2018-12-20, 22:54
Medlem
moraltanten88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gimmi1985
Fick lön tidigare 28700SEK. Allt skänkte jag bort till våra svenska vänner NETENT. Fick bonus 1 gång på min sista 5000 insätning, insats 400kr den betala tillbaka 3800kr. Jag blir bara mer övertygad om att inte leva mer, men när den dagen kommer så kommer jag inte lämna denna värld utan att ta med minst 10st ifrån deras personal. Ni kommer få höra
287000 i lön? Herre jävlar vad jobbar du med?
Citera
2018-12-20, 22:59
Medlem
Vic878s avatar
Citat:
Nästan 2år höll jag mig bort ifrån dessa slots. På 7månader har mitt återfall kostat mig 200k+. Helt sinnesjukt hade kunnat spränga hela netent i bitar just nu

Förstår hur du känner, när jag spelade som värst snurrade jag höga belopp på slots varje månad. Sett i backspegeln hade jag väl tur i oturen då jag lyckades bryta innan jag blev ruinerad. Visst har jag haft återfall, men senast jag spelade blev jag bara äcklad över mig själv och kände inget sug att fortsätta. Trots det så litar jag inte helt på mig själv, och hoppas att jag kan stå emot i framtiden. Ett jäkla skit det här spelberoendet.

Men ge inte upp Gimmi1985, det är starkt att inte spela på drygt två år. Se det som ett tillfälligt bakslag även om det svider, jag hoppas att vi båda kan hålla oss borta från skiten i framtiden.
Citera
2018-12-20, 23:06
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Copinha
Du har som föregående talare skrev rätt att få tillbaka pengarna!
Fått svar nu, där dotterbolaget eller vad det nu är hävdar att de inte kan se kundregistret från huvudbolaget. Alltså kan de inte se vilka som blockat sig från spel. De sa också att de hade olika licenser och att det därför inte gick att gå vidare med det. Har försökt googla men svårt att veta vad man ska komma med för argument. Huvudbolaget där jag är spärrad äger 51% av det andra bolaget, vet inte om det kan påverka mig negativt?
Citera
2018-12-20, 23:23
Medlem
Biggedys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moraltanten88

Läs hans inlägg en gång till.
Citera
2018-12-21, 01:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moraltanten88
ber om ursäkt det kom med en 0 flr mycket
Citera
2018-12-21, 02:40
Medlem
Pirreboys avatar
Haft noll kronor nu under en lång tid. Får in 4800kr från försäkringskassan.. Smack! In med allt på duelz och förlora allt direkt!

Trots de så har jag snackat med polaren och sagt att jah verkligen inte ska spela.

Sisya jävla julpengarna. Sover i en tom jävla lägenhet på en luftmadrass och har endå mage att bränna allt jag äger. Hyrpengaf hejdå julen hejdå. Vad i helvete är de för fel på mig.

Gjort såhär i 8 jävla år i sträck???? Dehär har totalt knullat mitt liv
Citera
2018-12-21, 03:13
Medlem
Jag tror många av er känner måste vinna snabbt innan nyår för då kommer jag inte kunna spela mer (spelpaus som blockar en från all spel med svensk licens) ??

Fick in också lönen nyss men ska betala av all sms lån sen är den delen HELT borta. Ska göra på en gång så att det inte hamnar på spel. Vet att risken är stort om jag bara spelar för 2000 osv sen kommer hela lönen trilla bort...

Jag har varit förlorare i mer än 4 år vill inte känna mig som en förlorare längre bestämt mig jag vill vinna i livet och då ska man inte spela mer och lägga mer tid på sig själv (träning), vara med nära och kära eller helt enkelt kolla filmer spela vanliga online spel. LEVA ETT JÄVLA VANLIGT LIV!

3e lönen nu som jag inte spelat bort då jag vann tillbaka förra månaden det jag torska alltså oktober november lönen. Ändå är jävla sms lånet kvar men nu IDAG ska det bort!

Och ni alla sluta TÄNK det är då man vill spela för man får skuldkänslor av hela skitet. Jag har tagit paus från spel flera gånger 5-6 månader osv men hamnat igen och all spelas bort så nu ska jag ALDRIG mer tillbaka vill inte FÖRLORA MER! och det är inte kul! fyy önskar er all lycka har inte känt ångest på nästan 1 månad men det är bra att påminnas om det då man inte vill ha den ångesten!
Citera
2018-12-21, 03:47
Bannlyst
Ni som är intresserad i Betfilter, PM:a mig.
Nej det är inte gratis, men det finns sätt få det billigare.

