Citat:
Ursprungligen postat av
TinnaNinna85
Var verkligen den misstänkta MGM hemma hela kvällen från det han kom hem från jobb?
Går en MGM verkligen och berättar för andra om sitt intima umgänge för andra? En vuxen Karl på 44 år.
Vad brukar MGM göra på kvällarna?
Ser på tv?
Tittar på film?
Träffar vänner?
Tar en sen kvälls promenad?
Kan någon vän bekant veta sanningen?
Kan någon sett MGM ?
Den här misstänkte mördaren ljög i månader om mordet kanske gör SD så med? Sanningen kommer alltid fram.
https://www.expressen.se/kvallsposten/misstankte-mordaren-ljog-i-manader-om-sambons-dod/
Nu finns det en MGM och polisen gör förhoppningsvis allt för att binda honom till mordet på LW. Med den långa tid som förflutit får vi hoppas att de gör ett
mycket grundligt jobb. Det är flera i tråden som vittnat om att deras
magkänsla säger att snart snart snart ska någon säck knytas ihop. Vi får väl se hur det blir med den saken.
Att personer som begår mord, planerade eller inte, har förmåga att tiga är nog mer vanligt än vissa vill ta till sig. Flera i tråden menar att det är svårt att bära på en sådan makaber hemlighet (om man inte är en äcklig lismande psykopat i nya Hjärsta typ). Jag vet inte jag. Mordet på Albin i Frennarp teg den 17-årige mördaren om i nästan
tre år. Det unga paret Sara och Martin höll tyst i
två år när de hade dödat Saras pappa. Kanske har det med personlig mognad att göra? Att de tre gärningsmän jag räknade upp inte har förmåga att processa det dåd de har utfört på grund av sina unga ålder?