Flashback bygger pepparkakshus!
2018-12-06, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A1HORNYLAD
Jag såg Armstrong i direktsändning gå på månen när det hände, liksom resten av världen gjorde.
Vad har du sett av BO, i direktsändning eller ej, som gör att du är bergsäker på att han är bög resp. tillhör den s.k. pk-maffian?
Jag är absolut inte helt säker vare sig på det ena eller det andra gällande Wallin. Jag lutar mig mot sannolikhet. Anledningen till jämförelsen med Armstrong var att många hävdar att månlandningen var en bluff, att det aldrig hände. Jag däremot är nästan helt säker på att det hände. Jag rentav hävdar att det hände, grundat på sunt förnuft och sannolikhetsteori.
Citera
2018-12-06, 23:34
Medlem
hvita.nhegrers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av angestmannen
En neger som misshandlar eller våldtar måste "ha varit med om något" för att bli sån men när en vit man står och heilar på torget är han bara en ond person. Så fungerar en pk persons hjärna.
Varför tar du för givet att GM är en neger?
Citera
2018-12-06, 23:42
Medlem
MrMarios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sillen.frunken
Stjärndesignern: ”Det hat och ondska jag såg i hans ögon kommer jag aldrig glömma”
https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/G19keQ/lars-wallin-nedslagen-och-ranad-i-paris

Va fan är det som händer i europas städer numera

Hat och ondska? Svartfötterna är väl alltid svarta iblicken?
Citera
2018-12-07, 01:30
Medlem
Okpoeiwpos avatar
Citat:
Wallin i Aftonbladet:
Citat:
– Den som gjorde det här mot mig – jag kände hur han njöt av att slå mig. Han fick en kick av att höra de här slagen mot huvudet. Det kändes som att det här gick på rutin för honom. Och då tänker jag – vad har den här personen varit utsatt för i sitt liv, som kallblodigt hoppar på en helt främmande människa
Citat:
Ursprungligen postat av Folklig-Betraktare
Han kanske inte sa det utan Aftonbladet bara skrev att ha sa det. Låter så banalt och ingen som är blåslagen skulle säga det så direkt genast. Är han verkligen PK? Alla homosexuella är inte PK.
Wallin har skrivit det på Instagram - Aftonbladet har citerat exakt vad han skrivit.

Han har även sagt detta i kommentar till annat konto i sitt flöde på Instagram i inlägget om rånet och misshandeln:
Citat:
Å börja med att ge våra barn kärlek och uppmärksamhet. Tror det är där allt börjar. Jag undrar vad min förövare fått utstå för att själv göra sånt här
https://www.instagram.com/larswallindesigner/
Citat:
Ursprungligen postat av Mansory
Paris å frankrike i all ära, men de en hel del mansgäng som driver runt i storstäderna där. Absolut inte förvånad över att han blev rånad. Ännu värre för tjejer där Så jäkla tragiskt. Tror inte enbart de är invandringens fel utan även manskulturen i landet.
Att rånet och misshandeln av Lars Wallin skulle ha något med manskulturen i Frankrike att göra - kan du utveckla detta?
Citera
2018-12-07, 11:35
Medlem
Av hans inlägg att döma, tillsammans med intervjun i media, står det helt klart att det var ett personrån, med stora inslag av våld. Alla vi som besökt Paris senaste åren vet vilka drägg det handlar om.

Importerat boskap, många av dem där helt illegalt.

PK-nissen Wallin gråter jag inte skvätt över. Han tokhyllar massinvandring och "olika".

"Vad har den stackars personen varit med om som slår sönder mig".
Personer som säger så är fullständigt tappade!

Wallin - flytta till Paris!
Citera
2018-12-07, 13:48
Medlem
pizzaslajsens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrMario
Hat och ondska? Svartfötterna är väl alltid svarta iblicken?

Jag vet att du försöker vara fyndig, men svartfot betyder något helt annat än vad du troligen tror att det betyder.
Citera
2018-12-07, 13:54
Avstängd
george.sthlms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hvita.nhegrer
Varför tar du för givet att GM är en neger?

