2018-12-01, 16:11
Medlem
siryessirs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Höja
Inte applicerbar. Fins nivåer av gnäll. Hemmafans jobb är att psyka och försöka få fördelar. Rögle gör detta bra, djurgården med ibland. Vad ska man annars med hemmaplan till?

Bara göra det själva. Är inte så svårt.

Jodå. Den funkar utmärkt att applicera. Man framstår ju som fruktansvärt okunniga ovanpå det.
2018-12-01, 16:11
Moderator
Gromguttens avatar
Citat:
Inte applicerbar. Fins nivåer av gnäll. Hemmafans jobb är att psyka och försöka få fördelar. Rögle gör detta bra, djurgården med ibland. Vad ska man annars med hemmaplan till?

Bara göra det själva. Är inte så svårt.

Funkar bättre med publik på plsts, det är nog främsta orsaken.

Någon som ser vipers i Timrå, rättvis ledning? Gillar inte hcö men, apropå ovan, vilken bra publik de har. Bara att hoppas de hänger kvar av den orsaken.
2018-12-01, 16:13
Medlem
Höjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av siryessir
Jodå. Den funkar utmärkt att applicera. Man framstår ju som fruktansvärt okunniga ovanpå det.
Buhu, jag framstår som okunnig när jag får fördelar :-( bättre att vara ärlig och förlora. NOT. Alla lag borde kämpa för att vinna och få fördelar. Sitta still och hålla käften överlåter jag åt Växjö.

Citat:
Ursprungligen postat av Gromgutten
.
Därför jag nämnde Djurgården. Men 4k som gnäller i Lindab låter, t.ex. vid hv:s mål i torsdags. Sådant kan påverka. Gav hv en too many players sist.

Är magsjuk så är inte på plats idag, men generellt är jag stolt över vårt gnäll. Hellre gnäll än att köra en Luleå, hålla käften och trumma.
Senast redigerad av Höja 2018-12-01 kl. 16:15.
2018-12-01, 16:13
Moderator
Gromguttens avatar
Jaha, jinxade den ledningen.
2018-12-01, 16:21
Medlem
siryessirs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gromgutten

Precis. Ännu en anledning för Rögle att lägga ner.

Fyllefinnen i Rögles mål är ute och viftar med plocken mot bortaspelare.

Citat:
Buhu, jag framstår som okunnig när jag får fördelar :-( bättre att vara ärlig och förlora. NOT. Alla lag borde kämpa för att vinna och få fördelar. Sitta still och hålla käften överlåter jag åt Växjö.

Aha, född på 90-talet eller senare märker jag.
2018-12-01, 16:27
Medlem
Höjas avatar
Citat:
Precis. Ännu en anledning för Rögle att lägga ner.

Fyllefinnen i Rögles mål är ute och viftar med plocken mot bortaspelare.

Aha, född på 90-talet eller senare märker jag.
Ytterligare ett fel. Jag var på plats när Rögle kvalade mot Kristianstad, jag avgudade Myllys när han fixade ert enda sm-guld och mins även Linköping innan elitserien. MEN vägrar acceptera loosermentalitet och fair play. Vinsten är allt och att fixa fördelar är mitt jobb som supporter.

Är det att partiskt gnälla på alla domslut så javisst. Elda igång en finne så han skadar motståndarna, utan tvekan.
2018-12-01, 16:31
Medlem
JoshTees avatar
Går jag och ser DIF ser jag som min uppgift att hjälpa de så mycket som möjligt. Sätta press på domare och motståndare. Jag skiter i om nån ser mig som okunnig(vilket jag förmodligen är).
2018-12-01, 16:34
Medlem
siryessirs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JoshTee
Går jag och ser DIF ser jag som min uppgift att hjälpa de så mycket som möjligt. Sätta press på domare och motståndare. Jag skiter i om nån ser mig som okunnig(vilket jag förmodligen är).

Det är rätt stor skillnad på att skrika på domaren och att gapa som en bindgalen gröthals åt minsta lilla närkamp.
2018-12-01, 16:35
Medlem
Ferross avatar
Solklar slew foot av Williamsson på Harju men de får det till en hooking? Mycket märkligt. Lär ju bli avstängning i efterhand.
2018-12-01, 16:36
Medlem
siryessirs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ferros
Solklar slew foot av Williamsson på Harju men de får det till en hooking? Mycket märkligt. Lär ju bli avstängning i efterhand.

Mhm. Att man ändå såg den och bara tog en tvåa är imponerande.
2018-12-01, 16:37
Medlem
perry2s avatar
Citat:
Det är rätt stor skillnad på att skrika på domaren och att gapa som en bindgalen gröthals åt minsta lilla närkamp.

Du är inte van vid publiktryck
5-7 rader nederst i Delfinen gapar tomma förutom när damerna spelar gratis....
2018-12-01, 16:37
Medlem
JoshTees avatar
Citat:

Nu ser jag inte röglematchen och just Rögle verkar fått mycket med sig.
Men de tillfällen det blir så på hovet är oftast då man känner(observera känner) sig orättvist bedömd och då kan det till och med skrikas på red-line offside!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in