Citat:
Ursprungligen postat av
Valpen_
En del verkar avundsjuka och kanske också vill ha egna insamlingar.
En del? Det var nog årets underdrift för jag har sällan läst en tråd med så mycket avundsjuka för att en människa som har det svårt ska få hjälp
Citat:
Ursprungligen postat av
ViperVen
Varför ska folk tro det värsta om folk direkt??
Jag var nära att Swisha en slant, hade gärna gjort det men såg då att hon hade fått tillräckligt och rekommenderade folk att skänka det till någon organisation istället vilket för mig tyder på att detta är en sund människa som bara råkar vara i en taskig situation just nu.
Jag hann inte swisha för jag såg det först när insamlingen hade växt till ordentligt och då swishade jag till en annan behövande i stället där insamlingen var väldigt låg.
Citat:
Ursprungligen postat av
Okapihjord
Skit ner er! Det finns faktiskt människor som mår väldigt väldigt dåligt av olika anledningar. De kämpar som djur hela sina liv för att få ihop vardagen. Lite empati vore smakligt.
Hur lätt tror ni det är att gå ut i tidningen med namn och bild för att tvingas tigga åt sitt barn?! Tack och lov har hon nu fått pengar av snälla personer.
Tack

Lite motvikt mot all avundsjuka och skitsnack här inne.
Nej det var nog inte lätt för henne att offentligt be om hjälp.
Hoppas hon får behålla varenda krona så att alla hjärtlösa, oförstående, snåla surkartar här inne får suga på den ett tag.
Det måste kännas jävligt bittert för dom att det finns lite mänsklighet i världen.
Hoppas att ni får suga på den sura citronen länge