Citat:
Ursprungligen postat av
davidladde
T.P (Svensk) född 1987 var inte ex till tjejen. Varför kidnappade man honom? Vet att han är skyldig folk i HBG pengar (småslantar men många) och haft ett ganska gediget missbruk men verkar ha slutat med droger nu! Glad för hans skull.
Han är alltså offret.
Gärningskvinnan : Sofie Löfgren.
https://www.facebook.com/sofie.lofgren.3766
Gärningsmannen : Zigienare, rom alltså. Från Påarp. Hans namn är Joska Trailovic.
Dessa två ska alltså ha på sju dagar kidnappat,torterat,hotat,och slagit ut tänder på tre olika män i 30-års åldern i Helsingborgsregionen.
Det enda jag undrar är hur ingen av dom lyckades freda sig eftersom det är 1 man inblandad och inga pistoler?
Detta vill jag läsa mer utav. Om jag vill ha FUP:en till detta så mailar jag bara helsingborgs tingsrätt och skickar den här expressen länken och frågar om jag ka nfå den?
Kolla PM. Du är inte den första som skrivit han har skulder till många, när jag sedan bad honom säga vilka och summor så fick man inget svar trots otaliga försök att nå mannen som nämnde detta. Enligt han själv har han skuld till 1-2 personer och det är inga andra som ens hört av sig till honom. Men strunt samma här, som sagt ta det via PM. Är väldigt nära vän med BO.
T.P är första kidnappningsoffret den 1e juli som drogades och det med strumpan osv samt försök till utpressningengen. Andledningengen verkar bara vara att komma över pengar i detta fall 150.000 kr vilket misslyckades.
Det sista offret var däremot ett ex till sofie och där var även en åtalad 37åring med. Där försökte dom ju också få pengar. Men varför våldet här var så pass grovt kan man fråga sig.
Dom båda blev ditlurade till dom olika lägenheterna och överfölls direkt som jag förstår.
Ingen som vet vilka dom två andra misshandlade är?