2018-12-17, 18:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lachlan
Boodaghian, Hamo

Kamelfösare från Vårby som pekas ut som GM i mordet på denna neger i Vårby för några år sedan (FB) Marley Åsard Fredriksson mördad i Vårby 24/3-15
Vilket land har han eller hans förfäder föst kameler? Iran, Armenien,, Syrien, Irak eller eller USA?
Citera
2018-12-17, 18:23
Medlem
Bild på hamo boodaghian tack
Citera
2018-12-17, 19:06
Medlem
PeterNosters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nantale
Vilket land har han eller hans förfäder föst kameler? Iran, Armenien,, Syrien, Irak eller eller USA?

Armenien.
Citera
2018-12-17, 19:41
Medlem
Privatdeckares avatar
Expressen menar att det finns teknisk bevisning som talar för att den här personen är inblandad i mordet på Shayan. Det som jag ställer mig frågande till är vad det är för teknisk bevisning man upptäckt cirka 2 månader efter mordet? NFC borde inte behöva 2 månader på sig för ett så högprioriterat fall som detta. Undrar vad man har för teknisk bevisning mot honom?
Citera
2018-12-17, 19:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av K.Blomkvist
Jag undrar...
Jag har bilder på Shayan Gaff och Alan Amin.

De är båda lärarstudenter.
De är oerhört lika, båda har en blå kravatt och ser nästan ut som tvillingar.

Alan blev 27 år.

Jag vet inte hur man kan lägga upp bilder.
Men jag skickar en länk i alla fall.
Min fråga är ju. Kan detta vara tillfälligheter...

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/VAwWW/27-arige-alan-amin-skots-till-dods-av-maskerade-man

https://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=104&artikel=6949230

(FB) Alan Amin mördad i Lövgärdet i Göteborg 11/5 -2017
Här kan du ladda upp www.imgur.com
Citera
2018-12-17, 22:06
Medlem
Lachlans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Privatdeckare
Expressen menar att det finns teknisk bevisning som talar för att den här personen är inblandad i mordet på Shayan. Det som jag ställer mig frågande till är vad det är för teknisk bevisning man upptäckt cirka 2 månader efter mordet? NFC borde inte behöva 2 månader på sig för ett så högprioriterat fall som detta. Undrar vad man har för teknisk bevisning mot honom?
Vad grundar du ditt antagande på att detta mord har någon form av prio?

Offret var ingen kriminell gangsterbabbe på något sätt vad det verkar men polisen har knappast detta mord som prio.
Citera
2018-12-17, 22:19
Medlem
Areosols avatar
HuddingeDirekt skriver om detta.

https://www.stockholmdirekt.se/nyheter/huddingebo-haktad-for-mordet-pa-shayan/reprlq!hvB1kbozXFVBdb1uoEQw/
Citera
2018-12-18, 16:27
Medlem
Flus avatar
En 15-åring har gript för medhjälp.

Aftonnladet: 15-åring gripen efter mordet på Shayan Gaff:
"15-åringen greps i dag och anhölls sedan av åklagaren.
– Han är misstänkt för medhjälp till mord och grovt narkotikabrott, säger åklagare Anna Stråth som är förundersökningsledare i fallet.
Nyligen häktades en 25-åring, på sannolika skäl misstänkt för mordet. Även han nekar till brott."
Citera
2018-12-18, 16:49
Medlem
Citat:
Vad grundar du ditt antagande på att detta mord har någon form av prio?

Offret var ingen kriminell gangsterbabbe på något sätt vad det verkar men polisen har knappast detta mord som prio.

Klart som fan det är prio när det är en lärarstudent som blir skjuten istället för någon kriminell.
Citera
2018-12-18, 20:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pogba
Klart som fan det är prio när det är en lärarstudent som blir skjuten istället för någon kriminell.

Haha och du menar att när det kommer ner till NFC så får de förtur för att BO var lärarstudent. Lika inför lagen mm. Hahaha skön teori men en ren fantasi.
Citera
2018-12-18, 20:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NoF8
Haha och du menar att när det kommer ner till NFC så får de förtur för att BO var lärarstudent. Lika inför lagen mm. Hahaha skön teori men en ren fantasi.

Inte det jag sa, utan att det absolut är ett fall som det läggs ner mer tid på hos polisen kontra en "riktig" gangsterskjutning...
Citera
2018-12-19, 10:00
Medlem
Citat:
Boodaghian, Hamo

Kamelfösare från Vårby som pekas ut som GM i mordet på denna neger i Vårby för några år sedan (FB) Marley Åsard Fredriksson mördad i Vårby 24/3-15

Seriöst han igen? Nån som vet varför?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in