2018-11-30, 15:59
Medlem
LeBronThurmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 08-an
Vad kan en mamma bli häktad för ? skyddande av brottsling ?
Det finns väl inget tjallningskrav dvs underlåtenhet att anmäla brott ?
Känns dock väldigt långsökt att hon skulle ha deltagit i tortyrmorden . . .
Hon kan bli häktad för att hon på sannolika skäl är misstänkt för allt ifrån att ha utfört eller ha varit behjälplig med att utföra något brott.

Beroende på vilken person det visar sig att handla om, så kan det naturligtvis även uppfylla rekvisiten för medhjälp till mord. En del morsor är totalt blinda och borde ständigt gå med vit käpp! Vi får avvakta och se när namnen blir offentliggjorda.
Citera
2018-11-30, 15:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arcenciels
Är här ngn som vill ta fram namnen på de 3 vilka skulle häktas idag?
Du kanske?
Citera
2018-11-30, 16:03
Medlem
Misstänkta för minst 2 mord på ledande kokainlangare i Marbella.
2 brödrapar samt några till häktade enligt el pais
Citera
2018-11-30, 16:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rytve
Dom häktade är 24, 26, 28, 31, 32 och 64.

Vi har inte namn på 28, 31 och 64-åringen.

Enligt uppgift ska det vara dessa, osäker på vem av dom som är 28 resp 31. Den sista är 64-åringen.

*asmus *öbbelin .... * = R + N
*aniel *wusu (*ilsson) ... * = D + O + N
*vonne *ilsson ..... * = Y + N
Citera
2018-11-30, 16:42
Medlem
Listar samtliga nedan och deras ålder.

24-åringen - *hm*d *bdul K*rim (H*m*de)

26-åringen - R*mi El Moh*m*d

28-åringen - R*smus Nöbbelin

31-åringen - D*niel Owusu

32-åringen - Prep*rim Vejseli

64-åringen - 'vonne Nilsson

* = a

' = Y
Citera
2018-11-30, 16:47
Medlem
När man tittar närmare på *asmus *öbbelin * = R+N så hittar jag två personer som gillar hans bilder som återfinns i samma vänlistor som Mekky och Hamade har. Den ena är en svensk boxare och den andra kallar sig Ram Bo på Facebook.
Citera
2018-11-30, 17:13
Medlem
Citat:
När man tittar närmare på *asmus *öbbelin * = R+N så hittar jag två personer som gillar hans bilder som återfinns i samma vänlistor som Mekky och Hamade har. Den ena är en svensk boxare och den andra kallar sig Ram Bo på Facebook.

Han är ju känd i Malmö sedan tidigare, inga stora grejor. Men då kallade han sig ”razz” vet jag!
Citera
2018-11-30, 17:15
Medlem
Citat:
Hur pass långa straff kan dom här odjuren tänkas få?
Citera
2018-11-30, 17:16
Medlem
Citat:

Ram Bo riktiga namn är väl r*min ard*lan

*=a
Citera
2018-11-30, 17:54
Medlem
Som det nämts i tråden så känner typ gbg - malmö- stockholms gängen varandra.
Hur kommer det sig? Sen skrev någon att det var en HA kille som beställde mordet på armin?
Varför? Hjälper dessa gängen varandra, typ som mord etc? DP och mekky hur känner dom varandra?
Jag menar är dom släkt eller suttit inne ihop osv? KBG firman, är dom seriösa eller?
Citera
2018-11-30, 18:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cryptoking
Som det nämts i tråden så känner typ gbg - malmö- stockholms gängen varandra.
Hur kommer det sig? Sen skrev någon att det var en HA kille som beställde mordet på armin?
Varför? Hjälper dessa gängen varandra, typ som mord etc? DP och mekky hur känner dom varandra?
Jag menar är dom släkt eller suttit inne ihop osv? KBG firman, är dom seriösa eller?

Alla har kopplingar till varandra , malmö är grossisten på knark många har hämtat från malmö, men nu har alla lärt sig o skaffa eget från spanien därför flyttar många till spanien och jobbar därifrån, samt lärt känna varandra i fängelse ,sen hyr man in folk från andra ständer för att utföra mord när man själv har span , mekky och hans bror är häktade i spanien alla gripna är vänner med mekky, inte svårt att koppla resten , dom har verkligen gjort bort sig den här gången , fängelse för mord e runt 30 år i spanien här pratar vi om flera mord så det är livstids fängelse garanterat, samt väl organiserade brott dom är körda
Citera
2018-11-30, 18:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fantomen23
Alla har kopplingar till varandra , malmö är grossisten på knark många har hämtat från malmö, men nu har alla lärt sig o skaffa eget från spanien därför flyttar många till spanien och jobbar därifrån, samt lärt känna varandra i fängelse ,sen hyr man in folk från andra ständer för att utföra mord när man själv har span , mekky och hans bror är häktade i spanien alla gripna är vänner med mekky, inte svårt att koppla resten , dom har verkligen gjort bort sig den här gången , fängelse för mord e runt 30 år i spanien här pratar vi om flera mord så det är livstids fängelse garanterat, samt väl organiserade brott dom är körda

Okej nu hänger jag med tack , nu är scarface livet över.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in