2018-12-22, 23:20
Medlem
esprit21s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Steinarr

Er sort har suttit och gapat i flera dagar nu om att nästan alla Marockaner tydligen är ledsna över vad som har hänt.

De anordnar en manifestation och 100-200 stycken dyker upp. Blev det kortslutning i era hjärnor nu som vanligt?

Måste man ansluta sig till arrangerade manifestationer för att bevisa att man inte stödjer något?
De flesta stannar alltid hemma / på jobbet så är det bara och det vet du jävligt väl även i Sverige

det bor många många fransmän i marrakech, ingen fransman verkade delta i manifestationen
innebär det att de stödjer Isis och tycker det var bra att tjejerna halshöggs eller vad fan menar du?

Hur resonerar du?

hur tänker du själv?
Senast redigerad av esprit21 2018-12-22 kl. 23:24.
Citera
2018-12-22, 23:33
Medlem
Citat:

Er sort har suttit och gapat i flera dagar nu om att nästan alla Marockaner tydligen är ledsna över vad som har hänt.

De anordnar en manifestation och 100-200 stycken dyker upp. Blev det kortslutning i era hjärnor nu som vanligt?

Hur många som dyker upp på en manifestation säger inte vad folk tycker utan bara att de 100-200 har tid att manifestera.

Enligt ditt synsätt betyder det att jag stödjer Akilovs terrorbrott då jag inte deltog i manifestationen efteråt.
Citera
2018-12-22, 23:49
Medlem
Snapcounts avatar
Även Danska "Ekstra Bladet" har varit på plats och intervjuat frugan (o annan släkt) till en utav MGM :
(norsk översättning)

De drapsmistenkte skal ha kartlagt turister i området i forkant, og skal ha utgitt seg for å være gjetere.

Ifølge Khayalis tante jobbet han som rørlegger for et hotell, men sa opp fordi det ble servert alkohol, noe som er forbudt i henhold til streng islamsk praksis. Islam er Marokkos statsreligion, men landet er lenge blitt sett på som et av de mest liberale i den arabiske verden.

For tre år siden omfavnet Khayali salafisme – en form for radikal islam som har slått rot i mange fattige deler av Marokko. Etter konverteringen nektet han å håndhilse på kvinner eller ha dem rundt seg, ifølge en barndomsvenninne av ham.

Ifølge VGs kilder ble Khayali også arrestert i en massearrestasjon etter Casablanca-angrepene i 2003.

(gjetere = fåraherdar)

Finns mera i intervjun : https://www.vg.no/nyheter/utenriks/i/qnllmm/marokko-mistenktes-kone-is-videoen-spilt-inn-i-stua-vaar?utm_content=row-1&utm_source=vgfront
Citera
2018-12-23, 00:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EliasAlucard
Det vore bra, hoppas att det är sant. Hela jävla Marocko och alla andra jävla muslimska skitländer borde bojkottas också. Trött på allt jävla daltande med muslimska untermenschen.

Marocko's ekonomi är till stor del beroende av turism. Det åker miljontals européer dit varje år och ger dessa marockanska sandnegrer ett existensberättigande. Hade folk haft någon moral så hade de alla bojkottat Marocko och även bojkottat de flygbolag som reser till Marocko.

Och det ligger i vårt intresse att ISIS fortsätter vara och representera äkta islam, så att vettigt folk får nog och gör sig av med alla muslimer till slut. Ju mer avslappnade kulturmuslimer desto längre får vi stå ut med det här muslimhelvetet.

Vänsterpolitk är synonymt med svaghet, som förr i tiden, var synonymt med ondska, därav kallas vänsterhanden på latin, sinister, och i de flesta indo-europeiska språk betyder vänsterhanden och vänstern något negativt, som otur, klumpighet, svaghet osv.

Vänsterfolk saknar omdöme och de är dåliga människokännare. De går runt och tror att muslimer och negrer är bra och goda människor, och när de uppfostrar deras döttrar med den attityden så är de också ansvariga till att Muhammed och Mandinka våldtar eller dödar deras döttrar.

Ja, överhuvudtaget vad är det här för dumheter som vänstern har lurat i kvinnor, att de ska resa jorden runt på spännande äventyr i untermenschenländer, istället för ett tryggt och stabilt liv som mammor och barn.

Vänsterpolitik är knutet till liberalism och annat efterblivet skit från Frankfurtskolan.

SVT försöker här rentvå islam och muslimer. Man har cherry pickat några sandapor som "tycker synd om" flickorna och menar "har inget med islam att göra" bla bla bla...
Mycket vinklat som vanligt. Man har ju knappast tagit med alla muslimska orcher i landet som tycker något annat. Dessa är i stor majoritet för att utplåna kafirerna.
https://www.svt.se/nyheter/utrikes/hundratals-marockaner-i-minnesceremoni-for-offren
https://www.svt.se/nyheter/utrikes/mordet-pa-skandinaviska-turisterna-i-marocko-det-vet-vi

SVT-vänstern visar sitt fula tryne igen när det kommer till dessa untermenshen-halvapor.
Senast redigerad av Gulblendkarringen 2018-12-23 kl. 00:03.
Citera
2018-12-23, 00:20
Bannlyst
Jag såg precis filmen på the ync.

