2018-12-11, 10:36
Medlem
SeanAverys avatar
Han ströp hela familjen och tog sitt eget liv, båda föräldrarna verkar ha varit med på det, döttrarna ovetande. Vilken sjuk jävel
Citera
2018-12-11, 10:36
Medlem
Någon som har bild på familjen/föräldrarna? Och vad jobbade de med? Har ingen lust att gå igenom hela tråden...
Citera
2018-12-11, 10:37
Medlem
Catpeoples avatar
Fy fan vad hemskt... jag hade gissat på någon typ av överdos så att döttrarna bara hade somnat in... men strypning/kvävning? Vad i helvete.

Var döttrarna vid medvetande? Visste dem om att föräldrarna skulle göra detta? Hade barnen ens något eget val?! Föräldrarna vill ”rädda” sina barn och de gör dem genom att strypa/kväva dem och sedan bädda ner dem i sina respektive sängar. Får fan rysningar...

Hur i helvete är man som människa funtad i sitt huvud när man kväver/stryper sina egna barn utav barmhärtighet?! Vill inte ens tänka på hur dessa stackars flickor kände i sina sista ögonblick i livet...
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stardust666
Bekräftad dödorsak: Ena dottern död av strypning,andra av kvävning, mamma av strypning/kvävning, pappan har hängt sig. De hade även stora doser lugnande medel i sina kroppar - en av döttrarna hade även lugnande i sin kropp.
Mycket obehaglig överraskning. Döttrarnas ME har knäckt familjen. Att två så unga flickor diagnosticerats med denna djävulska åkomma förklarar mer än väl varför de vuxna inte orkade längre.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pHr33
Absolut. Men olika sätt att mörda kan leda till olika mycket lidande innan offret dör. Personligen hade jag väntat mig att föräldrarna valt ett tillvägagångssätt som innebar mindre lidande än strypning.
Det trodde jag också. Pressträffen drabbade mig hårdare än jag trott. Fruktansvärt.
Citera
2018-12-11, 10:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Catpeople
Fy fan vad hemskt... jag hade gissat på någon typ av överdos så att döttrarna bara hade somnat in... men strypning/kvävning? Vad i helvete.

Var döttrarna vid medvetande? Visste dem om att föräldrarna skulle göra detta? Hade barnen ens något eget val?! Föräldrarna vill ”rädda” sina barn och de gör dem genom att strypa/kväva dem och sedan bädda ner dem i sina respektive sängar. Får fan rysningar...

Hur i helvete är man som människa funtad i sitt huvud när man kväver/stryper sina egna barn utav barmhärtighet?! Vill inte ens tänka på hur dessa stackars flickor kände i sina sista ögonblick i livet...

Enligt polisen på pressträffen så fanns det inga tecken på att någon av döttrarna var med på planerna eller visste vad som skulle ske

Det gick inte att fastställa exakta tidpunkte för dödsfallen. Ej heller inbördes ordning de dog.
Man ville inte redogöra för ytterligare detaljer om vem som haft ihäl vem. Men med tanke på att fadern hängt sig lär han ju haft ihjäl minst 1, gissningsvis 3.
Senast redigerad av pHr33 2018-12-11 kl. 10:40.
Citera
2018-12-11, 10:39
Medlem
harperlees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ClariNet
Mycket obehaglig överraskning. Döttrarnas ME har knäckt familjen. Att två så unga flickor diagnosticerats med denna djävulska åkomma förklarar mer än väl varför de vuxna inte orkade längre.

Nej det gör det inte. De var uppenbarligen värdelösa föräldrar. Avskedsbrevet och hela tillvägagångssättet är ju iskallt.
Citera
Medlem
Jag hade väntat mig att döttrarna fått dö så fridfullt som möjligt. Inte strypta. Klart dem varit medvetna om det. Tar flera minuter och är riktigt ångestfyllt. Och varför hade endast föräldrarna intagits mkt lugnande? Okej att de behövde för att kunna genomföra det men döttrarna behövde väl fan också för att inte lida alldeles för mkt.

Summan är ju att han har strypt alla och sedan hängt sig. Detta planerades sedan hösten 17.
Två så små flickor som har ME. Kan det stämma? Någon som vet hur vanligt det är?
Citera
Medlem
Walla-walla-winchas avatar
Jaha, undra hur de kom fram till detta, över en kopp te eller kaffe eller hårdare dryck. "Jaha, ska vi inte strypa och kväva ungarna snart? De går mig på nerverna." "Min käre man, när vi avklarat hindren för vår egen lycka kan du väl kväva mig och sen kan väl du ta det rosa repet och dingla i trappan?"

Två personer som var sjuka i huvudet var tydligen en för mycket. Inlåsta på en sluten avdelning hade de båda platsat på. Teater måste de dock varit bra på. Fina talanger där om man både kan blåsa anhöriga, vänner, arbetskamrater, chefer i rumpan och lura dem fullt ut. Tyvärr får de inget pris.
Citera
2018-12-11, 10:40
Medlem
UgLyBastards avatar
Artikel: Bjärred: Föräldrarna överens om att döda sina barn

https://f7td5.app.goo.gl/Vtc7r
Citera
2018-12-11, 10:40
Medlem
Frågan är hur föräldrarna har inlett en dialog om att avsluta famlijens liv. Hur inleder en människa en sådan konversation.
Citera
2018-12-11, 10:41
Medlem
harperlees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Catpeople

Det är otroligt svårt att ge någon en överdos som får dem att stilla somna in. Sådana läkemedel/narkotika skulle de vara tvungna att skaffa illegalt. Ängla-Oskar ville väl inte riskera sitt rykte med att beställa Fentanylplåster på nätet...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in