Citat:
Ursprungligen postat av
ursprungligen
Om du läser lite av hennes inlägg finns det väldigt lite som stöder att hon är narcissist. Att hon har blivit konstant hotad och hånad här i tråden gör inte hennes historia mindre trovärdig.
Men hon har ju blivit utsatt för JÅ och då kanske hon får tåla den bruna svansens behandling. Det är inte så kul att de ska gå på hennes barn för att Jimmy inte kunde hålla gylfen knäppt.
Nu är jag sent på det.
Men när du skriver "utsatt" så låter det som att kvinnan ifråga blivit våldtagen av Jimmie.(Och jag misstänker att du skrev just utsatt, med vilje.)
Det hade såklart varit något för alla media att ta upp. Men det är inte att vara "utsatt" att villigt knulla med någon. Jag är inte ens halvvägs in i tråden så jag vet inte om det ens finns bevis för att de knullat än,men hit tills har jag inte sett något som bevisar det.)
Mina tankegångar så här långt.
Vem fan bryr sig om vem Åkesson stoppar knullkorven i, så länge det är myndiga personer som båda vill ligga? Och om du som läser är någon som bryr dig, varför bryr du dig ?
Jag vill inte veta vem Annie Lööf ligger med, inte Stefan Löfven heller, Och Inte Jimmie Åkesson.
så länge jag inte är personligt involverad i deras liggande så rör det mig inte i ryggen.
Hur kommer det sig att någon som jobbar som personlig assistent och sannolikt är ansvarig för någon annans medicin, glömmer att ta sin egen i 3 dagar ? Är inte det ett större problem än att hon gosat med Åkesson?
Är det inte ett större problem att vi har töntar som inte kan komma överens och sköta landet ens hjälpligt utan helt sysslar med pajkastning , än vem fan Åkesson knullar med ?
Rant over.