Jag tror snarare på en Maghreb
Du kan googla om du inte vet vad fransmännen avser med Les Maghrebines
Citera
2018-12-07, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Okpoeiwpo
Wallin har skrivit det på Instagram - Aftonbladet har citerat exakt vad han skrivit.

Han har även sagt detta i kommentar till annat konto i sitt flöde på Instagram i inlägget om rånet och misshandeln:https://www.instagram.com/larswallindesigner/Att rånet och misshandeln av Lars Wallin skulle ha något med manskulturen i Frankrike att göra - kan du utveckla detta?
Förlåt otydligt. Men generellt så e invandrarna i Frankrike värre. De är en värre manskultur där bland invandrarna.
Citera
2018-12-08, 03:04
Medlem
Okpoeiwpos avatar
Polisanmälan och gärningsmannen.
Frågan är hur Lars Wallins polisanmälan hanteras i Paris. Vad finns det för möjligheter att utreda brottet?
Hur detaljerat beskrev Wallin GM i sin polisanmälan? Beskrev han så mycket som möjligt, eller gjorde han avkall på någonting i beskrivningen rörande GM?
Kommer de kunna få tag på GM?
Vem är GM?
Citat:
Ursprungligen postat av Endryt
PK-nissen Wallin gråter jag inte skvätt över. Han tokhyllar massinvandring och "olika".

"Vad har den stackars personen varit med om som slår sönder mig".
Personer som säger så är fullständigt tappade!
De här politiskt korrekta uttalandena Wallin gjort om GM - "vad har den här personen varit utsatt för i sitt liv" och "Jag undrar vad min förövare fått utstå för att själv göra sånt här" - har fått folk att reagera. Förutom att han får stor stöttning och medhåll efter sitt inlägg på Instagram, f.n. 2608 gillanden (varav massor av svenska kändisar), är det ett antal kritiska kommentarer på Twitter, och även här i tråden.

På Twitter sägs t.ex. det här (om vad har den här personen varit utsatt för i sitt liv) i flödet:
Citat:
Citat:
Jag tycker att det låter som ett helt och hållet översittartänk. Det är inte godhet, det är översitteri.
Det är alldeles riktigt ett exempel på "de låga förväntningarnas rasism".
Av vissa människor kan man, enligt den, inte räkna med civiliserat beteende och eget ansvar för de egna handlingarna på det sätt man kan av vita.
Att Wallins uttalande i sammanhanget är ett uttryck för de låga förväntningarnas rasism, är en intressant synpunkt (kommentaren är skriven av en @Grisbrottaren på Twitter).
Senast redigerad av Okpoeiwpo 2018-12-08 kl. 03:06.
Citera
2018-12-08, 11:34
Medlem
Han var säkert full & kåt och gick fram till en random tjackneger som stod och hängde i gathörnet med förhoppning om att denne skulle vara gayprostituerad. Så gick det som det gick.
Citera
2018-12-10, 06:56
Medlem
Mextremes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av george.sthlm
Jag tror snarare på en Maghreb
Du kan googla om du inte vet vad fransmännen avser med Les Maghrebines

Gärningsmannen verkar ha varit ensam. Marockaner och nordafrikaner agerar i flock då de är så späda behöver de understöd.
En subsaharier är en helt annan historia. 95% säkerhet en sk neger.
Citera
2018-12-10, 12:07
Citat:
Ursprungligen postat av FiveLakes
Han var säkert full & kåt och gick fram till en random tjackneger som stod och hängde i gathörnet med förhoppning om att denne skulle vara gayprostituerad. Så gick det som det gick.

Tror på något sådant också tyvärr, har inte så mycket till övers för homosexuellas beteenden.
Jag är själv bi och vet hur gayvärlden fungerar, alla vill ha sex hela tiden.
Han övergav sin vän mitt i natten för att få försöka få lite sex på sidan om och blev misshandlad på köpet.
Eller så var det kanske rent av hans partner som slog honom för att han var otrogen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in