2018-12-20, 10:02
Medlem
Av de is-videoene jeg har sett tidligere er det svært få som gjør motstand. Jeg tror man i en sånn situasjon bare innser at det ikke nytter å gjøre motstand? Jenta på videoen prøver likevel å veive med armene.

Fortsatt flere som påstår at videoen er filmet innendørs.. Det er jo helt åpenbart et telt som vises mot slutten av filmen. Mange her som pleier å telte innendørs?
Citera
2018-12-20, 10:04
Medlem
Har knappt sett något om detta i svensk media?
Citera
2018-12-20, 10:14
Medlem
Hoppas det sved för multikutti föräldrarna/ fel uppfostran?
Citera
2018-12-20, 10:15
Medlem
roflcores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av reyman66

Svensk media tystade det så fort det blev nys om att det var muslimer som mördade flickorna.

Hittar endast PLUS-artikel på Aftonbladet.
Citera
2018-12-20, 10:17
Medlem
Golonkas avatar
Är det konstaterat terrordåd eller är det fortfarande en öppen hypotes? Kaosaraber som våldtar o halshugger kan ju vara både av religiösa skäl och vanligt arabbeteende. Svårt att säga.

Jag såg filmen i tio sekunder. Ångrar mig! Bomba Mecka som vedergällning, snälla Trump!!
Citera
2018-12-20, 10:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av reyman66
Hur kan du ens skriva så?!
Sjuk!
Tydligen hade de blivit varnade av föräldrarna...
Men tyvärr är många kvinnor idag alldeles för godtrogna, lurade av media..

Det är verkligen fruktansvärt detta.

Nä, alla muslimer är inte hemska.
Men ideologin är det!
Citera
2018-12-20, 10:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mothbreeder
Att ni klarar av att sitta och hålla på såhär i en tråd som denna. Ser att du gjorde samma i tråden om Strasbourg skjutningen. Om det är någon i tråden som är på samma nivå som mördarna är det ju sådana som dig.

Ni dyrkar verkligen bestar som dessa och deras fredliga religion in i det sista.

Jag håller med dig, så jävla tröttsamt. Tjejerna hade otur?! Ja, de kan sälla sig till den mycket långa raden av mördade som haft extrem otur på grund av undervarelser från degenererade kulturer. Många tjejer i Europa har också haft extrem otur också, konstigt att det just är dessa folk som är överrepresenterade, mycket konstigt men likväl....bara otur!

Som familj till dessa unga flickor skulle man ju fan bli galen om någon försvarade svineriet och hävdade otur. Min dotter har också haft "otur", i Sverige av en av dessa mörkrets varelser som inte hör hemma här. Det brottet ville polisen inte utreda!
Citera
2018-12-20, 10:33
Medlem
Sinnpajjens avatar
Vad för straff kan tänkas bli aktuellt för dessa barbarer? Kan tänka mig att marockanska myndigheter kommer komma ner med storsläggan. Turismen är oerhört viktig i landet. Hoppas det blir livstid. Stackars tjejer alltså.
Citera
2018-12-20, 10:34
Medlem
sajebiss avatar
Det var ju en annorlunda film minst sagt.

Men den kommer säkert att vara betydelsefull för en del. Lär ju gå som en dans när man ska söka bidrag, bara fråga handläggaren om den varit i Atlasbergen någon gång.
Citera
2018-12-20, 10:40
Medlem
Jon.Holmss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sinnpajjen
Vad för straff kan tänkas bli aktuellt för dessa barbarer? Kan tänka mig att marockanska myndigheter kommer komma ner med storsläggan. Turismen är oerhört viktig i landet. Hoppas det blir livstid. Stackars tjejer alltså.

Livstid? Dödsstraff snarare!

En lång och plågsam död är vad dessa undermänniskor förtjänar.
Citera
Medlem
Har detta tagits upp överhuvudtaget av svensk media? Förstasidostoff i danska och norska tidningar. Pinsamt om svenska medier anser att detta inte har något nyhetsvärde i Sverige, eller om de anser att det kan ”främja mörka krafter”.
Citera
Medlem
siljaeuropa94s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ingenegentligen
Hur kan det stå knivskurna i media när huvet är av?? Vilken jävla falsk rapportering!
Svensk media tar parti för Islam-på annat sätt kan inte tystnaden tolkas.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in