2014-11-13, 15:05
Medlem
senhackarens avatar
Polis och åklagaren i Jönköping verkar ju inte bry sig, men vad kan man förvänta sig av ett bibelbälte?
Dem är väl honom till lags i alla lägen.
Citera
2014-11-13, 17:00
Medlem
Provocative2.0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av senhackaren
Polis och åklagaren i Jönköping verkar ju inte bry sig, men vad kan man förvänta sig av ett bibelbälte?
Dem är väl honom till lags i alla lägen.
Men sluta vara en sådan fitta o skaffa ryggrad. Begår han brott mot Svea rikes lag så kan du själv anmäla honom än att gnälla på att ingen gör något.
Citera
2014-11-13, 17:25
Medlem
senhackarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Provocative2.0
Men sluta vara en sådan fitta o skaffa ryggrad. Begår han brott mot Svea rikes lag så kan du själv anmäla honom än att gnälla på att ingen gör något.

Det finns hundratals som anmält honom din geléskalle, men Jönköping är ett bibelbälte, så myndigheterna där bryr sig ett ett skvatt. Vad säger du nu då?
Citera
2014-11-13, 20:30
Medlem
Provocative2.0s avatar
Citat:
Det finns hundratals som anmält honom din geléskalle, men Jönköping är ett bibelbälte, så myndigheterna där bryr sig ett ett skvatt. Vad säger du nu då?
Då säger jag att han följer Svea rikes lag om nu inte Svea rike straffar honom.
Oavsett om ni där nere är Jesus, hela bunten så är fortfarande rättsväsendet en riksangelägenhet. Finns ett religiöst område till o senast i dag läste jag att deras gamla pastor mobbar Eklund. Så det där med religion o rättsväsende får du nog ta i ditt samfund i stället.
Citera
2014-11-14, 01:16
Medlem
senhackarens avatar
Citat:
Då säger jag att han följer Svea rikes lag om nu inte Svea rike straffar honom.
Oavsett om ni där nere är Jesus, hela bunten så är fortfarande rättsväsendet en riksangelägenhet. Finns ett religiöst område till o senast i dag läste jag att deras gamla pastor mobbar Eklund. Så det där med religion o rättsväsende får du nog ta i ditt samfund i stället.

Jag monade precis min håriga blatteröv åt ditt inlägg. Christer ska sitta bakom lås och bom, samt att hans hastida apg 29 ska läggas ner.
Citera
2014-11-14, 13:19
Medlem
Provocative2.0s avatar
Citat:
Jag monade precis min håriga blatteröv åt ditt inlägg. Christer ska sitta bakom lås och bom, samt att hans hastida apg 29 ska läggas ner.
Men dåså. Då får du väll anmäla honom o se till att det du anmäler är brottsligt. Så länge han inte är fälld för ett brott så ser jag dig bara som en gnällig snorunge som för en personlig vendetta.
Citera
2016-10-03, 21:17
Medlem
Dangerous_mans avatar
Ingen tar skada av det han skriver! Han skadar ingen, han lär ut sanningen!

Det är ju DU som väljer väg, följ Jesus eller inte.

Om du läser bibeln från första till sista sidan så lär du sanningen.

Jo, syndarna skall dö, för alltid. Men om du vänder om så skall du få evig liv.
Citera
2016-10-04, 16:20
Medlem
Citat:
Men dåså. Då får du väll anmäla honom o se till att det du anmäler är brottsligt. Så länge han inte är fälld för ett brott så ser jag dig bara som en gnällig snorunge som för en personlig vendetta.

Såvitt jag kan se av en snabbtitt är det inget olagligt han har för sig. Att uttrycka att man ogillar något, vare sig det är islam, abort, homosexualitet, Clinton, Trump, Sd eller katoliker, är väl knappast olagligt så länge man inte uppmanar till våld eller diskriminering? Inte heller att vara en osympatisk person eller att vädra vilda spekulationer på nätet.
Citera
2017-01-08, 07:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zamioc
Christer Åberg, grundare av den evangelistiska hemsidan www.apg29.se

Med en hänvisning till en tidigare tråd.

https://www.flashback.org/t1327143

I den tråden tas det upp hans ståndpunkt mot homosexualitet.

Han direkt kränker dem om så inom ramarna av fina ord och med sin grund i bibeln (religionsfrihet).

Se över detta. Vi har Åke Green som blev friad tragiskt nog. Men var ska vi dra gränsen för en lag som hets mot folkgrupp kontra yttrandefrihet/religionsfrihet?

Sedan är denna man far till en 5 år gammal dotter som han själv sagt lär, att om man inte frälser sig av Jesus så brinner man i helvetet. Det är för mig direkt barnmisshandel i psykisk form.

