2018-12-17, 00:26
Medlem
Zoom008s avatar
Jag kan tänka mig att den här sjuka tanten gärna vill ligga med Jimmie. Hon verkar psykiskt störd och såna personer kan ju få oanade sexuella känslor av eller utan självmedicinering. Åkesson ska nog vara glad över att ha livvakt dygnet runt. Att vissa går igång på det här visar bara att påståendet om psykisk ohälsa stämmer väl för man kan inte vara frisk ifall man tror på denna smörja. Gick ju ett program i TV om stalkers vilka är både uppfinningsrika och aktiva i hög grad. Är man påtänd och sjukskriven finns ju massvis med tid över att sitta och pyssla och puzzla ihop skit. Kvinnan behöver förmodligen vård och socialen behöver träda in. Om hon har barn ska definitivt en orosanmälan göras snarast.
Citera
2018-12-17, 00:36
Medlem
Tycker med det är konstigt att ena stunden låg de aldrig, men nästa så har de legat med varandra.

Jag kan inte något med att ladda upp eller så.

Enda jag ville var att sanningen om denna vidriga människa skulle komma ut.
De som vill tro mig, tror mig.

Ska träffa hennes sambo imorgon och prata. Så kan komma med mer info efter det.
Citera
N3ss3s avatar

Moderatormeddelande

Postat av N3ss3 2018-12-17, 01:05
Medlem
Massor av förbannad OT raderat.

Topic i tråden är Jimmie, inte andra deltagare i tråden. Inte heller kvinnan primärt eller hennes barn.
Otroheten i sig kan absolut diskuteras, men det får ha någon koppling till Jimmie.

Skärpning

/mod
Senast redigerad av N3ss3 2018-12-19 kl. 15:53.
2018-12-17, 01:49
Medlem
Gertrud1s avatar
Inte så troligt att en intelligent man börjar uttrycka sig som WT.

Mer troligt att det är ännu en borderlinebrud i farten.
Citera
2018-12-17, 03:50
Medlem
Sdhatarens avatar
Självklart är det sant, detta är nog vanligt för politiker Ovadsett vilket parti dom tillhör, nu kom det väl lite olögligt för Åkersork som har lite otur med sitt parti med diverse avhopp/uteslutningar.
Citera
2018-12-17, 03:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Gertrud1
Inte så troligt att en intelligent man börjar uttrycka sig som WT.

Mer troligt att det är ännu en borderlinebrud i farten.

Det finns så mycket respekt för dig i min borderlinekuk. Kvinnor och speciellt med diagnoser bör inte tas på allvar. Vad tanten här ovan säger! LÄR ER NÅGON GÅNG. Fan ska vi ha det så här? Fort någon påstår något så faller vi allihopa. Fuck you all.
Citera
2018-12-17, 04:09
Medlem
flashblakks avatar
Självklart skulle inte Jimmie gå i den fällan!
Han VET att alla lurpassar på honom.
Citera
2018-12-17, 05:54
Medlem
Jimmie kanske tog sig ett tömmhål på fyllan,
Sånt händer,

Mig spelar det faktiskt ingen roll om det är sant eller inte,

Oft den där johanna ser ut att vara en go liten bymus trist att han inte fick upp den enligt henne,

Han ville nog rgentligen inte ta henne , eller så va hon ofrösh
Citera
2018-12-17, 06:39
Medlem
Har hört att Jimmie belägrat en del kvinnokött på krogarna i Sölvesborgstraken, klätt sig lite annorlunda och kallat sig "Håkan" i samband med detta. Detta från tjejer som varit direkt inblandade.

Men vem bryr sig? Finns inga fysiska bevis och åtminstone jag skiter helt i vad folk gör i sitt kärleksliv och i övrigt på fritiden så länge det inte påverkar negativt på deras politiska uppdrag.
Citera
2018-12-17, 07:55
Medlem
Sandtags avatar
Jag tror det stämmer, med tanke på vad som anförts tidigare om språket och hur både messenger och sms använts. Sen krävs nog även Photoshop. Även om det ser ut som en benzotuggande WT brud så har hon nog/kan få de tekniska kunskaperna att genomföra detta MEN upplägget är imo för genomtänkt för att en person såsom tjejen i fråga skulle ha genomfört det (dvs en uppenbar fake skulle kunna vara bara messenger, innehålla WT språk, olika rasistiska kommentarer, osv). Om inte annat talar materialet för att det inte är fake, 70/30 kanske.
Citera
2018-12-17, 08:06
Medlem
MadBalts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sandtag
Jag tror det stämmer, med tanke på vad som anförts tidigare om språket och hur både messenger och sms använts. Sen krävs nog även Photoshop. Även om det ser ut som en benzotuggande WT brud så har hon nog/kan få de tekniska kunskaperna att genomföra detta MEN upplägget är imo för genomtänkt för att en person såsom tjejen i fråga skulle ha genomfört det (dvs en uppenbar fake skulle kunna vara bara messenger, innehålla WT språk, olika rasistiska kommentarer, osv). Om inte annat talar materialet för att det inte är fake, 70/30 kanske.

Om det var fake borde SDs propaganda avdelning för länge sedan gått till motangrepp genom att slå på trumman för en stor fake news kampanj mot ledaren Jimmy. Det är märkligt tyst på deras Facebook grupper och ”alternativ media”. Även detta talar för att det är sannt.

Inte ens i den här tråden ser man tecken på SDs partiapparat organiserat försvarar Jimmy bara idioterna i svansen skriver här än så länge.
Senast redigerad av MadBalt 2018-12-17 kl. 08:09.
Citera
2018-12-17, 08:22
Medlem
MrTruckers avatar
Oavsett om han raggat eller inte påverkar det inte på något sätt hans roll som partiledare. Han är en människa som alla andra. De flesta har varit full och dum någon gång i sitt liv.

Kunde faktiskt inte bry mig mindre.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in