2018-12-17, 20:30
Medlem
Robert-Haschbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arnbar
Har läst allt som kommit fram och kan inte se någonting som tyder på otrohet.
Bara en massa nonsens och trams ifrån en förvirrad person.
Vidare så "varför skulle Louise skylta med sitt eget namn" och skriva på det forumet ? (Har inte läst något inlägg här ang det.) Är väl bara att skriva vad som helst och fråga på...precis som här, vem fan skyltar sitt eget namn på FB ?

Det är inte Louise som skrivit i gruppen utan hon har skrivit privat till Kokkonen som sedan postat en skärmdump i gruppen.
Citera
2018-12-17, 21:33
Medlem
LiKaShings avatar
Dags för Jimmie att lämna över när ev extra-val är överstökat.

Trodde han skulle annonsera avgången redan på valnatten efter den starka valrörelsen, inte minst för att han tycks labil utan att vara på bättringsvägen. Hade han varit psykopat hade han kanske pallat pressen men nu räcker han inte till.

Givet livssituationen så är det väl knappast oväntat att han hittat ömhet i fel säng?
Citera
2018-12-17, 22:06
Medlem
EnDodTigers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LiKaShing
Dags för Jimmie att lämna över när ev extra-val är överstökat.

Trodde han skulle annonsera avgången redan på valnatten efter den starka valrörelsen, inte minst för att han tycks labil utan att vara på bättringsvägen. Hade han varit psykopat hade han kanske pallat pressen men nu räcker han inte till.

Givet livssituationen så är det väl knappast oväntat att han hittat ömhet i fel säng?

Jag håller inte med.

Om detta är sant så är det naturligtvis en tragedi för JÅ och hans familj, självklart är det bara JÅs fel. Men inget brott har begåtts, ingen stulen Toblerone, ingen nerpissning på matta, inget horköp, inga kvittoklipp, inget hatbrott, inget skyddande av åldersbedrägeri, inga förtäckta hot om uthängning.

I värsta fall ett svek mot sin flickvän, men knappast någon kris i sin livssituation. Att JÅ blir anklagad lättare än de flesta politiker är väl ingen nyhet.

Flera applicerbara ordspråk gäller här, tex;
- Man ska inte kasta sten i glashus
- Den som är utan skuld kastar första stenen
- Högmod går före fall
- Sila mygg och svälja kameler
...
Senast redigerad av EnDodTiger 2018-12-17 kl. 22:20.
Citera
2018-12-17, 22:11
Medlem
Expohunters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursprungligen
Vilken av statsministerkandidaterna menar du har varit otrogen? Att Jimmy varit det verkar helt klargjort, men han är ingen kandidat.

Sedan har jag redan påpekat att detta inte är relevant för politiker så länge alla inblandade tycker att det som skedde var ok.

Men detta är FB så här rullas sanningarna fram på silverbricka! Nu vet ju fler än de som hänger i Pink Room att Jimmy varit otrogen.

För en konspirationsteoretiker, visst. Men inga bevis har ännu framförts som har verifierats, Hörsägen, skvaller och folehattsteorier.
Citera
2018-12-17, 22:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Robert-Haschberg
Det är inte Louise som skrivit i gruppen utan hon har skrivit privat till Kokkonen som sedan postat en skärmdump i gruppen.
Du menar detta https://pasteboard.co/HRSughY.jpg
Bevisar ingenting, går att fejka som allt annat på nätet.
Citera
2018-12-17, 22:33
Medlem
grungewhores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ACM11
Haha undra om ni SDare haft samma inställning kring detta om det varit Kristersson, Löfven eller Björklund det handlat om.
Olof Palme var ökänd häradsbetäckare under hela sin tid som stadsminister, det är allmänt känt i sosseriet. Per Albin hade väl två familjer simultant. Deras politiska gärning för Sverige, oavsett vad man tycker om deras politik, har för evigt skrivits in i landets historia. Att Palme knullade varenda kärring i LO-sfären så fort han fick tillfälle har däremot inte skrivits in. Kanske för att det just är helt ovidkommande.
Citera
2018-12-17, 22:50
Bannlyst
Klart det är fejk.
Varför videofilmar hon inte bara sin skärm och tar fram messengertråden?
Bilder är ju så lätt att fejka.
Citera
2018-12-17, 23:19
Medlem
Johan-Palms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frontlinjen
Det där var en intressant tråd. Av de historiska profilbilder han har på sin facebook finns det ingen som liknar den där. När hade han den mer exakt? Kan han ha raderat den från albumet?

