2018-12-24, 02:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TryhardPolice
Vänta lite här. ''bebis bara växer .. finns bilder på honom på facebook sök jessica furu'' från hennes blogg, detta var 2009 och ''honom'' hon har bara nämnt att hon har en 5 årig dotter sen tidigare förhållande, vet jacke om detta?
//edit läste mer och det visar sig vara hennes hund

Men vad i helvete är det INGET som stämmer här eller?! Har hon inte ett enda renkornigt mjölspår i påsen eller? Ljuger om tidigare träning och kostscheman och ett extra barn... och att hon har flera killar samtidigt.

Den ena lögnen efter den andra bubblar upp här i tråden, bra jobbar grabbar!
Senast redigerad av Diablitozastava 2018-12-24 kl. 02:42.
2018-12-24, 02:43
Medlem
Känns som att hon lurat in Jacke i famnen för att få stå i rampljuset och för att få fler följare på instagram.
2018-12-24, 02:44
Medlem
Borka88s avatar
Här har vi ett inlägg i deras senaste video på Jackes kanal. (Vet ej sanningshalten i detta)

vevvis ham
för 3 timmar sedan (redigerad)
En seriös fråga jag verkligen undrar är hur du har tänkt att detta ska funka under längre tid? Du kommer inte kunna må bra när din familj är emot din tjej och vill inte ha med henne o göra, så det blir ju att du har valt henne framför din familj för jag vet hur jobbigt det är när ens familj är emot sin tjej eller kille. Och tycker du inte det är lustigt att hon ville i första hand ha krille sen skriver till dig? Hur mycket du än litar på henne så känner man aldrig någon fullt ut. Känns ju väldigt konstigt att hon var så intresserad av att ha just någon av er, kan vara för ni är bröder till Jocke och Jonna? Och Jessica, du skrev till mig att du har vart känd o vill inte vara offentlig, samtidigt har du skrivit till båda bröderna, är med i varenda video, vill ha 10000 följare på Instagram annars händer de här osv. Får inte ihop det? Sen hur var du känd innan som du sagt till mig? Alla säger att du är en mytoman och när man kollar upp saker du säger så stämmer ju ingenting vilket är konstigt. Att berätta att man haft drogproblem är inget skamligt såvidare man tagit sig ur, jag hållde på i 12 år och skäms inte ett dugg. Men du måste ju förstå att Jacke är ju en bra kille som aldrig haft problem och sen börjar träffa en tjej som bara haft problem, klart hans familj måste vara orolig för jacke. Sen som du sa i videon att du inte har tränat på 1-2 år sen när jacke säger att du har kostschema då säger du att du glömt de, går man på kostschema o betalt för att få råd och anpassat schema så kommer man ihåg det. Du kanske sa så för att få han intesssead för du hade koll på hur mycket han tränade. Sålänge man är ärlig så är det lugnt, men du är tyvärr inte det. Känner endel från Västerås (pundare) som mycket väl vet vem du är. Dra inte in jacke i massa problem, han kämpar o har byggd upp en stadig ekonomi men du har stora skulder. Du får gärna svara för de e dom grejerna man hört. Jag har oxo kört rattfull och de är ju då, fattar inte varför du inte bara berättar hur de e så folk inte hinner före så kommer hela Youtube vara emot er relation. Sätt dig o gör en video där du besvarar detta med att du skrev till båda bröderna, för dom är ju inte lika utseendemässigt så det var ju något annat som lockade helt klart. Är eran kärlek äkta som jag ser från jacke håll eftersom han gick emot hela sin familj, men jag hoppas att du är äkta också men allt som vart blir de svårt att få ihop det för en följare.
2018-12-24, 02:53
Medlem
Borka88s avatar
Man får även upp lite bilder om man söker på jessipessitessi på Google..

Samt detta :https://www.c4ms.com/stream.php?id=13221989

Nä du Jacke kasta och glöm fort innan problemen kommer åkandes med kuling vindarna som följer detta åbäke..
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Borka88
Här har vi ett inlägg i deras senaste video på Jackes kanal. (Vet ej sanningshalten i detta)

