Citat:
Ursprungligen postat av
Lunkan99
Ingen vettig person gillar homosexuella för att de är störda.
Man behöver inte gilla homosexuella,jag själv tex gör inte det,men man behöver heller inte hetsa mot homosexuella?
Varför bry sig i vad andra gör sexuellt?Om man själv är så dygdig så varför fokuserar man då så mycket på andras sexliv?
Vad har SÄPO och Krim och andra myndigheter(försäkringskassan visst och en massa olika media) att göra på denna bloggen som pingstvännen Christer Åberg har?
Vad jobbar han med?Jobbar han ens?
Kan säga att samtliga mina möten med pingstvänner har alla varit väldigt obehagliga?
Aldrig tänkt på detta tidigare men så är det faktiskt nu när jag tänker tillbaka.
Har mött en del religiösa men aldrig nån så obehaglig som just en pingstvän?
Har inte kollat nån annans religiösa blogg men kollar SÄPO och Krim alla religiösas blogg som Christer Åbergs kollas?
Kollar myndigheter bara pingstvänner?
Har aldrig hört talas om svenska kristna religiösa som står under kontroll av olika myndigheter?
Verkar
zamioc som att ingen behöver sätta dit Christer Åberg utan han sätter dit sig själv?
Har Christer Åberg att göra med fler kriminella än han Målle?
Lite kuriosa men Christina Lindberg sångerskan var visst i ekonomiskt trubbel med Lasse Stefanz. Christina Lindberg visst en "avlägsen släkting" till dessa tattare/zigenare Lindbergarna.
Men vad gör pingstvännen tillika fosterbarnet Christer Åberg med alla dessa kriminella?Varför omger man sig som religiös med kriminella?