2018-12-21, 01:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KaptenMykonos
Ja men människan är sådan att den glömmer lätt men starka intryck lämnar spår och det gör att man inte glömmer på gott och ont. Det får bli en läxa så att säga till framtida kvinnor att vara vaksamma om de reser till en kultur med sådan kvinnosyn och extremism och speciellt om man rör sig utanför turist zonen. Dessa två kvinnor hade högst sannolikt levt idag om det inte varit för förskönandet och hjärntvätten PK-ismen och feministerna förpestat världen med.

Börjar förstå vad som är Syftet med det du sprider runt. Tror inte du kommer uppnå det på detta sätt.

Sorry, kvinnor kommer fortsätta leva sina liv, försäkra sig mer, anpassa sig MEN inte ändra sina fria liv.
Citera
Medlem
Mooskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av benganbanan
https://www.reddit.com/r/watchpeopledie/comments/a82ygb/do_not_post_the_video_depicting_the_murder_of_one/

14 timmar sedan.
Citat:
Kripos forsøker å fjerne Marokko-video fra internett
https://www.nettavisen.no/nyheter/kripos-forsker-a-fjerne-marokko-video-fra-internett/3423571581.html
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Googla
Börjar såga med en kniv i nacken, hon ropar aj, andra tycker sig hon ropar på mamma. Sedan sätter svinet foten på huvudet och fortsätter såga igenom. Hon gurglar, blod sprutar. Han kastar iväg huvudet. Säger nå skit på världens smutsigaste språk

Inte nacken, halsen. Han kommer bakifrån.

Såg bara de första 5-10 sekunderna, tänkte att det här vill nog inte jag se, och efter att ha sett andras kommentarer är jag glad för det.

Men från det jag såg tyckte jag det var konstigt att hon inte började skrika eller slåss, hon verkade avtrubbad alternativt uppgiven. Kanske de hade gett dem heroin eller något.
Citera
2018-12-21, 01:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DonRonaldinho
inte lika intressant svårare än så är det inte.

Inte lika intressant? Det talas knappt om något annat i både Danmark och Norge. Här nämns det inte ens att de blivit halshuggna av islamister.
Citera
2018-12-21, 01:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Remark
Börjar förstå vad som är Syftet med det du sprider runt. Tror inte du kommer uppnå det på detta sätt.

Sorry, kvinnor kommer fortsätta leva sina liv, försäkra sig mer, anpassa sig MEN inte ändra sina fria liv.

Det är deras liv och deras val som du sa de har fria liv. Men då fortsätter det att vara likadant och antagligen faller sympatin för dessa dårar. Vissa vill helt enkelt inte lära sig läxan likt envisa problembarn.
Citera
2018-12-21, 01:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av plexigear
Har inte läst tråden de senaste 3 timmarna så ursäkta mig om det är repost på ämnet men:

Om ni undrar varför alla dessa video clips på avrättningen av dessa kvinnorna är borta är för Interpol håller på att spåra upp VEM som laddade upp dessa videos - först - på internet:

https://m.nettavisen.no/nyheter/kripos-forsker-a-fjerne-marokko-video-fra-internett/3423571581.html

De jagar den som först laddade upp videon nu.

Därför tas videon bort på alla sidor på internet.

Då kan man i stort konfirmera att den är äkta. Från din länk.

Citat:
Av hensyn til de pårørende

- Vi gjør dette både av hensyn til de pårørende og for å få kontroll på informasjon om når og hvor videoen først ble lagt ut, sier informasjonsrådgiver Aksel Due i Kripos til Nettavisen.
Citera
2018-12-21, 01:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moosky
Det fungerar efter klick på den sidan, så dom som inte klickas på faller neråt. Fiffigt va. Det betyder att läsare läser andra artiklar helt enkelt. Eller vänta nu du tror dom mörkar? Hahahha, ja så kan man ju få till det också om man har inbillning.

Det lär aldrig ske utan den kommer skräpa oavsett.

Det är marocko myndigheter som vill att videon ska försvinna så att det inte ska försämra deras ekonomi. inte svårt att lista ut.
Citera
2018-12-21, 01:32
Medlem
fresh-ps avatar
Danska statsministern:

Citat:
Det fyller mig med vrede och avsky och jag tar å det skarpaste avstånd från dessa barbariska och bestialiska handlingar, säger Lars Løkke Rasmussen i ett pressmeddelande.

Är det inte ett jävligt märkligt uttalande? Behöver han verkligen säga att han tar "å det skarpaste avstånd" - från att halshugga mina medborgare, filma det och sprida vidare?

Började bra med vrede och avsky, sånt vill man höra av en ledare efter något sånt här fruktansvärt. Men resten?
Citera
2018-12-21, 01:33
Medlem
Mooskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonRonaldinho
Det är marocko myndigheter som vill att videon ska försvinna så att det inte ska försämra deras ekonomi. inte svårt att lista ut.

Nej, det är Norge och Danmark som vill det. Och vad jag förstår har inga resor ställts in till Marocko.
Det var en enorm mängd turister dom har varje år.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rubar
Hur menar du? Föräldrarna, hur tragiskt det än är, måste väl nu ha insett att dottern blivit mördad, och att mordet blivit filmat?

Du tror dom ens förstått, vad som egentligen hänt? Dom är mest troligt nedbrutna och förtvivlade ....

Då är OK??? Att filmer av detta slag sprids på nätet.
Är du riktigt navlad.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yatzy666
Inte nacken, halsen. Han kommer bakifrån.

Såg bara de första 5-10 sekunderna, tänkte att det här vill nog inte jag se, och efter att ha sett andras kommentarer är jag glad för det.

Men från det jag såg tyckte jag det var konstigt att hon inte började skrika eller slåss, hon verkade avtrubbad alternativt uppgiven. Kanske de hade gett dem heroin eller något.

Knappast. Blivit överfallna i tältet av två män med knivar som slår dem och sliter av deras kläder. Klart deras koppar ger upp.
Citera
2018-12-21, 01:37
Medlem
Vet inte om huvudsyftet med att ta bort dessa videos från internet var att spåra original-uppladdaren -

eller så var detta kanske ett sätt att tysta ner verkligheten?

Alla vet att dessa tjejerna blev mördade men alla vet inte hur brutalt de blev mördade.

Kanske är detta ett sätt att behålla PK-propagandan vid liv? Om det är allt för många som ser på den här videon, kanske blir det kaos här i Europa när folk vaknar till liv, man kan bara spekulera.

Dock bör de googla på "Streisand effect" om syftet nu var att tysta ner detta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in