2018-12-07, 22:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kulturstrateg
Vet gör jag inte, men jag tror starkt på att det är hon och Hannes.

Om det nu verkligen är någon i årets upplaga som är på tjocken, så skulle jag nog gissa på Pers donna.
Citera
2018-12-07, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kulturstrateg
Vet gör jag inte, men jag tror starkt på att det är hon och Hannes.

De är inte ens vänner på Facebook längre, så tror inte det är Hannes och Susanna som väntar barn.
Citera
2018-12-07, 22:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av aoede
De är inte ens vänner på Facebook längre, så tror inte det är Hannes och Susanna som väntar barn.

Han är inte ens skriven hos henne, så jag tror inte att det heller. Såg att någon kommenterat på Hannes Facebook: "är inte du och Susanna ihop längre?". Hon har dock dold kompislista, men såg du att han var där förut? Hon är inte på Hannes i alla fall.
Citera
2018-12-07, 22:31
Medlem
kvasthildurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kattemaks
Han är inte ens skriven hos henne, så jag tror inte att det heller. Såg att någon kommenterat på Hannes Facebook: "är inte du och Susanna ihop längre?". Hon har dock dold kompislista, men såg du att han var där förut? Hon är inte på Hannes i alla fall.
Har du lyckats missa att de är informerade (har skrivit på avtal) om att de ska undvika att skriva sig hos varandra och ändra status på sociala media, för att inte avslöja programmets utgång i förväg???
Citera
2018-12-07, 22:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kvasthildur
Har du lyckats missa att de är informerade (har skrivit på avtal) om att de ska undvika att skriva sig hos varandra och ändra status på sociala media, för att inte avslöja programmets utgång i förväg???

Det där stämmer ju inte. De är flera som skrivit sig hos bönderna innan resorna har visats. Förra året var hon den svartsjuka skriven hos Erik långt innan sista programmet. De måste ju vara korrekt folkbokförda, det är t.o.m. lag på det enligt folkbokföringslagen.
Citera
2018-12-07, 22:51
Medlem
kvasthildurs avatar
Citat:
Det där stämmer ju inte. De är flera som skrivit sig hos bönderna innan resorna har visats. Förra året var hon den svartsjuka skriven hos Erik långt innan sista programmet. De måste ju vara korrekt folkbokförda, det är t.o.m. lag på det enligt folkbokföringslagen.
Förutsatt ATT de bor ihop fullt ut.
Det faktum att någon annan har gjort fel/brutit mot reglerna etc innebär ju inte nödvändigtvis att övriga deltagare gör lika fel.

(för övrigt funderar jag på om de inte borde införa en "årets Erik" i BSF...)
Citera
2018-12-08, 07:50
Medlem
NiccoJs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av marangzviss
Vad ni gnäller på Susanna. Hon är fräsch och verkar trevlig. Måste en kvinna ha blonderat hår och silikonbröst för att vara snygg?
Nej det måste man inte, men om man ska på dejt är det kutym att fixa håret, sminka lite o klä upp sig.
Citera
2018-12-08, 09:27
Medlem
Jag är hetero och gillar killar MEN Susanna har rört mitt hjärta enormt. VILKEN underbar liten tjej. Tror dock INTE att hon och Hannes är en "match made in heaven" utan han gör bara ett kort gästspel och sedan vill han tillbaka till krogliv och "RÖJA". Susanna behöver en trygg, vuxen man och ingen pojkspoling.
Citera
2018-12-08, 11:08
Medlem
Citat:
Om det nu verkligen är någon i årets upplaga som är på tjocken, så skulle jag nog gissa på Pers donna.

Tror också det kan röra sig om Per och Sofie, möjligen Magnus och Moa. Det är ju definitivt inte Simon och Frida om man säger så.
Citera
2018-12-08, 12:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NiccoJ
Nej det måste man inte, men om man ska på dejt är det kutym att fixa håret, sminka lite o klä upp sig.

Har inte följt serien, men jag tycker att hon passar bra i sin naturliga look. Och hon kanske vill vara som hon är i vardagen för att attrahera rätt man.
Citera
2018-12-08, 12:58
Medlem
kostymnisses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hjortfelt
Tror också det kan röra sig om Per och Sofie, möjligen Magnus och Moa. Det är ju definitivt inte Simon och Frida om man säger så.

Jag tror på Magnus och Moa. Dom känns mer spontana än Per och Sofie. Per har ju dessutom tidigare sagt att barn gärna får komma men inte nu och "nu" får ju anses vara även i skrivande stund.
Det blir intressanta två kommande avsnitt, dels med resorna för att se vad som sker, hur det klaffar för dom paren som reser iväg och dels då givetvis uppföljningsavsnittet.
Citera
2018-12-08, 15:00
Medlem
Vaffeljarns avatar
Paren sätts riktigt på prov i och med utlandsvistelsen. Tror det kan ha en hel del att göra med att männen inte är i sitt esse där. Kvinnorna å sin sida vill ha en man som är självsäker som på gården och när han inte är det blir avtänd.

För övrigt är det många av paren som blir blixtförälskade, för att allt sedan faller platt. Många tror nog att själva förälskelsen är det som skall vara, men förälskelsen har ju inte så mycket med kärlek att göra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in