Citat:
Ja, det var det uttalandet jag menade.Inte vad jag vet. Dom verkade isolera sig sista tiden enligt uppgifter i media då.
Njaä vet inte men jag har läst om ljusbehandlingen i brittisk press och det har varit framgångsrikt.
Det är ju så att dom letar efter behandlingar som ska hjälp så som just ljusbehandling, cancermediciner har en del mått bättre på, B12 hästdoser har hjälpt andra osv. Sen märker dom då att det ska man inte ta alls osv. Så man prövar sig fram helt enkelt, och dom flesta väntar på ett forskningsgenombrott som inte ska dröja enligt senaste uppgifterna då. Det verkar dock inte som den här ljusbehandlingen gett något effekt på den stora dottern då. Vet inte hur många gånger dom åkte dit men pappan och flickan åkte till Tyskland på ljusbehandling stod det i media och uppgifterna kom från en vän.
https://www.expressen.se/kvallsposten/familjens-liv-i-villan-fore-barnmorden/
Njaä vet inte men jag har läst om ljusbehandlingen i brittisk press och det har varit framgångsrikt.
Det är ju så att dom letar efter behandlingar som ska hjälp så som just ljusbehandling, cancermediciner har en del mått bättre på, B12 hästdoser har hjälpt andra osv. Sen märker dom då att det ska man inte ta alls osv. Så man prövar sig fram helt enkelt, och dom flesta väntar på ett forskningsgenombrott som inte ska dröja enligt senaste uppgifterna då. Det verkar dock inte som den här ljusbehandlingen gett något effekt på den stora dottern då. Vet inte hur många gånger dom åkte dit men pappan och flickan åkte till Tyskland på ljusbehandling stod det i media och uppgifterna kom från en vän.
https://www.expressen.se/kvallsposten/familjens-liv-i-villan-fore-barnmorden/
Om jag inte hörde fel så var det u.k läkaren som pratade om att de gav sina patienter nån intravenös beh. om de skulle göra nåt som var energikrävande, nåt dropp. Te.x inför studentavslutning. Samt gå på sparlåga innan och samtal tror jag det var. Det hade varit framgångsrikt för att orka mef.
Fast jag funderar mer på om det var hopp och högt i tak med A, sen "dödsdomen" då det inte hjälpte och droppen m nästa dotter. A blev ju helt slut, att de då snarare tog det som ett tecken på akut försämring.
Om de hade fått en helt skev framtidsvy som var kolsvart så vore det mer begripligt.