Skärmdumpen som hon visar upp som bevis kan i så fall vara gjord enbart under den perioden som han hade den bilden. Det ger ett tidsspann.

Spelningen som Bedårande barn gjorde i Sölvesborg var i april 2017. Det sätter en ungefärlig mtidpunkt för om hennes historia stämmer.

Något som talar för att hennes historia stämmer är att hon tagit screenshots från den Messenger-version som jag tror gällde då (och nu har ersatts). Nån får gärna motbevisa mig där, jag tycker dock det ser rätt ut när jag googlar på det.

Letade upp profilbilden igår och länkade till den
(FB) Jimmie Åkesson anklagad för otrohet i "Pink Room"
Nu har han alltså tagit bort bilden från sitt konto.

Synnerligen misstänkt.

Edit:
Borttagen profilbild: https://pasteboard.co/HSd1ns2.jpg

Skärmdumpa allt, som min mor alltid sa
Senast redigerad av Johan-Palm 2018-12-17 kl. 23:30.
Citera
2018-12-17, 23:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Johan-Palm
Letade upp profilbilden igår och länkade till den
(FB) Jimmie Åkesson anklagad för otrohet i "Pink Room"
Nu har han alltså tagit bort bilden från sitt konto.

Synnerligen misstänkt.

JÅ har alltså gått in på sina gamla profilbilder, (som sparas automatiskt och han har 44 stycken) och deletat denna bild de senaste 48 timmarna.

Ja, det var lite underligt.
Senast redigerad av Tengill 2018-12-17 kl. 23:30.
Citera
2018-12-17, 23:43
Medlem
DrOutlaws avatar
Citat:
Haha undra om ni SDare haft samma inställning kring detta om det varit Kristersson, Löfven eller Björklund det handlat om.

Förstår inte du att det är extremt dåliga "bevis", oavsett vem eller vad det handlar om?
Citera
2018-12-18, 00:01
Bannlyst
Citat:

Verkligen inte. Bevisbördan brukar ligga på övriga partier. Vi minns åkessons spelmissbruk. Vi minns hans pillerknaprande. Vi minns att han tog järnrörsligan i försvar och sedan ångrade sig med sina ständiga "jag vet inte"
Vi minns hans lögner om invandrare som härjade i sölvesborg. Horder av invandrare som visade sig vara en familj rumäner som även flyttade efter bara 4 år i Sölvesborg.

1)Åkesson har varit otrogen.
2) Flashbacks spincontrol försöker skifta fokus i så kallad "whataboutism"
3) Det är ännu inte fastslaget om Jimmie åkesson bar kondom vid tillfället. Därför ställer jag frågan om det finns DNA bevis som kan tänkas användas emot partiledaren för SD. Exempelvis för utpressning.
Är SÄPO inkopplade?
Citera
2018-12-18, 00:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ursprungligen
Om du läser lite av hennes inlägg finns det väldigt lite som stöder att hon är narcissist. Att hon har blivit konstant hotad och hånad här i tråden gör inte hennes historia mindre trovärdig.

Men hon har ju blivit utsatt för JÅ och då kanske hon får tåla den bruna svansens behandling. Det är inte så kul att de ska gå på hennes barn för att Jimmy inte kunde hålla gylfen knäppt.

Nu är jag sent på det.
Men när du skriver "utsatt" så låter det som att kvinnan ifråga blivit våldtagen av Jimmie.(Och jag misstänker att du skrev just utsatt, med vilje.)
Det hade såklart varit något för alla media att ta upp. Men det är inte att vara "utsatt" att villigt knulla med någon. Jag är inte ens halvvägs in i tråden så jag vet inte om det ens finns bevis för att de knullat än,men hit tills har jag inte sett något som bevisar det.)

Mina tankegångar så här långt.

Vem fan bryr sig om vem Åkesson stoppar knullkorven i, så länge det är myndiga personer som båda vill ligga? Och om du som läser är någon som bryr dig, varför bryr du dig ?
Jag vill inte veta vem Annie Lööf ligger med, inte Stefan Löfven heller, Och Inte Jimmie Åkesson.
så länge jag inte är personligt involverad i deras liggande så rör det mig inte i ryggen.

Hur kommer det sig att någon som jobbar som personlig assistent och sannolikt är ansvarig för någon annans medicin, glömmer att ta sin egen i 3 dagar ? Är inte det ett större problem än att hon gosat med Åkesson?

Är det inte ett större problem att vi har töntar som inte kan komma överens och sköta landet ens hjälpligt utan helt sysslar med pajkastning , än vem fan Åkesson knullar med ?

Rant over.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in