Danskan verkar vara drogad eller något liknande. Därav hennes halvtaskiga självförsvar.

Dessa monster som begick gärningen kommer med säkerhet att avrättas efter dom.
Jag råder ingen människa att besöka atlasbergen så länge som utomstående länder finansierar terrorism i Marocko.

(Ja, marocko har betydande naturfyndigheter tex Kobolt vilket väst och öst vill åt)
Citera
2018-12-23, 00:34
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fernebo
Och naturligtvis skapa hat mot muslimer. IS skiter ju naturligtvis i att vi hatar IS. Däremot ligger det ju i deras intresse att vi hatar muslimer generellt och att än fler muslimer blir radikala.

Det är ju inte så mycket att säga om egentligen, men nog tror jag att IS och terrorism har bidragit till att öka hatet. Nåt som denna tråd är bevis på.
Nej, de vill inte skapa hat, de vill skapa skräck...
Citera
2018-12-23, 00:38
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Theyarekillingus
Är det så jävla konstigt när FB är typ Sveriges kloak..
Exklusive mig själv såklart.

Folk ni har fan helt jävla sjuka tankar.
Vågar inte kolla på en jävla film med lite blod i..
Hur fan ska ni agera i verkligheten i krig då?

Ni vill ju kriga mot "muslimerna" säger ni.
Inte för att ni inte hade vunnit men ändå...
Hur fan ska det gå till när ni gråter för lite halshuggningar...

Jag blir så jävla irriterad på idioter och casuals...håll er till bonde söker fru istället...det är mer på eran nivå.
Det är ju precis det jag säger .... folk i tråden duckar för verkligheten och börjar orera i sina egna fantasier ...... Skrämmande att detta uppenbarligen är runkmaterial för somliga...
Citera
2018-12-23, 00:50
Medlem
EliasAlucards avatar
Citat:
Det var fint gjort av dom få som faktiskt gick dit.

Marrakesh har en miljon invånare och ca 100-200 personer kom på manifestationen.......

Det är uppenbarligen ganska många som anser att det var bra att karva huvudet av dessa tjejer.
Självklart tycker den absoluta majoriteten av alla marockaner (och då inte 51% utan mer runt 90% eller så) att det var bra av de äkta muslimerna lierade med ISIS, att karva av huvudet på dessa stackars tjejer. Muslimer är jävligt korkade med deras IQ 80 intelligens, men de är inte så korkade att de alla öppet står och säger att de tycker att det var bra. Men 100-200 pers dyker upp på manifestationen är ju klent. När den där fula untermenschen Akilov körde över några vita människor på Drottninggatan, dök det upp betydligt fler pers än så dagen efter och "kärleksbombade". Bara etniska svenskar lär ha varit mer än 200 pers.

Det är bara att inse: muslimer har ingen empati.

Citat:
Ursprungligen postat av Gulblendkarringen
Vänsterpolitik är knutet till liberalism och annat efterblivet skit från Frankfurtskolan.
Ja så är det. Men "liberalism" är bara ett nytt marknadsföringsnamn för vänstern.

Citat:
Ursprungligen postat av Gulblendkarringen
SVT försöker här rentvå islam och muslimer. Man har cherry pickat några sandapor som "tycker synd om" flickorna och menar "har inget med islam att göra" bla bla bla...
Mycket vinklat som vanligt. Man har ju knappast tagit med alla muslimska orcher i landet som tycker något annat. Dessa är i stor majoritet för att utplåna kafirerna.
https://www.svt.se/nyheter/utrikes/hundratals-marockaner-i-minnesceremoni-for-offren
https://www.svt.se/nyheter/utrikes/mordet-pa-skandinaviska-turisterna-i-marocko-det-vet-vi

SVT-vänstern visar sitt fula tryne igen när det kommer till dessa untermenshen-halvapor.
Självklart är SVT och liknande ljugmedia, måna om att försöka visa en så god bild som möjligt av muslimerna. Alla muslimer vill folkmörda alla kristna, och denna vilja intensifieras ju starkare deras tro är på Muhammed. Essensen av islam är just folkmord på alla icke-muslimer.

Citat:
Ursprungligen postat av Rref
Turistnäring är en medelinkomst i Marockos ekonomiska näring.
För ett tredje världen U-land som knappt producerar något av värde:

https://en.wikipedia.org/wiki/File:Morocco_treemap.png

Så är givetvis turismen en stor och viktig del av den marockanska ekonomin.

