Citat:
Ursprungligen postat av
Grisigt
Haha så uppenbart att en incel skrivit detta svar.. Kvinnor hade vänt dig ryggen även utan invandring och då hade du varit arg på någon annan.
Det spelar ingen roll om dessa saker händer, kvinnorna kommer inte välja dig före ändå. Ditt kvinnohat gör dig nog inte mer attraktiv i en kvinnas öga heller så rannsaka dig själv om du någonsin vill bli av med din oskuld. Kolla inåt istället för utåt.
Så här ligger det till.
Även om jag mfl har rasistiska åsikter, eller väldigt mycket förutfattade meningar, så har vi det baserat på vem du frågar, som dig tex.
Du kallar det rasism, egoism, fascism eller ja, förutfattade meningar. I mitt perspektiv, handlar det om överlevnadsinstinkt. Jag väljer att skaffa mig en uppfattning, precis som du gör, däremot drar vi helt olika slutsatser.
Om din syrra eller dotter, helt sonika säger att hon och hennes väninna ska tälta uppe i Marockanska bergen, skulle du då tycka att det är en smart idé? I min värld skulle det aldrig få hända, aldrig i hela helvetet. Även om det är lätt att vara efterklok!
Marocko anses enligt många vara ett lugnt och fridfullt land, men detta handlar om värderingar (som du borde vara expert på).
Jämför det på det här viset. Tjejer som idag, i Sverige, tar i mycket högre utsträckning taxi hem, eller får sällskap av en kille eller ett annat sällskap, givetvis minskar ju då överfall, våldtäkter och rån.
Betyder det att det är mer säkert då? Om statistiken visar en minskning? NEJ. Vad det visar är att folk är mer försiktiga, tänker innan dom gör, och framför allt använder ett större konsekvenstänk.
Det är här det krackelerar för dessa skandinaviska kvinnor, dom tänkte verkligen inte till, och lyssnade inte på andra människor som avrådde dom från denna resa. Nu kom konsekvensen med kraft, utan nåd och medlidande.
Du kan kalla folk vad fan du vill, ditt lilla troll. Men en sak ska du ha jävligt klart för dig, är man inte försiktig i länder där kvinnosynen är sämst, då smäller det till slut. Även om statistiken visar annat. (EFTERSOM FOLK I SÅNA LÄNDER TÄNKER TILL, INNAN DOM TAR BESLUT = Statistiken ser alltså då bra ut).