Citat:
epiritz|65982830]Tyvärr får jag lämna dig i ovisshet eftersom det inte är relevant.
Ovisshet? Den enda du lämnar i ovisshet är ju dig själv. Dina texter är ord, ord som har sprunget fram ur dina tankar. Så det jag läser av det du skriver är ju dina tankar. Egentligen avslöjar du mer om dig själv än vad du verkligen vill. Det skrivna är det tänkta. Dina tankar är kaoz.
Citat:
Berätta vad för vetenskap jag presenterat på ett sätt där du kan visa på ett missförstånd? Nej, just det.
Din frustration är över att jag inte accepterar din köttbullsteori.
hahaha inte vad för vetenskap utan vetenskapen i sig. Du vet antologi och epistemologi. Förstå vad jag skriver!!!! Jag är inte frustrerad. Jag hade ingen teori om några köttbullar. Du blandar ihop teori med liknelse.
Citat:
Berätta hur min signatur exponerar min påstådda ignorans om vetenskap.
Det är så uppenbart! Jag har redan berättat men du missförstod det. Din signatur gör gällande att vetenskapsmetoder är logiska inte är magik osv. Med det vill DU säga att vetenskap är bättre än religion, tro osv. Men vetenskap ger ju dig inte hela sanningen, du kan som bäst få ett perspektiv på sanningen.
Citat:
Varför slår du ifrån dig istället för att besvara mina frågor? Blev det känsligt när köttbullismen ifrågasätts?
Men du har ju missförstått, jag måste påpeka din okunnighet.