2018-12-02, 23:05
Medlem
Badteengirls avatar
Undrar om tjejerna i porren föds med så små blygdläppar eller är allt opererat? Och hur ser killar på det, för nästan allt porr jag ser är tjejer med små inre blygdläppar. Är blygdläppar som är liten bit utanför dem yttre blygdläpparna osexigt eller oattraktivt/äckligt? Är det ovanligt att ha det så? Har såna komplex över det. / Lost tjej
Citera
2018-12-02, 23:06
Medlem
franges avatar
Ja fladderfittor där allt hänger ut är äckliga. Streckfittor skall det vara annars är det big no-no.
Citera
2018-12-02, 23:10
Medlem
hvita.nhegrers avatar
Nja, blygdläppar som sticker ut lite så som TS beskriver det kan vara ganska sexigt... Kanske inte om de är som två stora lövbiffar som fladdrar i vinden, men lite mindre...
Senast redigerad av hvita.nhegrer 2018-12-02 kl. 23:13.
Citera
2018-12-02, 23:12
Medlem
Badteengirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frange
Ja fladderfittor där allt hänger ut är äckliga. Streckfittor skall det vara annars är det big no-no.
Porrskadad?
Citera
2018-12-02, 23:12
Medlem
Mr.J.Pilvikukkas avatar
Nej. Sluta kolla på plastig mainstream-porr så märker du att det finns en massa olika fittor. Själv har jag inte stött på någon jag inte skulle gillat och då har jag stött på en hel jävla massa.
Citera
2018-12-02, 23:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frange
Nej fy.
fat/thick pussies gillar jag
små fittor kan du ha
Senast redigerad av vitsvartgul 2018-12-02 kl. 23:15.
Citera
2018-12-02, 23:17
Medlem
F.Hansens avatar
Det är bara sexigt när det hänger ut.
Citera
2018-12-02, 23:18
Medlem
thegodalmightys avatar
Man kan ju vara född så, men vissa opererar väl bort.
Citera
2018-12-02, 23:35
Medlem
Du borde inte ställa såna frågor här. Det här är ett forum för vuxna och många här har en skev syn på saker och ting. För din egen skull så ta upp dina funderingar på något annat forum, kanske familjeliv eller något forum för tonåringar. Men för att svara på frågan. Vi ser alla olika ut och killar lär sig om inte annat med tiden att verkligheten inte ser ut som på porrfilm. Vissa har nog opererat sig, andra inte. Men i verkligheten så har vissa kvinnor mindre inre blygdläppar och andra större. Olika killar gillar dessutom olika. Det viktigaste är dock att lära sig trivas i sin egen kropp och tycka om sig själv som man är. Det finns massor med killar att välja på och dom som inte gillar dig kan du ju bara skita i. Du behöver inte dom ändå.
Citera
2018-12-02, 23:37
Medlem
-Andreas-s avatar
Hur ser ut bryr sig ingen, bara det känns bra.
Så det är inget att gå o grubbla på.
Citera
2018-12-02, 23:38
Medlem
NirvanAs avatar
Har faktiskt aldrig stött på sådana fladdrande läppar i mitt liv.. måste vara ganska ovanligt eller så har jag haft "tur"
Citera
2018-12-02, 23:40
Medlem
Badteengirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av marangzviss
Du borde inte ställa såna frågor här. Det här är ett forum för vuxna och många här har en skev syn på saker och ting. För din egen skull så ta upp dina funderingar på något annat forum, kanske familjeliv eller något forum för tonåringar. Men för att svara på frågan. Vi ser alla olika ut och killar lär sig om inte annat med tiden att verkligheten inte ser ut som på porrfilm. Vissa har nog opererat sig, andra inte. Men i verkligheten så har vissa kvinnor mindre inre blygdläppar och andra större. Olika killar gillar dessutom olika. Det viktigaste är dock att lära sig trivas i sin egen kropp och tycka om sig själv som man är. Det finns massor med killar att välja på och dom som inte gillar dig kan du ju bara skita i. Du behöver inte dom ändå.
Varför är inte frågan lämplig att ställa här? Här är ju folk som ärligast och det är ju såna svar jag vill ha.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in