2018-12-04, 11:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ellabellak
Du får läsa denna tråden och göra en kvalificerad gissning.

Så det är bara teorier alla har? Inget som kommit ut officiellt?
Citera
2018-12-04, 11:47
Medlem
Jag har tidigare sagt att Mekky är gripen men jag tar tillbaka det då jag nyligen fick uppgifter som kan tyda på att han inte är gripen. Dom är en grupp på ca 10 personer, resten av gänget är kvar där nere i Spanien och lever som vanligt. Det kan dom väl inte göra utan Mekkys närvaro?Känslan är att om Mekky åker in så upplöses hela gruppen. Kan ha fel men det återstår att se. Min spontana känsla är att det är Mekkybröderna som dragit dit hela sällskapet och om Mekky åker in då är det nog inte så kul för sällskapet att vara kvar därnere.
Senast redigerad av Blatter187 2018-12-04 kl. 11:52.
Citera
2018-12-04, 14:18
Medlem
LeBronThurmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsigkille
Sa till dom andra det e yvonne nilsson som e tjackis från kirseberg, kan ladda upp en bild från hennes fb

https://minfil.com/B9OcE2mfb3/E9EBB682-AD06-4E22-9610-552088D04FDE_png
Tack för att du bekräftar att det är tjackisen Yv0nne Nilss0n ifrån Kirseberg, som btw "GIDDI" räknat bort som oskyldig med det skrattretande argumentet att det finns fulare fiskar.😨
Det finns ju alltid fulare fiskar! 😃

R4smus aka Razz har kopplingar som intresserar "sheriffen", och tråden kan bara bli intressantare nu när hälften av "Golddiggern" 😆 Fatima93:s tramsinlägg är borta.
Tyvärr verkar det som att den lille 5-fots exboxaren AM ännu inte har plockats av varken "sheriffen" eller mängden av antagonister.
Citera
2018-12-04, 14:30
Medlem
GiDDis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeBronThurman
Tack för att du bekräftar att det är tjackisen Yv0nne Nilss0n ifrån Kirseberg, som btw "GIDDI" räknat bort som oskyldig med det skrattretande argumentet att det finns fulare fiskar.😨
Det finns ju alltid fulare fiskar! 😃

R4smus aka Razz har kopplingar som intresserar "sheriffen", och tråden kan bara bli intressantare nu när hälften av "Golddiggern" 😆 Fatima93:s tramsinlägg är borta.
Tyvärr verkar det som att den lille 5-fots exboxaren AM ännu inte har plockats av varken "sheriffen" eller mängden av antagonister.

Nja nu vinklar du mitt inlägg. Jag sa aldrig att hon är oskyldig pågrund av att det finns fulare fiskar. Det är din tolkning. Jag skrev dessutom att ifall dom döms för något så lär det inte att ha att göra med något i Spanien.

Jag menade att det är bisarrt att tro att dessa personer spelar i samma liga som grabbarna nere i Spanien och att det finns andra random people ni möter på stan som sitter på mycket mer information om dessa konflikter.
Senast redigerad av GiDDi 2018-12-04 kl. 14:35.
Citera
2018-12-04, 14:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blatter187
Jag har tidigare sagt att Mekky är gripen men jag tar tillbaka det då jag nyligen fick uppgifter som kan tyda på att han inte är gripen. Dom är en grupp på ca 10 personer, resten av gänget är kvar där nere i Spanien och lever som vanligt. Det kan dom väl inte göra utan Mekkys närvaro?Känslan är att om Mekky åker in så upplöses hela gruppen. Kan ha fel men det återstår att se. Min spontana känsla är att det är Mekkybröderna som dragit dit hela sällskapet och om Mekky åker in då är det nog inte så kul för sällskapet att vara kvar därnere.

Vilka tänker du på, kan du namnge folk i denna gruppen av 10 personer? Personerna som greps i Spanien hade ju själv frågat poliserna om han va misstänkt för mord i Spanien eller i Sverige. Jag vet inte vilket annat brödarpar från Malmö det skulle handla om ifall det inte är Me**y?
Citera
2018-12-04, 15:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rytve
Vilka tänker du på, kan du namnge folk i denna gruppen av 10 personer? Personerna som greps i Spanien hade ju själv frågat poliserna om han va misstänkt för mord i Spanien eller i Sverige. Jag vet inte vilket annat brödarpar från Malmö det skulle handla om ifall det inte är Me**y?
Jag skrev ca 10, kan va ner till 8 till o med. Amir och hans bror har ju nära vänner som ingår i kärnan och som inte är ansiktet utåt i själva konflikten men som har bra med pengar och som tjänar cash på knarkaffärer. Dessa namn har inte ens kommit upp i tråden och det känns inte rätt att hänga ut folk hursomhelst, folk som bor i Malmö och känner till dessa vet att förutom dom omnämnda finns det några namn till. Angående brödraparet det kan ju vara Papo som är gripen i Spanien och Hamade i Sverige? Det är hett i Spanien och jag tror inte det känns tryggt att stanna kvar där om Mekky bröderna sitter. Det enda jag inte kan bekräfta längre är om Mekky sitter, personligen tror jag inte han sitter för då skulle hela sällskapet packat och åkt hem. Min teori bara
Citera
2018-12-04, 17:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blatter187
Jag skrev ca 10, kan va ner till 8 till o med. Amir och hans bror har ju nära vänner som ingår i kärnan och som inte är ansiktet utåt i själva konflikten men som har bra med pengar och som tjänar cash på knarkaffärer. Dessa namn har inte ens kommit upp i tråden och det känns inte rätt att hänga ut folk hursomhelst, folk som bor i Malmö och känner till dessa vet att förutom dom omnämnda finns det några namn till. Angående brödraparet det kan ju vara Papo som är gripen i Spanien och Hamade i Sverige? Det är hett i Spanien och jag tror inte det känns tryggt att stanna kvar där om Mekky bröderna sitter. Det enda jag inte kan bekräfta längre är om Mekky sitter, personligen tror jag inte han sitter för då skulle hela sällskapet packat och åkt hem. Min teori bara
Det finns de här MMA bröderna men de är väl äldre.
Citera
2018-12-04, 17:18
Medlem
Finns massor med brödrapar i de här kretsarna.
Citera
2018-12-04, 18:06
Medlem
Lite av nyfikenhet. Någon som känner igen någon av grabbarna på den här bilden från Marbella?

https://minfil.com/lbF5I4m9b3/49329CBC-3F6E-4D00-B389-72880E810877_png
Citera
2018-12-04, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kiya123
Det finns de här MMA bröderna men de är väl äldre.

Jag vet vilka du tänker på! Men skulle du säga att de är lägre i ”rang” än Mekky? Så de jobbar för Mekky så att säga?!
Citera
2018-12-04, 20:38
Medlem
Här har ni lite info!
Det är Mekky som är efterlyst?

https://www.expressen.se/kvallsposten/skansk-knarkkartell-sprangdes-ledaren-jagas-av-spansk-polis/

En liten grupp yngre våldsamma Malmöbor misstänks ingå i en internationell knarkkartell med kopplingar till Spanien.

Ledaren tros ha varit det tilltänkta offret vid trippelmordet på Drottninggatan.

Nu är han efterlyst av spansk polis i en utredning av två mord på spanska solkusten.
Citera
2018-12-04, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xxJohnnyDramaxx
Jag vet vilka du tänker på! Men skulle du säga att de är lägre i ”rang” än Mekky? Så de jobbar för Mekky så att säga?!

Över.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in