Citat:
Ursprungligen postat av
JokerMannen
Jag talar inte i gåtor , jag diskuterar med dom andra medlemmarna och på sådant sätt låter dem taga sin del i ett för dom intressant tänkande.
Du får din vilja fram , jag lämnar tråden , så får du ta över där jag nyligen slutade.
Är du verkligen så imaginär att du ens tänker att jag skulle sitta och skriva timme ut och timme in och sedan posta endast för att sprida desinformation i tråden och sätta griller i huvudet på de andra ?
Lycka till.
Ps: Jag ber om ursäkt att jag stört din värld här i tråden.
Tack för ett inlägg utan symboler och tillkrånglat språk!
Men, jag har inte bett dig att försvinna utan jag försökte ju säga det: att jag använde mig av
en undrande ton och mina frågor gällde ditt skrivsätt.
Du säger att du inte talar i gåtor, men det kan ju vara bra för dig att veta i så fall att ditt skrivsätt blir väldigt svårt att förstå (för mig och gissningsvis för flera).
Det är dock möjligt att det är desinformation du håller på med, det är en tanke man måste hålla i bakhuvudet till samtliga användares inlägg, men för mig är det för tidigt för att säga något om det gällande dig.
Ps. Jag har i dagsläget inte någon ny information att komma med så hade tänkt hålla mig lite mer i periferin ett tag. Det är alltså inte så att jag eftersöker ett större eget utrymme i tråden. Söker bara förståelse till de inlägg som skrivs.