2018-12-05, 07:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tufsankatt
Vad menar Du... 4 månader gammalt inlägg... där Du själv skrivit om att barnen fick ringa SD mitt i natten för att dom ville att pappa skulle komma hem... Står Du inte för det Du skriver i tråden, eller vill Du inte komma ihåg?

Var har Du fått uppgiften ifrån att SD och LW hade sex två veckor innan mordet... SD?

Kan det vara så att det är något han sagt till polisen (och Dig) för att förklara ev DNA på kläder?

Du visste inte ens om från början att dom hade fortsatt kontakt efter vad som hänt i bilen (var förvånad) enl vad Du skrivit i tråden.

Att jag skrivit att SD:s barn fått ringa honom vill jag nog se...

Övriga frågor har jag svarat på och du ställde i stort sett samma nedan ser jag nu...
Citera
2018-12-05, 07:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnGodTanke
Du är lite begränsad....
Så Du syftar på att dom var fler än två vid sexet... eller hur menar Du att jag är begränsad?
Citera
2018-12-05, 07:50
Medlem
Citat:
Nä, tror jag hört att det var morföräldrarna, men minns inte till 100
Ok, då går dom ut med osanning i pressen (där jag är ganska säker på att dom uttalat sig).
Citera
2018-12-05, 08:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CarlJanne75
Jo vist är det så.
Jag försöker bara hitta en anledning till att LW skulle vara vid planket
med SD, tycker inte det finns något riktigt bra skäl.

Jag har slitit med den frågan hela tiden, va fan gjorde hon vid planket.

Det finns en obehaglig teori hur hon hamnade där, men
den skiter jag i nu.

Vill du inte dela med dig?
Citera
2018-12-05, 08:04
Medlem
Citat:

Övriga frågor har jag svarat på och du ställde i stort sett samma nedan ser jag nu...
Håller med om att det blev lite tjatigt från min sida...

Ditt inlägg (orginal) orkar jag inte leta reda på men om Du läser hoppsans inlägg från igår 19.28 där hen har Ditt inlägg så kanske Du ser vad Du tidigare skrivit.
Citera
2018-12-05, 08:17
Medlem
hoppsanns avatar
Citat:

Del av inlägg 20565:
Citat:
SD skjutsade hem LW och hade bråttom hem för HD jobbade natt (eller inte var hemma) och barnen kunde vara själva ett tag men ringde och ville att pappa skulle komma hem.
Citera
2018-12-05, 08:22
Medlem
notknapparens avatar
Citat:
Vet inte om jag kommer ihåg fel, men hade inte HD:s föräldrar fått frågan och uttalat sig i någon tidning att dom inte visste var dottern var.
Någon borde haft hand om barnen under tiden som USA-resan gick av stapeln... vem var det... vet Du?

Kanske var den här artikeln?

"Enligt synnerligen tillförlitliga uppgifter till VLT tog 44-åringen, direkt efter att han släppts från anhållningen, sin ex-hustru med sig på en sedan tidigare planerad resa till USA. Enligt samma uppgiftslämnare ska de vid ankomsten ha blivit nekade inresa i USA. Var de sedan tagit vägen är oklart.
VLT har försökt få kontakt med 44-åringen, via hans föräldrar i Västerås, men dessa säger sig inte ha någon kunskap om var han befinner sig. Inte heller exfruns föräldrar i Örebro vet var deras dotter håller hus.
"

https://www.flashback.org/sp64118904

Jag uppfattar det som att mor och farföräldrar inte känner till var SD och HD håller hus efter att de blivit nekade inresa till USA.
Kanske finns det en annan artikel som stöder det du tänker på.
Citera
2018-12-05, 08:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av notknapparen
Kanske var den här artikeln?

"Enligt synnerligen tillförlitliga uppgifter till VLT tog 44-åringen, direkt efter att han släppts från anhållningen, sin ex-hustru med sig på en sedan tidigare planerad resa till USA. Enligt samma uppgiftslämnare ska de vid ankomsten ha blivit nekade inresa i USA. Var de sedan tagit vägen är oklart.
VLT har försökt få kontakt med 44-åringen, via hans föräldrar i Västerås, men dessa säger sig inte ha någon kunskap om var han befinner sig. Inte heller exfruns föräldrar i Örebro vet var deras dotter håller hus.
"

https://www.flashback.org/sp64118904

Jag uppfattar det som att mor och farföräldrar inte känner till var SD och HD håller hus efter att de blivit nekade inresa till USA.
Kanske finns det en annan artikel som stöder det du tänker på.
Du har rätt... det är den artikeln jag tänke på.
Citera
2018-12-05, 08:39
Medlem
Draifoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Philomena
Summerat så i denna över tretusen sidor långa tråd så har vi absolut noll på MGMs förflutna annat än ytterst perifera uppgifter som säger föga om hans karaktär eller personlighetsdrag.
Kanske det. Men vad som är mer slående är väl att ni "troende" inte har kunnat visa på några förnuftsmässiga skäl överhuvudtaget att tro att SD skulle ha med LW:s död att göra. I det avseendet tror jag att drevet här i tråden avspeglar örebropolisens utredning rätt bra.
Citera
2018-12-05, 08:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Draifos
Kanske det. Men vad som är mer slående är väl att ni "troende" inte har kunnat visa på några förnuftsmässiga skäl överhuvudtaget att tro att SD skulle ha med LW:s död att göra. I det avseendet tror jag att drevet här i tråden avspeglar örebropolisens utredning rätt bra.
Finns det några "förnuftsmässiga skäl" till att ett mord överhuvudtaget begås... oavsett GM?
Än så länge... så vitt vi vet finns det dock en MGM.

Tycker Du att "drevet" som försvarar SD har mer på "fötter"?
Senast redigerad av Tufsankatt 2018-12-05 kl. 08:54.
Citera
2018-12-05, 08:53
Medlem
Citat:
Håller med om att det blev lite tjatigt från min sida...

Ditt inlägg (orginal) orkar jag inte leta reda på men om Du läser hoppsans inlägg från igår 19.28 där hen har Ditt inlägg så kanske Du ser vad Du tidigare skrivit.

Citat:
Ursprungligen postat av hoppsann
Del av inlägg 20565:
Det är just det, en del av inlägget.... Jag hävdar inte ATT det förhåller sig så, jag ser uppgifterna mer som en oseriös spekulation, vilket jag försökte förmedla. Vissa förstår det, andra inte....
Citera
2018-12-05, 09:02
Medlem
Citat:
Det är just det, en del av inlägget.... Jag hävdar inte ATT det förhåller sig så, jag ser uppgifterna mer som en oseriös spekulation, vilket jag försökte förmedla. Vissa förstår det, andra inte....
Men isf var det Du som spekulerade från början med Ditt inlägg om att barnen ringde SD för att han skulle komma hem... oseriöst... ?

Hur var det med Ditt inlägg om att SD/LW hade sex två veckor innan mordet... om det inte kom från SD var kom det ifrån... Du skriver inget som han har sagt... ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in