Citat:
Sepiritz|65983784]Svaret var på frågan om vad min utbildning är. Jag skrev att jag lämnar dig i ovisshet och visst är det så. Dessutom är det absolut så att du övergått till raljerande eftersom du stort sett slutat svara på några som helst frågor eftersom eftertänksamhet är besvärande för köttbullister. Det är bekvämare att bara göra antaganden utan att följa det med belägg.
Jag har gett dig svar som du antingen missförstår eller inte förstår alls. Vågar du inte tala om för mig vad du har för utbildning? Jag misstänker högst gymnasiet om ens det.
Citat:
Att köttbullismen faller på sin egen brist på logik.
det var en logisk slutledning som du inte begrepp.
Citat:
Du skrev "Din signatur glorifierar kunskap och vetenskapsmetoder på ett sätt som om exponerar dig att du inte kan nåt om vetenskap eller kunskap och inte heller dess metoder."
Det innebär att det handlar om min signatur. Alltså förstår jag skriven text men frågan är snarare om du klarar av att uttrycka dig med text om du avsåg något annat.
hahah jag skrev klart och tydligt om vetenskapen i sig men du missförstod det. Jag känner igen det. Du är en vilsen själ.
Citat:
Du kommer obeväpnad till en debatt och kallar den andra parten vettlös. Ironin är slående, inte du.
Det du skriver exponerar dig och du har inte kunnat under 4 års tid åstadkomma nåt. Du missförstår, förstår inte, upprepar samma slags frågor och resonemang. Du saknar helt enklt förmågan till analystänkande.