Citat:
Ursprungligen postat av
gatsbydenstore
Okej jag förstår, till skillnad från Tim så är han ju fortfarande vid liv. Höll han också på med droger? Utnyttjade han bara Tim?
Citat:
Ursprungligen postat av
Pavic
Cannabis o testo sen allt sporadiskt
Också lite nyfiken på vad S med sin ständiga närvaro kan ha inneburit för Tim. Fattar att han har en tveksam karaktär och att han gjort saker som vi inte kan få reda på just nu. Men i detta sammanhang, vad har han för betydelse? Resten av gänget bekskrivs som schyssta men många brukade/missbrukade substanser och ville åka med på räkmackan runt Tim, blockade därmed alternativ livsstil. Sjukt ego i min mening men kanske inte dirrekt elakt alla gånger, sorgligt iaf. På vilket sätt skiljer sig S från resten där och kan han ha haft en större betydelse i hur sista åren för Tim blev, rent spekulativt?
Sen undrar jag också Pavic, om du vet om det ligger någon sanning i att han inte fick resa ensam för att han var självmordsbenägen. Det är en journalist Swahnström som skrivit det på ett forum. Debatten huruvida Tim var suicidal eller inte har gått minst sagt hög här.. Passar också på att tacka för att du tar dig tid och delar det du vet/hört.