Citat:
Ursprungligen postat av
Zissela
Vi som varit med i den här tråden från början vet mycket väl att det handlar om en mordutredning. Att du swishar in och postar en massa saker - i samma stil som i mordtrådar om fall i andra delar av landet - gör att du inte bedöms särskilt trovärdig som polisens hjälpreda. I synnerhet inte när du ett tag också bara skrev på engelska. ➡Vad handlade det om?
Hej "Zissela" ➡ Den egentliga anledningen till att jag under ett tag skrev på det Engelska språket här i tråden , detta berodde dels på , att det faktiskt finns Engelsk-språkiga människor som läser här i tråden , men framför allt att vissa personer bad mig vänligen via min privata E-Mali-adress att skriva på just det Engelska språket , och då gjorde så tills jag bads av andra personer att istället skriva på det Svenska språket , detta med anledning av att de hade väldigt svårt att få grepp över det som jag då skrev på det Engelska språket.
➡ Jag lovar att fortsättningsvis inte skriva mer på det Engelska språket här i tråden.
➡ Nu vill jag gärna få ställa en fråga till dig och som följande lyder ⬇
➡ Tror du "Zissela" att Lena Choon Shil Wesström inte gick frivilligt i från sin bostadsrätt på Byalagsgatan 4 a den där sena Måndags-kvällen den 14 Maj 2018 ?
➡ Jag tar ytterligare en fråga till dig , och som följer ⬇
➡ Om du till exempel istället tror , att Lena Choon Shil Wesström gick frivilligt ifrån sin bostadsrätt , varför lämnade hon då sin ytterdörr på glänt när hon gick ?
➡ Jag tar ytterligare en tredje fråga , och som nu lyder ⬇
➡ Låt oss leka lite med tanken här , det vill säga , om Lena Choon Shil Wesström gick ut frivilligt den där Måndags-kvällen den 14 Maj 2018 och faktiskt då också låste sin ytterdörr innan hon slutligen gick , hur kom det sig då att ytterdörren stod på glänt till hennes bostadsrätt på Tisdags morgon den 15 Maj 2018 ?
➡ Det vore mycket trevligt om du kunde komma med goda svar på mina frågor utifrån din egen tankar , i stället för att leka spyfluga i tråden.
Mvh/"JokerMannen"