2018-12-20, 18:44
Medlem
Jag var nyss med en tjej jag tycker om, vi har setts 2 gånger och det gick vilt till båda gångerna.

Första gången låg vi inte men andra som var nyss hetta till riktigt ordentligt. Nu när jag pullat henne ett tag märker jag att lillen inte är uppe än. Jag säger att vi ska hålla på lite till och att det snart kommer. Vi ligger riktigt länge men han vill inte vakna, hon går ner och suger och får upp den typ 80% och så försöker jag få in den utan resultat. Hon går ner igen och den slocknar efter ett tag. Vad kan detta bero på? Har inga som helst problem med detta i vanliga fall, kan vara att jag är oskuld och tänkte på för mycket annat, hjälp!
Citera
2018-12-20, 18:45
Medlem
jaystaas avatar
Det är väl väldigt vanligt att man som oskuld inte får upp grabben, keep on grinding!
Citera
2018-12-20, 18:46
Medlem
Händer den bästa ibland. Kan vara nervositet.
Citera
2018-12-20, 18:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tyckerinte
Jag var nyss med en tjej jag tycker om, vi har setts 2 gånger och det gick vilt till båda gångerna.

Första gången låg vi inte men andra som var nyss hetta till riktigt ordentligt. Nu när jag pullat henne ett tag märker jag att lillen inte är uppe än. Jag säger att vi ska hålla på lite till och att det snart kommer. Vi ligger riktigt länge men han vill inte vakna, hon går ner och suger och får upp den typ 80% och så försöker jag få in den utan resultat. Hon går ner igen och den slocknar efter ett tag. Vad kan detta bero på? Har inga som helst problem med detta i vanliga fall, kan vara att jag är oskuld och tänkte på för mycket annat, hjälp!

Nerver kompis, nerver! Relaxa lite!
Citera
2018-12-20, 18:48
Medlem
Man-At-Armss avatar
Nervositet som ovannämnda användare skrev. Skär ner på porren om du tittar mycket
Citera
2018-12-20, 18:51
Medlem
Tack för svar, vet att det är neevositet o skit, sa det till henne och att det inte va hon d var fel på osv. Känns bara konstigt och som att jag förstört något, man vill inte få en massa rykten o skit.
Citera
2018-12-20, 18:52
Medlem
Solklart prestationsproblem.

Du ska knulla om kuken vill dvs är hård, inte hålla på och försöka tvinga den att göra något den inte vill, sådant är lönlöst.

Du kan inte styra kuken med viljan, och du kan inte lura den att tro att den vill. Hoppas din tjej är av den snälla förestående sorten, men det låter inte som det...

Glöm inte kondom med sådana tjejer.
Citera
2018-12-20, 18:53
Medlem
jaystaas avatar
Citat:
Tack för svar, vet att det är neevositet o skit, sa det till henne och att det inte va hon d var fel på osv. Känns bara konstigt och som att jag förstört något, man vill inte få en massa rykten o skit.
Ääähh vafan det händer ju typ alla att masken somnar, no biggie.
Citera
2018-12-20, 19:00
Medlem
mensverkets avatar
Vad alla pratar strunt, jag blir aldrig upphetsad av att pulla en fitta. Alla är olika helt enkelt.
Citera
2018-12-20, 19:00
Medlem
snivlems avatar
Sannolikt nerver.

Man kan också ha med porrkonsumption att göra.. Glor du på porr??
Citera
2018-12-20, 19:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Odiskadmugg
Solklart prestationsproblem.

Du ska knulla om kuken vill dvs är hård, inte hålla på och försöka tvinga den att göra något den inte vill, sådant är lönlöst.

Du kan inte styra kuken med viljan, och du kan inte lura den att tro att den vill. Hoppas din tjej är av den snälla förestående sorten, men det låter inte som det...

Glöm inte kondom med sådana tjejer.

Aa ok försökte tvinga den rätt hårt, hon sa att de va lugnt o sånt som händer och vi låg och myste lite efter, känns dock lite som att hon ville dra därifrån då hon gick ist för att ta bussen, frågade om hon vill ses igen och hon sa ja.
Citera
2018-12-20, 19:03
Medlem
sonofnatures avatar
Citat:

Värme ! Ha täcke över
Ändå ni inte fryser så e det kall luft i rummet

Värme å be henne smeka dej lite överallt å inte pang på rödbetan
Då får du stånd sen
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem