Citat:
Ursprungligen postat av
Rytve
Kan inte folk bara sluta svara på användaren Fatima. Uppenbart troll som ni ska sluta mata, det förstör bara alla försök att få tråden seriös med verklig fakta.
Någon skrev att två bröder skulle vara gripna i Malaga tillsammans med en kvinna från Malmö. Av det jag läst verkar det mer som att dom som greps där nere inte är bröder, utan man syftar istället på att bröder drev ligan. Men har Al-Hussein en bror som är kriminell, isåfall skulle där kunna vara ett spår? Sen nämnde någon att Baz Wali bodde där nere, är han släkting med Yusuf?
Bra rutet där Rytve om trollmatning!👍
Betr två bröder gripna tillsammans med en kvinna i Malaga verkar förvirring ha uppstått som lätt kan ha lett till trådsanningar.
Dels nämnde någon att kvinnan var 24 år (exakt?) och kunde höra ihop med Fakhry, vilket lätt får en att tro på bröderna Mekky. Andra varianter av spekulationer gick tvärsemot, så en viss förvirring tycks råda? Någon nämnde t.o.m. två brödrapar i den totala summan av häktade (och anhållna), vilket jag frågat om/undrat över i något tidigare inlägg, men absolut inte haft för avsikt att sprida som varken spekulation eller fakta.
Kan tyvärr inte sprida något ljus över frågorna om Al-Hussein, Yusuf eller Baz Wali, men hoppas på att någon kan bidra med lite fakta i denna spännande, men f.n. uppenbara röra!
När Rytve inte vet, då blir jag orolig! 😎