vevvis ham
En seriös fråga jag verkligen undrar är hur du har tänkt att detta ska funka under längre tid? Du kommer inte kunna må bra när din familj är emot din tjej och vill inte ha med henne o göra, så det blir ju att du har valt henne framför din familj för jag vet hur jobbigt det är när ens familj är emot sin tjej eller kille. Och tycker du inte det är lustigt att hon ville i första hand ha krille sen skriver till dig? Hur mycket du än litar på henne så känner man aldrig någon fullt ut. Känns ju väldigt konstigt att hon var så intresserad av att ha just någon av er, kan vara för ni är bröder till Jocke och Jonna? Och Jessica, du skrev till mig att du har vart känd o vill inte vara offentlig, samtidigt har du skrivit till båda bröderna, är med i varenda video, vill ha 10000 följare på Instagram annars händer de här osv. Får inte ihop det? Sen hur var du känd innan som du sagt till mig? Alla säger att du är en mytoman och när man kollar upp saker du säger så stämmer ju ingenting vilket är konstigt. Att berätta att man haft drogproblem är inget skamligt såvidare man tagit sig ur, jag hållde på i 12 år och skäms inte ett dugg. Men du måste ju förstå att Jacke är ju en bra kille som aldrig haft problem och sen börjar träffa en tjej som bara haft problem, klart hans familj måste vara orolig för jacke. Sen som du sa i videon att du inte har tränat på 1-2 år sen när jacke säger att du har kostschema då säger du att du glömt de, går man på kostschema o betalt för att få råd och anpassat schema så kommer man ihåg det. Du kanske sa så för att få han intesssead för du hade koll på hur mycket han tränade. Sålänge man är ärlig så är det lugnt, men du är tyvärr inte det. Känner endel från Västerås (pundare) som mycket väl vet vem du är. Dra inte in jacke i massa problem, han kämpar o har byggd upp en stadig ekonomi men du har stora skulder. Du får gärna svara för de e dom grejerna man hört. Jag har oxo kört rattfull och de är ju då, fattar inte varför du inte bara berättar hur de e så folk inte hinner före så kommer hela Youtube vara emot er relation. Sätt dig o gör en video där du besvarar detta med att du skrev till båda bröderna, för dom är ju inte lika utseendemässigt så det var ju något annat som lockade helt klart. Är eran kärlek äkta som jag ser från jacke håll eftersom han gick emot hela sin familj, men jag hoppas att du är äkta också men allt som vart blir de svårt att få ihop det för en följare.

Det är väl egentligen en sammanfattning av hela kalaset.. en uppmärksamhetskåt pundarbrud som blivit på smällen och har svårt att ta hand om ungen söker trygghet och bekräftelse. Eller nå sånt. Hade varit kul att höra hennes historia om sitt förflutna.

Det hon menar med att hon varit känd är att hon gjort livestreams på Facebook när hon bodde på bondgården som några kollade på men hon slutade med dom pga att hon tyckte det var för jobbigt med offentligheten. Är hon bipolär?
Senast redigerad av Diablitozastava 2018-12-24 kl. 02:56.
Medlem
TryhardPolices avatar
Citat:

vevvis ham

Mer och mer skit dyker bara upp, vad som är sanning eller ej vet vi inte men det passar in på den beskrivningen vi fått hittills i alla fall.
2018-12-24, 03:03
Medlem
TryhardPolices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Diablitozastava
Det är väl egentligen en sammanfattning av hela kalaset.. en uppmärksamhetskåt pundarbrud som blivit på smällen och har svårt att ta hand om ungen söker trygghet och bekräftelse. Eller nå sånt. Hade varit kul att höra hennes historia om sitt förflutna.

Det hon menar med att hon varit känd är att hon gjort livestreams på Facebook när hon bodde på bondgården som några kollade på men hon slutade med dom pga att hon tyckte det var för jobbigt med offentligheten. Är hon bipolär?

Möjligt av att döma från bloggen, ena dagen suger andra dagen skiner solen så härligt. Ena dagen ska hon sluta blogga, andra dagen MÅSTE hon börja igen. Hon har säkert upplevt en del trauman, gå från bög och invandrar kompisar till att bli tillsammans med en människa med ''rasistiska åsikter'' från en PK synvinkel. Utnyttjar Jacke med 0 täcken av empati, låter mer som sociopat om du frågar mig.
2018-12-24, 03:14
Medlem
B´stards avatar
Citat:
Lite små saker hittar man om man söker runt lite runt denna brud, tydligen har hon hetat Jessica Furu i ett tidigare skede av livet men tagit bort dom flesta spåren efter den tiden. Tex: Facebook och Instagram.

Förkommande på Lexbase :https://lexbase.se/personsok?Search%5Bfullname%5D=Jessica+Mangal&

Tornado spaning med sitt ex : https://www.expressen.se/nyheter/vittnet-det-sag-ut-som-en-tornado/

Ex Pojkvännen B*rk Mang*l. *=e,a. Figurerar i olika bolag tillsammans med en del skumma figurer.

Tidigare blogg: http://jessicafuffens.blogg.se/

My Space: https://myspace.com/jessicamissssy

Bästa vännen verkar vara en bög undra hur han och Jackes möte var eller kommer att vara..

Det där är ju hans familjemedlemmar (vilka givetvis kan vara skumma såklart)
2018-12-24, 03:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av B´stard

Den familjen verkar det ju gå bra för, 3 familjeföretag med bilar som bland annat Porsche och audi RS. En slump att just Jessica varit med han? Uppmärksamhetskåta äckelbrud, är hon prostituerad också? Hon har ju det polska horblodet. Går rykten om att hon är adopterad??
2018-12-24, 03:20
Medlem
Jag börjar få riktigt dåliga vibbar på den tjejen, hoppas Jacke tar sig samman.
2018-12-24, 03:25
Medlem
Borka88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B´stard

I ett av bolagen är det inte bara familjemedlemmar..
2018-12-24, 09:45
Medlem
Appelskrutten123s avatar
Undrar om Chrille kanske är avis på brorsan?, hade han svarat om han inte haft en tjej?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in