2018-12-25, 02:49
Avstängd
Någon som vart där sista tiden och kan uppdatera hur det ser ut? Var där i 4 veckor 2012 och det kryllade av de. Man såg de inte först, men när man vart där ett tag och de kände igen en så var de på en nästan varje kväll. Visa av de var riktigt snygga och vi festade med de ibland. En kompis knullade en av de mot betalning
Citera
2018-12-25, 02:54
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av 20152015
Ska du dit snart igen eller?

Ja funderar lite på sommaren 2019. Hade varit kul att åka tillbaka och se hur det ser ut och om det är något folk kvar där från 2012

Om bartenderutbildningen fortfarande är kvar där så är det ca 20 svenskar där var 3:e vecka mellan April - September. 20 åriga tajta som knullar med minsta lilla

Vill du hänga på?

De har svensk affär där också.
Senast redigerad av 400Ben 2018-12-25 kl. 02:56.
Citera
2018-12-25, 02:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Ja funderar lite på sommaren 2019. Hade varit kul att åka tillbaka och se hur det ser ut och om det är något folk kvar där från 2012

Om bartenderutbildningen fortfarande är kvar där så är det ca 20 svenskar där var 3:e vecka mellan April - September. 20 åriga tajta som knullar med minsta lilla

Vill du hänga på?

De har svensk affär där också.

Jag har aldrig varit där men kanske skulle vara ett skoj resemål
Citera
2018-12-25, 02:57
Avstängd
Citat:
Jag har aldrig varit där men kanske skulle vara ett skoj resemål

Ja vi drar dit och knullar horor

Skulle kunna sitta en hel kväll och berätta om allt galet som hände 2012 där Knullade inga horor men låg med 2 tjejer och kunde knullat en 3:e om hon inte vore så fet och ful

Har för mej att hororna var rätt så billiga. Tror det handlade om 100 e.

Festlivet är riktigt bra.
Citera
2018-12-25, 03:00
Medlem
Citat:
Ja vi drar dit och knullar horor

Skulle kunna sitta en hel kväll och berätta om allt galet som hände 2012 där Knullade inga horor men låg med 2 tjejer och kunde knullat en 3:e om hon inte vore så fet och ful

Har för mej att hororna var rätt så billiga. Tror det handlade om 100 e.

Festlivet är riktigt bra.

hahahaha "kunde knullat en 3:e om hon inte vore så fet och ful "
Citera
2018-12-25, 03:03
Avstängd
Citat:
hahahaha "kunde knullat en 3:e om hon inte vore så fet och ful "

Om en hora kostar 1 000 kr och man drar ihop 20 000 och drar dit 2 veckor så blir det knulla var 16:e timme

Jag hade drygt dubblerat min lista över knullade tjejer iaf om jag tagit en ny varje gång
Citera
2018-12-25, 03:17
Medlem
Ja svenska fllickvänner är fan mycket dyrare i drift. 2-3 horor i månaden skulle lätt täcka upp en trist sur kärring runt 25-30. Fördelen är att man varje gång får knulla nytt med 💪
Citera
2018-12-25, 03:26
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av stefanotto
Ja svenska fllickvänner är fan mycket dyrare i drift. 2-3 horor i månaden skulle lätt täcka upp en trist sur kärring runt 25-30. Fördelen är att man varje gång får knulla nytt med 💪

Ja precis min livsstil mellan 20-30 har varit engångsligg och horor

Oftast när jag knullat klart de har jag spottat på de och bett de dra. Det sjuka är att oftast kommer de tillbaka när man behandlar de så här

Bjöd en tjej på frukost en gång och respekterade henne. Hon körde över mej så gjorde aldrig om det misstaget. Bästa man kan göra är att när man knullar en tjej är att avsluta och be henne duscha och borsta tänderna annars kan hon dra
Citera
2018-12-25, 05:08
Medlem
redmoon-cats avatar
Citat:
Ja precis min livsstil mellan 20-30 har varit engångsligg och horor

Oftast när jag knullat klart de har jag spottat på de och bett de dra. Det sjuka är att oftast kommer de tillbaka när man behandlar de så här

Bjöd en tjej på frukost en gång och respekterade henne. Hon körde över mej så gjorde aldrig om det misstaget. Bästa man kan göra är att när man knullar en tjej är att avsluta och be henne duscha och borsta tänderna annars kan hon dra

Ja, det är jävligt märkligt att de reagerar så!?

Du, går hororna med på det mesta eller får du bara knulla dem? Kör ni ladd under tiden också, eller!?
Citera
2018-12-25, 05:13
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av redmoon-cat
Ja, det är jävligt märkligt att de reagerar så!?

Du, går hororna med på det mesta eller får du bara knulla dem? Kör ni ladd under tiden också, eller!?

Ska du ha den attityden tycker jag du kan gå över till en annan tråd.
Citera
2018-12-25, 05:37
Medlem
redmoon-cats avatar
Citat:
Ska du ha den attityden tycker jag du kan gå över till en annan tråd.

Vad menaru!? Jag var faktiskt seriös och inte sarkastisk. Sorry

Har de vissa principer eller skiljer det sig vad de kan gå med på mycket från tjej till tjej!?
Om man är speedad så blir man rätt pervers och vill ha all in! Har hört att hororna i Tex Marbella gärna "bjuder in" kola eller amfetamin. Tänk, då blir det än mkt häftigare!

Halsar de din stake, får du lapa deras fitta och bajshål!? Är det 1000 spänn per timme?
Just d där med disrespekt och att spotta på dem verkar gälla de flesta kvinnor. Har du nån förklaring?
Citera
2018-12-25, 05:43
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av redmoon-cat
Vad menaru!? Jag var faktiskt seriös och inte sarkastisk. Sorry

Har de vissa principer eller skiljer det sig vad de kan gå med på mycket från tjej till tjej!?
Om man är speedad så blir man rätt pervers och vill ha all in! Har hört att hororna i Tex Marbella gärna "bjuder in" kola eller amfetamin. Tänk, då blir det än mkt häftigare!

Halsar de din stake, får du lapa deras fitta och bajshål!? Är det 1000 spänn per timme?
Just d där med disrespekt och att spotta på dem verkar gälla de flesta kvinnor. Har du nån förklaring?

Okej

Nää jag behandlar engångsligg och horor som inte sköter sej så

De fina hororna behandlar jag med respekt då de är den bästa sorten!

Ja det är olika från hora till hora vad man får göra men ingen gillar att bli spottad på.

Kvinnor gillar bad boys som behandlar de som svin helt enkelt
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in