2018-12-01, 16:40
Medlem
siryessirs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JoshTee
Nu ser jag inte röglematchen och just Rögle verkar fått mycket med sig.
Men de tillfällen det blir så på hovet är oftast då man känner(observera känner) sig orättvist bedömd och då kan det till och med skrikas på red-line offside!

Fast så här är det ju i Ängelholm match efter match. Inga ramsor utan det låter bara UÄHHHHHHHHHHH från gröthalsarna blandat med discomusik. Det är inte publiktryck.

Citat:
Ursprungligen postat av perry2
Du är inte van vid publiktryck
5-7 rader nederst i Delfinen gapar tomma förutom när damerna spelar gratis....

Ändå snittar man 1000 pers mer än Rögle. Konstigt det där.
2018-12-01, 16:41
Medlem
Höjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JoshTee
Nu ser jag inte röglematchen och just Rögle verkar fått mycket med sig.
Men de tillfällen det blir så på hovet är oftast då man känner(observera känner) sig orättvist bedömd och då kan det till och med skrikas på red-line offside!
Så det är ju. Man rycks med. Skriker på saker man vet är korrekta för det kan gå bättre. Slewfoot blir en hakning, tveksamt mål kan bli bortdömt, en interference blir en huvudtackling. Bättre att gnälla live och få fördelar än att gnälla på flashback.

Tänk hur kassa vi varit med luleåpublik som är helt tysta! :-D

Citat:
Ursprungligen postat av siryessir
Fast så här är det ju i Ängelholm match efter match. Inga ramsor utan det låter bara UÄHHHHHHHHHHH från gröthalsarna blandat med discomusik. Det är inte publiktryck.
Till skillnad från luleå? En trumma och sen inget? Just nu är vi kassa på läktaten, men ljusår bättre än att sjunga med i tnt och lite trummande. Märks att ni samer saknar kontakt med andra människor, ni har noll verklighetsförankring
Senast redigerad av Höja 2018-12-01 kl. 16:43.
2018-12-01, 16:41
Medlem
perry2s avatar
Citat:

Du vet inget ser jag.
Håll då käft.
2018-12-01, 16:42
Medlem
siryessirs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av perry2
Du vet inget ser jag.
Håll då käft.

Jag vet inte hur du gör när du skriver, men jag är ganska tyst.
2018-12-01, 16:42
Medlem
Ferross avatar
Citat:
Mhm. Att man ändå såg den och bara tog en tvåa är imponerande.

Speicellt eftersom minsta straffet för slew foot är 5+GM.
2018-12-01, 16:45
Medlem
siryessirs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ferros
Speicellt eftersom minsta straffet för slew foot är 5+GM.

Japp. Nivån var ju helt annan än i första dessutom. Hade kunnat vara ett gäng utvisningar för gröthalsarna om domarna kunde hålla den nivån.
2018-12-01, 16:47
Moderator
Gromguttens avatar
Citat:

Ändå snittar man 1000 pers mer än Rögle. Konstigt det där.

Mer relevant att prata om folk på plats, inte "sålda" biljetter eller hur?
2018-12-01, 17:02
Medlem
Ferross avatar
Bristedt får en tackling av Connolly och blir liggande helt stilla på ryggen, får ingen utvisning och hoppar då upp och åker och byter samtidigt som han tittar långt efter domaren. Killen som alltså nyss pratade om hur viktig hans image var, när han "felaktigt" blivit dömd för filmning.

edit: Han är inne och spelar några byten senare. Snabb återhämtning från de döda.
2018-12-01, 17:09
Medlem
Hallam måste ha läst sönder bulan för Luleå har varit riktigt nermonterade mot oss i två matcher men tydligen är Luleå ganska bra i övriga matcher och går mot 3 poäng och kan kanske vara med i toppen hela vägen?

Det trodde jag inte inför säsongen.
2018-12-01, 17:12
Medlem
Ferross avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MitchRapp
Hallam måste ha läst sönder bulan för Luleå har varit riktigt nermonterade mot oss i två matcher men tydligen är Luleå ganska bra i övriga matcher och går mot 3 poäng och kan kanske vara med i toppen hela vägen?

Det trodde jag inte inför säsongen.

Tänk vad fel man kan ha om lag när man inte ser deras matcher, oväntat eller hur?
2018-12-01, 17:18
Medlem
siryessirs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gromgutten
Mer relevant att prata om folk på plats, inte "sålda" biljetter eller hur?

Nej, inte direkt. Varken du eller jag har koll på några andra siffror än vad klubbarna presenterar.

Citat:
Bristedt får en tackling av Connolly och blir liggande helt stilla på ryggen, får ingen utvisning och hoppar då upp och åker och byter samtidigt som han tittar långt efter domaren. Killen som alltså nyss pratade om hur viktig hans image var, när han "felaktigt" blivit dömd för filmning.

edit: Han är inne och spelar några byten senare. Snabb återhämtning från de döda.

Curran mådde inte så bra sekunderna innan han var inne och lirade PP heller.
2018-12-01, 17:20
Medlem
Citat:
Tänk vad fel man kan ha om lag när man inte ser deras matcher, oväntat eller hur?

Återstår att se. 30 omgångar kvar.

Har väl sett 5 matcher nu och Luleå imponererar inte i spelet med ett mycket enkelt spel. Men det generar poäng

2-2
Senast redigerad av MitchRapp 2018-12-01 kl. 17:22.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in