2018-12-03, 16:30
Medlem
matpabordets avatar
Han bor på Zorro i färila
Citera
2018-12-03, 17:41
Medlem
xen1cals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av matpabordet
Har vänner i Ljusdal som "ska ha sett" Niklas på den lokala krogen där, Järnvägs krogen eller nåt liknande heter stället. Tycker det dock känns konstigt att han ska ha kunnat gått ut bland folk utan att blivit nerslagen, eller är den svenske mannen i sin natur så feg att de inte ger igen mot våra as i samhället?

Iaf så har även samma personer som berättat detta för mig sagt att han ska bo i Färila området (Ljusdals kommun). Tyvärr har inte jag nå säkra bevis på att detta stämmer

Uppenbarligen är det dina vänner som är fega då, iom att det är dom som sett honom och inte gjort något som du skriver.
Sen tror jag inte att folk överlag har en aning om hur han ser ut, skulle bli förvånad om ens 1/1000 vet. Vad tror du själv?
Citera
2018-12-03, 18:01
Medlem
matpabordets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xen1cal
Uppenbarligen är det dina vänner som är fega då, iom att det är dom som sett honom och inte gjort något som du skriver.
Sen tror jag inte att folk överlag har en aning om hur han ser ut, skulle bli förvånad om ens 1/1000 vet. Vad tror du själv?

Hans utseende och gångstil är ju inte direkt en i mängden? Svårt å se att folk inte skulle lägga märke till han
Citera
2018-12-03, 18:48
Medlem
Procenten som skulle ge sig på han och riskera sina fina liv och få sitta på kåken är inte stor.
I Sverige max 0,5%.
Med tanke på att hagamannen fortfarande går så, varför skulle Eliasson inte göra det.
Sen hade vi ju ett tappert försök av dom dumskallarna som misslyckades totalt när dom vill ”spöa” hagamannen. Men inte ens det kunde dom göra riktigt 😂

Därav mina 0,5%.
Inte ens dom tuffa mc gängen i Sverige besöker dom. Arab gängen är ju bara att glömma, då det är deras egen special grej mot tjejer.

Så vad har vi kvar? Ni dom sitter här och är så jävla häftiga, ni kan få adress och allt ni behöver om ni gör slag i saken och åker dit och fixar problemet.

Jag gissar på 0% på Flashbacks finest 😂
Citera
2018-12-03, 21:42
Medlem
Låt det svenska rättssamhället ha sin gång - han har avtjänat straff. Det här med "street justice" är så förlegat, obildat och primitivt. Något för araber och niggers. Ovärdigt detta land.
Citera
2018-12-03, 22:08
Medlem
matpabordets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mystic_handyman
Låt det svenska rättssamhället ha sin gång - han har avtjänat straff. Det här med "street justice" är så förlegat, obildat och primitivt. Något för araber och niggers. Ovärdigt detta land.

Känner lite att du är ovärdig för detta land som tycker det är okej att avskum till våldtäktsmän vandrar fritt på våra gator.
När vi till och med släpper ut de asen efter 2/3 av straffet
Citera
2018-12-03, 23:00
Medlem
Citat:
Känner lite att du är ovärdig för detta land som tycker det är okej att avskum till våldtäktsmän vandrar fritt på våra gator.

Har det påståtts att det skulle vara "okej"? Nej, men kör på din stil, samla ihop några rännstensungar och ge honom stryk på någon mörk gränd i en bakgata istället...
Citera
2018-12-09, 14:20
Medlem
Citat:

Känner lite att du går i särskola...
Citera
2018-12-09, 14:44
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:
Jag antar att du arbetar politiskt för att dödsstraff, alternativt livstids fängelse utan möjlighet till omvandling, skall bli den enda påföljden för våldtäkt. Jaså, inte? Sluta gnäll då.

Jag blir så jävla trött på vita riddare.
Citera
2018-12-10, 18:06
Medlem
Citat:
Han bor på Zorro i färila
Vilken adress? Hur vet man det? Vem har sett honom ? Färila är litet, var handlar han? Det finns bara en butik, ingen har sett honom. Hemtjänst ?
Citera
2018-12-12, 06:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bullmamman84
Vilken adress? Hur vet man det? Vem har sett honom ? Färila är litet, var handlar han? Det finns bara en butik, ingen har sett honom. Hemtjänst ?

Det finns ingen substans eller sanning i att han finns i Färila bara massa jävla skvaller kärringar på Ica Dehlins och Solgårdens äldrevård som fått slut på saker att prata om. Jag lovar att om han hade funnits i byn så hade någon sett honom och med all säkerhet bankat ner honom, men just nu är det enbart rykten.
Det var likadant när Quick släpptes så var Färila på tapeten men det var inte en jävel som såg honom.
Citera
2018-12-12, 08:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av heffamunken
Det finns ingen substans eller sanning i att han finns i Färila bara massa jävla skvaller kärringar på Ica Dehlins och Solgårdens äldrevård som fått slut på saker att prata om. Jag lovar att om han hade funnits i byn så hade någon sett honom och med all säkerhet bankat ner honom, men just nu är det enbart rykten.
Det var likadant när Quick släpptes så var Färila på tapeten men det var inte en jävel som såg honom.
Låter logiskt. Är med på din linje även om jag inte vet vad alla platser du nämner är för något.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in