Har själv använt Betfilter ett tag innan, det funkar rätt bra faktiskt, dem som kringgår det är såna som ändå inte vill sluta spela och är inte seriösa med att försöka bli kvitt denna sjukdom, onödigt dem ens investerade i Betfilter från början.

Speciellt nu när lönen är här, håll hårt i era cash.
Citera
2018-12-21, 10:45
Medlem
Pirreboys avatar
Citat:
Fick lön tidigare 28700SEK. Allt skänkte jag bort till våra svenska vänner NETENT. Fick bonus 1 gång på min sista 5000 insätning, insats 400kr den betala tillbaka 3800kr. Jag blir bara mer övertygad om att inte leva mer, men när den dagen kommer så kommer jag inte lämna denna värld utan att ta med minst 10st ifrån deras personal. Ni kommer få höra

Fan jag fattar känslan. Du är inte ensam gimmi1985. Jag gör precis likadant. Har väldigt höga förväntningar på 1 januari när spärren kommer. Då slipper man den här jävla skiten en gång för alla. De har sabbat så mycket i mitt liv. Jag är glad att jag inte har några barn iallafall. Har en vän son spelar bort allt han äger trots 2barn. Och man måste inse för sig själv att dehär är en seriös sjukdom. Skulle säga att den nästan är värre en andra beroenden då knark faktiskt håller längre. Jag menar hur knarkar man bort en så stor summa pengar på minuter och timmar... De e bara kämpa på. Vi ser till och ta kontrollen över skiten. Vi kanske borde starta en tråd där folk är fria från spel. Där vi har som en dagbok som man kan skriva av sig på och relatera med andra?
Citera
2018-12-21, 12:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pirreboy
Fan jag fattar känslan. Du är inte ensam gimmi1985. Jag gör precis likadant. Har väldigt höga förväntningar på 1 januari när spärren kommer. Då slipper man den här jävla skiten en gång för alla. De har sabbat så mycket i mitt liv. Jag är glad att jag inte har några barn iallafall. Har en vän son spelar bort allt han äger trots 2barn. Och man måste inse för sig själv att dehär är en seriös sjukdom. Skulle säga att den nästan är värre en andra beroenden då knark faktiskt håller längre. Jag menar hur knarkar man bort en så stor summa pengar på minuter och timmar... De e bara kämpa på. Vi ser till och ta kontrollen över skiten. Vi kanske borde starta en tråd där folk är fria från spel. Där vi har som en dagbok som man kan skriva av sig på och relatera med andra?
Sjukt är det. finner inga ord på hur efterbliven hjärna man har, jag hade hellre varit heroinpundare än detta. Ska bli skönt när dom altiverat spelpaus ska skriva in mig första dagen på livstid.
Citera
2018-12-21, 17:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arouint
Ni som är intresserad i Betfilter, PM:a mig.
Nej det är inte gratis, men det finns sätt få det billigare.

Har själv använt Betfilter ett tag innan, det funkar rätt bra faktiskt, dem som kringgår det är såna som ändå inte vill sluta spela och är inte seriösa med att försöka bli kvitt denna sjukdom, onödigt dem ens investerade i Betfilter från början.

Speciellt nu när lönen är här, håll hårt i era cash.

Gratis med koden PLATINUM100 tror Unibet som kod eller liknande funkar med.
Citera
2018-12-21, 17:13
Medlem
[quote=Gimmi1985|66191196]Sjukt är det. finner inga ord på hur efterbliven hjärna man har, jag hade hellre varit heroinpundare än detta. Ska bli skönt när dom altiverat spelpaus ska skriva in mig första dagen på livstid.[/QUOTE

Netent är så riggat. Byt provider än gå all in i riggen! Vissa dagar är allt stendött, vissa dagar går allt in. Nu vill du ju sluta, men man måste finna de ljusa slotdagarna då de betalar ut. Kollar man på streamare så ser man om det är ljusa dagar.

Ibland när ja losat på Netent så kör ja koi princess eller motorhead eller nå annat skitnetent spel, då sprutar den tillbaka förlusterna nästan exakt. Att du blev uppäten var pga tidigare vinster eller så var slotten död.
Senast redigerad av Jinx18 2018-12-21 kl. 17:20.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in