Citat:
Marockos reella ekonomi är cannabis odling där haschet produceras i Marocko. Plundringen av fosfor från Väst Sahara är även det en stor ekonomisk källa.
I cannabisfrågan måste jag faktiskt ge marockanerna lite respekt. Det är bra att de exporterar cannabis. Dock är det ett problem att livets växt och dess biologiska magi, finansierar muslimska untermenschen. Det hade varit bättre om västerlänningar odlade och sålde cannabis, så att araberna inte får några pengar. Hur som helst är alla som odlar cannabis, värda lite respekt så sett.

Citat:
Marockaner erkänner inte isis. Eftersom deras kung är descendent av självaste profeten Muhammed.

https://youtu.be/gI2L9IsK9qI
Alla araber påstår att deras kung är ättling av Muhammed, och det är givetvis inte sant utan bara ett sätt för den styrande araben att lura till sig folklig lojalitet och legitimitet. Om det nu faktiskt är sant att den marockanska kungen härstammar från Muhammed, så innebär det att marockaner är ännu mer untermenschen.

Citat:
Ursprungligen postat av Sverigedumbokraten

Danskan verkar vara drogad eller något liknande. Därav hennes halvtaskiga självförsvar.

Jag råder ingen människa att besöka atlasbergen så länge som utomstående länder finansierar terrorism i Marocko.

(Ja, marocko har betydande naturfyndigheter tex Kobolt vilket väst och öst vill åt)
Drogad vettefan. Däremot tycker jag att hon inte verkar få tillräckligt ont, med tanke på att hon får huvudet kapat. "Aow"? Märklig reaktion när man håller på att få huvudet avhugget.

I vilket fall som helst vore det bra om Marocko kunde ta sitt ansvar och dödsstraffa dessa muslimska as. Självklart bör alla som har tänkt turista i Marocko, visa lite solidaritet och respekt för tjejerna och ställa in alla sådana turistplaner, för all evighet.

Det vore också bra om vi kunde få icke-marockansk cannabis i Sverige i framtiden. Känns inte bra att veta att cannabiset kommer från Marocko.

Citat:
Ursprungligen postat av SlowCooker
Jag litar mer på SVT än ditt lågbegåvade skitsnack.
Röker du Gula Blend under köksfläkten?
Du är ensamstående med fyra barn som du fick med en blåneger?
Du har en IQ 80 och endast grundskolebetyg med massa streck?
Efter grundskolan jobbade du i ICA kassan i 2 månader sen blev du på smällen och såg bidragen....
Du käkar fet skräpmat med har aldrig fattat sambandet med din fetma?
Hans användarnamn är parodi/satir, din korkade åsna.
Senast redigerad av EliasAlucard 2018-12-23 kl. 01:04.
Citera
2018-12-23, 00:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sverigedumbokraten

Jag vet inget om "halvtaskiga självförsvar", eftersom jag inte vill titta eller lyssna på mordet. Det är tillräckligt för mig att veta att smärta och dödsångest kan orsaka en storm i huvudet på offret, med en mix av spasmer och paralys, förutom psykologiska effekter som apati inför det oerhörda. Kanske finns här även ett element av överraskning och obegriplighet med chockerande bidrag?

Ett av morden är uppenbarligen videofilmat och i svang, men hur är det med det andra mordet?
Citera
2018-12-23, 00:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kinuski
Jag vet inget om "halvtaskiga självförsvar", eftersom jag inte vill titta eller lyssna på mordet. Det är tillräckligt för mig att veta att smärta och dödsångest kan orsaka en storm i huvudet på offret, med en mix av spasmer och paralys, förutom psykologiska effekter som apati inför det oerhörda. Kanske finns här även ett element av överraskning och obegriplighet med chockerande bidrag?

Ett av morden är uppenbarligen videofilmat och i svang, men hur är det med det andra mordet?

Båda deras avskurna huvuden har filmats. Endast den ena tjejens mord har filmats i sin helhet, om jag förstått rätt. Har valt att inte se.
Citera
2018-12-23, 01:18
Medlem
Mooskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kinuski

Nej, alltså chock kan paralysera och även rädsla, och att ens försöka analysera hennes beteende som att hon inte försvarar sig osv är ju bara för mycket trams.
Det är vidrigt och av vidriga hjärntvättade som varit ett lätt byte för IS fanatiker och annat löst pack som ägnar sig åt att skapa terror. Det andra mordet är inte tvärsäkra uttalande om vad jag vet och det finns inte heller på film.
Citera
2018-12-23, 01:25
Medlem
Snubchurps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karlinge
Eller så råkade just dessa två vara på fel plats vid fel tidpunkt? Det är tusentals besökare av dessa platser från hela världen varje månad. Någon nämnde påläst till mig nyss?

Du menar att detta kunde lika gärna skett i Sverige av Gunnar och Sven? Låter rimligt när du nämner det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in