens rösträtt som ska bort.
Citera
2018-12-27, 03:36
Medlem
mossyvictorys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av surlai
Inte direkt. Problemet är att majoriteten av SD:s korkade slödder till anhängare är män, och därför är det naturligtvis männens rösträtt som ska bort.

Jaja, visst. Du behöver smisk och utegångsförbud.

Jag är inte ens SDare. Jag är libertarian.
Citera
2018-12-27, 03:40
Medlem
mossyvictorys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av surlai
Jag är ett barn och min åsikt är det som gäller, om du inte håller med om min åsikt så ska jag kasta sand på dig WÄÄÄH WÄÄÄH.

Kvinnor är som sagt barn.
Citera
2018-12-27, 05:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bomboni2
vad ska vi göra för att förstöra den här jävla radikalfeminismen som ska klaga på allting här i landet?

The secret to Happiness is to not argue with idiots... Något sådant. Ignorera dem med andra ord.
Citera
2018-12-27, 05:41
Medlem
Citat:
Vilken fakta och statistik? Ni har ju ingen sådan på er sida överhuvudtaget Feminism är kommunism ex, se där en av era sk "fakta" som är direkt trams.

Lönegapet är ju tex ett rent påhitt. Så den statistiken kanske?
Citera
2018-12-27, 05:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Insertnickname
Är inte feminismen på väg bort?

Så jag tänker att du inte behöver bekämpa den. FI t.ex. är väl mindre än någonsin?

Jo. Bara 8% av Englands kvinnor räknar sig tex som feminister idag.
Citera
2018-12-27, 05:45
Medlem
Citat:
ok ta dig till sida 14 och börja läsa tack orkar du inte detta kan du spana in Diagram 1.1 på sida 16 Annars kan du ta dig till sidan 17 och läsa detta;
1.2.3 Skillnaden efter standardvägning
Den standardvägning som använts i
tabell 1.2
tar hänsyn till att kvinnor och män ar
-
betar inom olika yrken och sektorer, har olika utbildningsnivå, olika arbetstid
12
och
olika ålder (metoden standardvägning beskrivs utförligare i fördjupningsruta i avsnitt
1.1.4). Efter standardvägning ökar kvinnors lön i procent av mäns till 95,5. Det inne-
bär att den oförklarade löneskillnad som återstår är 4,5 procent

Å den kan vi förklara med löneförhandling.
Citera
2018-12-27, 05:48
Medlem
Citat:
och var står det att den inte skulle vara "statistiskt signifikant"? hmm? och stod det kanske inte precis i det citatet du tog ut att det går att förklara med just diskriminering, hmm? Som sagt, graden av patetiskt trams ni kvinnohatande fjantar står för är obetalbar

Du menar på riktigt att du inte kan räkna på det själv? Då kanske du inte ska försöka dig på att läsa statistik?

Det är verkligen inte så svårt att få fram chi2-värdet.
Citera
2018-12-27, 05:55
Bannlyst
Dessa feminister skola icke glömma vilket kön som äro det fysiskt starkare......
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in