2018-12-03, 11:54
Medlem
Tjejen som dejtade killen med hatten kommer dö ensam med 10 katter.
Citera
2018-12-03, 11:57
Medlem
KahlanAmnells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nacknimo
Hej igen, säpobögarna var cola,

Tack för att du läste

Hej!

Har du själv någon gång tänkt att söka in?

Tack och svejs
Citera
2018-12-03, 12:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av KahlanAmnell
Hej!

Har du själv någon gång tänkt att söka in?

Tack och svejs

Hej, nej pga läser du mina tidigare svar förstår du att jag inte behöver nån dejt av pk folket. Vegan soya glutenfritt, laktosfri tramset.
"Och alla lika mycket värda" psykoset.

Jag är väldigt snäll på FB men i IRL är jag en alfahane, vad är skillnad? FB har alla stor kuk och tangentkrigare och miljonärer.........

Tack för att du läste
Citera
2018-12-03, 13:54
Medlem
KahlanAmnells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nacknimo
Hej, nej pga läser du mina tidigare svar förstår du att jag inte behöver nån dejt av pk folket. Vegan soya glutenfritt, laktosfri tramset.
"Och alla lika mycket värda" psykoset.

Jag är väldigt snäll på FB men i IRL är jag en alfahane, vad är skillnad? FB har alla stor kuk och tangentkrigare och miljonärer.........

Tack för att du läste

Ok, spännande. Det är bra att man kan få ur sig sina mjukissidor på fb.

Tycker inte säpobögarna var speciellt cola. Vanliga dock. Kul att se vanliga bögar som inte är så bögiga. Men får lite avsmak i munnen ändå.

Ses nästa år nacknimo, tack för att du läste och svarat. God jul!
Citera
2018-12-03, 16:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av KahlanAmnell
Ok, spännande. Det är bra att man kan få ur sig sina mjukissidor på fb.

Tycker inte säpobögarna var speciellt cola. Vanliga dock. Kul att se vanliga bögar som inte är så bögiga. Men får lite avsmak i munnen ändå.

Ses nästa år nacknimo, tack för att du läste och svarat. God jul!

Hej varför ses vi nästa år? det är därför de är cola för att de spelar inget, de är bögar på riktigt.
Jag har även en mjuk sida utanför FB klappar alla djur som går att klappa på stan.

Tack för att du läste
Citera
2018-12-03, 18:26
Medlem
Vegankillen förra avsnittet var både tjusig och verkade snäll, fick verkligen inte en dejt han förtjänat.

Den äldre generationen verkar ha betydligt bättre flyt med sina dejter, och beter sig som de ska med. Förutom kanske han som trodde han skulle dö i hjärtattack när som helst, och norska playergutten.

Roligt med bögarna detta avsnitt med, som visade bögar som är mer "vanliga" myskillar (de som sällan syns i media). Synd att de inte verkade få ihop det dock

Lite tråkigt att programmet är slut, hoppas det blir en till säsong och att de behåller personalen.
Citera
2018-12-03, 19:27
Medlem
dialektikers avatar
Å nej jag dööör, tittar just nu på avsnittet, Piff och Puff med bögarna De är ju som siamesiska tvillingar. Jösses vad pinsamt. Jag orkar inte se deras dejt.

Ibland är det här programmet så plågsamt. Jag har inte sett än, men jag tror inte att Angelica vill fortsätta dejta den fula med hatten. Usch, vad han var slemmig.

Hjälp vad rädd den lilla punkbandskillen är då. Vad är det med honom?

Den självständiga äldre kvinnan är ute efter EGENSKAPER, men är man inte ute efter kärlek till syvende och sist? Där sitter hon, check-check-check under dejten. Och så kommenterar personalen att
de äldre är så himla mycket mer professionella när de dejtar. Håller jag inte med om.
Senast redigerad av dialektiker 2018-12-03 kl. 19:38.
Citera
2018-12-03, 19:44
Medlem
swimmingpools avatar
Lite småkul program.
Citera
2018-12-03, 20:00
Bannlyst
Hej hon i helt svarta kläder, titta vilka jävla snygga lår hon har, Hon dejta nån mesig svartrockig kille med svår ögonkontakt. Tydligen knulla han henne som det visar att det blev svart sen.

Han måste ha kommit inom 5 min. Stackars krake. Stackars tjej.

Tack för att du läste
Citera
2018-12-03, 21:43
Medlem
Ghostvargs avatar
Varför i helvete har alla män på sig hattar eller mössor?
Citera
2018-12-03, 21:46
Medlem
Browndawgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gulax
Tjejen som dejtade killen med hatten kommer dö ensam med 10 katter.

Hahah ja. Hon tänkte inte att en andra dejt utan kameror kanske hade kunnat bli annorlunda. Men men.
Citera
2018-12-03, 22:07
Medlem
Mikeyjamess avatar
Det blev svart mellan den stirrande hipstern och Morticia Addams. Vad betyder det? Blev det ett knull och hör sen eller gick dejten åt helvete?

Kan man söka till programmet och dejta servitrisen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in