Citat:
Ursprungligen postat av
Neofyten
Jag har inte sett filmerna och jag kommer aldrig göra det heller. Men det här verkar ju rent bestialiskt.
Som någon sa tidigare i tråden de misstänkta ser ut som pundare. Jag tvivlar att det här var helt deras idé, de tog nog bara tillfället i akt. IS eller någon annan terrorgrupp har säkert gått ut med att ifall ni dödar västerländska otrogna hundar ja då kommer vi se till att era familjer får lite pengar när ni sitter i fängelse alternativt får dödsstraff.
P.S. Viktigt att ni filmar det också så vi kan sprida det för världen och ingjuta mer terror! Det här var nog helt enkelt ett rent beställningsjobb kan man säga, sen att det blev just dessa två tjejer är mer tillfälligheter. Fyfan vad tragiskt.
Bara mina rena spekulationer.
Enligt media var det killar från fina områden, rika snubbar. Sen tycker jag inte att det år att se gärningsmännen i videon förutom att en har luvan uppfälld på en munkjacka. Är man pundare då? Jag tänker nog att det är killarnas egna idé, det gör inget om man dödar vita horor. tror inte på beställningsjobb heller, hur tänker du då? Du gör rätt i att inte se filmen, det vände sig verkligen i magen, vedervärdigt och så jävla hemskt öde att råka ut för.
Jag undrar varför hon låg på magen på asfalten, de hade ju varit på en bar vad jag förstod så tjejen i filmen kanske var jättefull. Man hoppas nästan det faktiskt så att hon inte upplevde så mycket. Fattar inte att de vågade tälta där när en guide faktiskt avrått de att göra det.