Han har ju ett moraliskt ansvar för sin hemsida, så när på hans bönesida en person skrev. "Gud visa dig nu direkt så fort du kan, för annars tar jag mitt liv" (Typ)
Så tappa jag allt och kunde inte acceptera en sådan så pass psykiskt sjuk människa ska få härja i det fria.

Så nu kära Flashbackare, kolla på sidan och hjälp mig finna punkter på hans sida som kan polisanmälas.

Det jag ber er är att se över hemsidan och al

SÄPO kollar visst in den bloggen?

Känns så oskyldigt med Pingstvänner och allt?
Har denna bloggen att göra med tattaren/ zigenaren Målle Lindberg och Nenne Lindberg hans son? Hästhandlare.
Religiös som beblandar sig med hästhandlare?
Senast redigerad av julgardin 2017-01-08 kl. 07:14.
Citera
2017-01-08, 07:11
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av zamioc
Christer Åberg, grundare av den evangelistiska hemsidan www.apg29.se

Med en hänvisning till en tidigare tråd.

https://www.flashback.org/t1327143

I den tråden tas det upp hans ståndpunkt mot homosexualitet.

Han direkt kränker dem om så inom ramarna av fina ord och med sin grund i bibeln (religionsfrihet).

Se över detta. Vi har Åke Green som blev friad tragiskt nog. Men var ska vi dra gränsen för en lag som hets mot folkgrupp kontra yttrandefrihet/religionsfrihet?

Sedan är denna man far till en 5 år gammal dotter som han själv sagt lär, att om man inte frälser sig av Jesus så brinner man i helvetet. Det är för mig direkt barnmisshandel i psykisk form.

Han har ju ett moraliskt ansvar för sin hemsida, så när på hans bönesida en person skrev. "Gud visa dig nu direkt så fort du kan, för annars tar jag mitt liv" (Typ)
Så tappa jag allt och kunde inte acceptera en sådan så pass psykiskt sjuk människa ska få härja i det fria.

Så nu kära Flashbackare, kolla på sidan och hjälp mig finna punkter på hans sida som kan polisanmälas.

Det jag ber er är att se över hemsidan och al

Ingen vettig person gillar homosexuella för att de är störda.
Citera
2017-01-08, 07:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lunkan99
Ingen vettig person gillar homosexuella för att de är störda.

Man behöver inte gilla homosexuella,jag själv tex gör inte det,men man behöver heller inte hetsa mot homosexuella?
Varför bry sig i vad andra gör sexuellt?Om man själv är så dygdig så varför fokuserar man då så mycket på andras sexliv?
Vad har SÄPO och Krim och andra myndigheter(försäkringskassan visst och en massa olika media) att göra på denna bloggen som pingstvännen Christer Åberg har?
Vad jobbar han med?Jobbar han ens?

Kan säga att samtliga mina möten med pingstvänner har alla varit väldigt obehagliga?
Aldrig tänkt på detta tidigare men så är det faktiskt nu när jag tänker tillbaka.
Har mött en del religiösa men aldrig nån så obehaglig som just en pingstvän?

Har inte kollat nån annans religiösa blogg men kollar SÄPO och Krim alla religiösas blogg som Christer Åbergs kollas?
Kollar myndigheter bara pingstvänner?
Har aldrig hört talas om svenska kristna religiösa som står under kontroll av olika myndigheter?
Verkar zamioc som att ingen behöver sätta dit Christer Åberg utan han sätter dit sig själv?
Har Christer Åberg att göra med fler kriminella än han Målle?
Lite kuriosa men Christina Lindberg sångerskan var visst i ekonomiskt trubbel med Lasse Stefanz. Christina Lindberg visst en "avlägsen släkting" till dessa tattare/zigenare Lindbergarna.
Men vad gör pingstvännen tillika fosterbarnet Christer Åberg med alla dessa kriminella?Varför omger man sig som religiös med kriminella?
Senast redigerad av julgardin 2017-01-08 kl. 08:41.
Citera
2018-12-01, 23:47
Medlem
Apg29 och Christer Åberg är bland det sjukaste jag någonsin sett, såg av en slump att en gammal bekant hade något att göra i Apg29 och har suttit inne och kollat på hemsidan sedan dess. Det är ju helt bisarrt, det är som att få läsa en psykopats dagbok online.

Här kör Christer klassikern Vem är kungen i djungeln: https://www.youtube.com/watch?v=uU5nbBHpnFM en bonus är att IDOL-aktuelle William Segerdahl har kommenterat klippet

Här är Ap29:s egna datingservice, endast för frälsta heterosexuella givetvis: https://www.apg29.nu/index.php?sida=date29
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in