Citat:
Ursprungligen postat av
Rytve
Vilka tänker du på, kan du namnge folk i denna gruppen av 10 personer? Personerna som greps i Spanien hade ju själv frågat poliserna om han va misstänkt för mord i Spanien eller i Sverige. Jag vet inte vilket annat brödarpar från Malmö det skulle handla om ifall det inte är Me**y?
Jag skrev ca 10, kan va ner till 8 till o med. Amir och hans bror har ju nära vänner som ingår i kärnan och som inte är ansiktet utåt i själva konflikten men som har bra med pengar och som tjänar cash på knarkaffärer. Dessa namn har inte ens kommit upp i tråden och det känns inte rätt att hänga ut folk hursomhelst, folk som bor i Malmö och känner till dessa vet att förutom dom omnämnda finns det några namn till. Angående brödraparet det kan ju vara Papo som är gripen i Spanien och Hamade i Sverige? Det är hett i Spanien och jag tror inte det känns tryggt att stanna kvar där om Mekky bröderna sitter. Det enda jag inte kan bekräfta längre är om Mekky sitter, personligen tror jag inte han sitter för då skulle hela sällskapet packat och åkt hem. Min teori bara