2018-12-21, 16:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fittahora
Ok. Men du formulerade dig tokigt:

Du antyder att en false flag attack har skett och var lyckosam. Utan det fetstilade får paragrafen den innebörd som jag tror du avsåg.

Aaah då är jag med, det jag pratar om som vart tidigare:
https://svenska.yle.fi/artikel/2017/04/05/omvarlden-chockad-over-anvandningen-av-kemiska-vapen-i-syrien

https://worldbeyondwar.org/syria-gas-attack-almost-certainly-false-flag/

100% öppen för att jag missar någonting här så var inte rädd att peka ut det
Citera
2018-12-21, 16:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alpoxen
Jag menar att du är en svammelmaja och uppmuntrar andra att svamla med. Vad du får ut av det kan man bara spekulera i eftersom du ju själv måste inse att dina inlägg inte är värda ett skit.

I vilket fall som helst är din relation till Internet och denna tråd i synnerhet något du bör ta upp med din läkare.

Ja din relation till internet som är för gammal för att förstå youtube och därför anser att det aldrig kan användas som källa låter ju faktiskt som att den är felfri, precis som dina analyser och bevis
Citera
2018-12-21, 17:05
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alpoxen
Vad säger du om den senaste false flag attacken i marocko där MSM vill få oss att tro att en norsk och dansk medborgare blev mördade? Det går vi inte på .

Annars är ditt inlägg precis lika meningslöst som alla andra dina inlägg. Kan du översätta till Svenska tack och förklara vad du menar
Oavsett vad du tror om Q. Tycker du inte att dessa kem-attacker har kommit jävligt lägligt varje gång Assad har varit på väg att vinna?
Citera
2018-12-21, 18:38
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cidroN
https://mobile.twitter.com/BreakingNLive/status/1076098408635613185 - Det tog inte lång tid..

Finns det några fler källor om detta?
Jag har letat runt bland de vanligare nyhetssiterna (allt från CNN till RT) men inte hittat ett ord om nån ISIS-offensiv. Tills åtminstone någon bekräftar detta tycker jag man kanske bör avvakta lite med slutsatserna.
Citera
2018-12-21, 18:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kungadolf
Mitt intryck av det lilla jag använt av duckduckgo är att det är i princip samma länkar man får upp som med google.

Intressant Q svar, om du missat:

Citat:
Earth is Not Flat
2622
Q
!!mG7VJxZNCI
13 Dec 2018 - 1:12:00 AM
Citat:
Anonymous
13 Dec 2018 - 1:10:19 AM
>>4281410
Just to shut the Flat Earthers up Q,
Is the Earth flat?
>>4281479
No.
Q
Citera
2018-12-21, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Jag har letat runt bland de vanligare nyhetssiterna (allt från CNN till RT) men inte hittat ett ord om nån ISIS-offensiv. Tills åtminstone någon bekräftar detta tycker jag man kanske bör avvakta lite med slutsatserna.

Såg på SVT i veckan, så rapporterade dem från fronten. Det sista ISIS fästet, ligger in klämt mellan Syrien och Irak. Samt kurdisk linje, men jag tror det räknas som Irak.

ISIS attackerar dessa skyttegravar under sandstormar och dåligt väder eftersom flyget då inte kan se dem.

Sista räden dom hade, hade över 40 människor dödt, i skydd av sanden.
Citera
2018-12-21, 19:43
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brimfull
Såg på SVT i veckan, så rapporterade dem från fronten. Det sista ISIS fästet, ligger in klämt mellan Syrien och Irak. Samt kurdisk linje, men jag tror det räknas som Irak.

ISIS attackerar dessa skyttegravar under sandstormar och dåligt väder eftersom flyget då inte kan se dem.

Sista räden dom hade, hade över 40 människor dödt, i skydd av sanden.

Ja då kan man ju verkligen börja ifrågasätta det hela.. har det ens varit någon offensiv så är det väl frågan om den skedde innan Trump offentliggjorde tillbakadragandet.?
Citera
2018-12-21, 19:51
Medlem
Citat:
Jag gjorde samma observation efter samtalet med Pelosi och Schumer. Jag tog upp funderingen om det kan ha med kommande åtal att att göra. Jag har för lite kunskap om vad en nedstängning innebär för att kunna analysera om dess eventuella strategiska fördelar. Tyvärr har jag inte sett någon annan ta upp frågeställningen.

Har för mig att jag läst någonstans de kan arrestera el fängsla ledamöter UNDER SHOTDOWN ?
De skulle ha någon slags immunitet annars av någe slag ?
Citera
2018-12-21, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken

Som jag skrev i ett inlägg kort därefter blir det enklare att dra slutsatser om det kommer fler nyheter likt denna så där håller jag med dig
Citera
2018-12-21, 20:41
Medlem
Fittahoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lovematrix
Har för mig att jag läst någonstans de kan arrestera el fängsla ledamöter UNDER SHOTDOWN ?
De skulle ha någon slags immunitet annars av någe slag ?
Det tål att undersökas.

En tanke som har slagit mig är att det är olagligt för dom statsanställda som ingår i nedstängningen att arbeta under tiden den pågår. Det kan ha stora strategiska fördelar eftersom korrupta individer inte kan lägga sig i och förhindra den pågående rättsprocessen. Om detta sträcker sig till justitiedepartementet och dess domstolar kan det vara rent avgörande, framförallt om militärdomstolar inte påverkas.

Jag spekulerar här fritt utan att ha gjort någon efterforskning.
Citera
2018-12-21, 21:21
Medlem
Fittahoras avatar
Det är upp till presidenten att avgöra vilka tjänster och på vilket sätt dom skall påverkas av en statlig nedstängning. Det är med andra ord fullt möjligt att neutralisera alla statliga korrupta organisationer och individer genom en nedstängning. Det finns fortfarande mängder med korrupta domare som måste neutraliseras om åtalen skall kunna verkställas.

Deep State och deras kasperdockor är idioter om dom inte gör allt för att undvika en nedstängning. Som tur är vet vi att dom är just det, idioter... :-)
Citera
2018-12-21, 23:37
Medlem
pinnpelle88s avatar
Citat:
Det är upp till presidenten att avgöra vilka tjänster och på vilket sätt dom skall påverkas av en statlig nedstängning. Det är med andra ord fullt möjligt att neutralisera alla statliga korrupta organisationer och individer genom en nedstängning. Det finns fortfarande mängder med korrupta domare som måste neutraliseras om åtalen skall kunna verkställas.

Deep State och deras kasperdockor är idioter om dom inte gör allt för att undvika en nedstängning. Som tur är vet vi att dom är just det, idioter... :-)

Om det är så, då kan Trump få igenom precis vartenda krav han har, bland annat muren. Deep State har bokstavligen pest eller kolera att välja på i det läget.

"Enjoy the show" "You are watching a Movie" får en ny innebörd när för Q följarna verkar väntandet på rättvisa aldrig få ett slut och för shitlibs "the impending impeachment". Jag är ganska övertygad att MIL INT har bra koll på hur opinionen till "A Great Awakening" ter sig bland folket.
Senast redigerad av pinnpelle88 2018-12-21 kl. 23:42.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in