Citat:
Lösningar kan betyda olika saker för olika personer. Betydelsen kan variera beroende åldern på den som föreslår lösningen. Med ett visst mått av livserfarenhet gissar jag att du tillhör det yngre segmentet.
För en ung och arg man som du kan en lösning vara att skrika högt och ge sig på att i burdusa termer förklara saker som de flesta känner till. Det kan liknas vid att man i raseri slår in en öppen dörr. När man gör det kan det hända att man ramlar efteråt... men i raseriets adrenalinstinna hetta kanske man inte märker att man ramlat.
I sammanhanget kan det vara värt att nämna att ledarskiktet i AfS fortfarande är ganska unga, ganska bristande i livserfarenhet. Det är inte så konstigt att de attraherar sådana som dig själv. Men i det ligger ett ansvar och det ansvaret går ut på att fånga upp all denna ilska och göra något konstruktiv av den. I ditt fall har det misslyckats hittills.
För en ung och arg man som du kan en lösning vara att skrika högt och ge sig på att i burdusa termer förklara saker som de flesta känner till. Det kan liknas vid att man i raseri slår in en öppen dörr. När man gör det kan det hända att man ramlar efteråt... men i raseriets adrenalinstinna hetta kanske man inte märker att man ramlat.
I sammanhanget kan det vara värt att nämna att ledarskiktet i AfS fortfarande är ganska unga, ganska bristande i livserfarenhet. Det är inte så konstigt att de attraherar sådana som dig själv. Men i det ligger ett ansvar och det ansvaret går ut på att fånga upp all denna ilska och göra något konstruktiv av den. I ditt fall har det misslyckats hittills.
Du har fortfarande inte fattat ett dyft, men det är väl som när du ska försöka förklara för dina kvinnliga släktingar om varför de våldtas av brunt folk och varför du som man (det kan nog diskuterat en och två gånger, du låter inte som en man och du utstrålar svaghet i alla dina inlägg, alldeles för lågt testo och alldeles för mycket östrogen låter det som) tillåter det ske.
"Jo men du förstår Karin, det är så att det är arga unga bruna män som slår in öppna dörrar, det fungerar inte att stoppa dessa utan de måste få utagera, du får helt enkelt ta att du våldtas av dessa grabbar, din metod att stoppa de redan vid gränsen och aldrig släppa in de fungerar inte, det fungerar inte heller att upplysa folk om vilka dessa är, den metoden fungerar inte alls"
Ett till tips som jag tror du faktiskt håller med om är att fortsätta snurra (scrolla) förbi mina inlägg i fortsättning så ska jag ignorera dina skitinlägg också. Så kan du sitta där med dina icke lösningar och mentalt runka av varandra medans era släktingar våldtas och landet ruineras, för det fungerar inte alls att lugnt och pedagogiskt förklara för dumsvennar som du.
För ni har redan förstått, med andra ord är ni medskyldiga i allt som sker. Smidigt av dig att måla in dig i ett hörn så slapp jag trycka in dig i hörnet för att sedan låta det regna slag, sparkar, knän och skallar i textform över din ynkliga e-kropp din halvman.
Blir en bra kompromiss och mitt beklagande till dina kvinnliga släktingar att de har en sån jävla råtta till manlig släkting som du. Vekling.
Kom ihåg att du är en riktig jävla vekling, om din far inte var en vekling så lär han rulla i sin grav över vilken jävla vekling till son han efterlämnade åt världen. Fy fan för såna som du.
Lika vek som de svenska militärer som lovat försvara landet och när det kom till kritan så gjorde de inte ett skit. Ni är likadana hela högen, extrema veklingar och inga män av era ord.
Det blir mina sista ord till dig, vekling.