2018-11-28, 21:33
Medlem
Ett lag som uttalat sig vara ett topplag och spela om guldet har svårt för en nykomling på hemmaplan
Färjestad saknar verkligen en ledare, en ledare som leder sitt lag mot framgång. Om detta håller till till topp 4 och semifinal så kommer det bli stopp efter det.

Filmjös 2-1 mål skulle aldrig ha ägt rum, filmstjärnan Bokk borde ha varit avstängd! Äckligt är bara förnamnet!
Citera
2018-11-28, 21:42
Medlem
BallaKlavas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jeremy Roenick
Filmjös 2-1 mål skulle aldrig ha ägt rum, filmstjärnan Bokk borde ha varit avstängd! Äckligt är bara förnamnet!

Men det är fortfarande bara några få tioöringar i böter för att filma?

Med Leon Bristedt var det löjligaste hans selfie med sminkad näsa efter matchen. Bevisvärde lika med noll. Det ska vara hårda tag mot filmare som förstör vår vackra nationalsport, och har man åkt på en ärlig smäll får man ta det som en man och inte gråta på olika sociala medier.

Sen angående FBKs match ikväll var det någon i en matchtråd nyss som gjorde sig lustig över att FBK-speaker ropade ut målvaktens namn vid en räddning som någon sorts NHL-wannabe. Jag missade det själv, men såg ju Werners TV-plock med en minut kvar mot TIK ikväll, och då hände det igen. Jävligt löjligt alltså, men det kändes ju mer som en division 1-match, typ Kalix mot SK Lejon.
Citera
2018-11-28, 21:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BallaKlava
Men det är fortfarande bara några få tioöringar i böter för att filma?

Med Leon Bristedt var det löjligaste hans selfie med sminkad näsa efter matchen. Bevisvärde lika med noll. Det ska vara hårda tag mot filmare som förstör vår vackra nationalsport, och har man åkt på en ärlig smäll får man ta det som en man och inte gråta på olika sociala medier.

Sen angående FBKs match ikväll var det någon i en matchtråd nyss som gjorde sig lustig över att FBK-speaker ropade ut målvaktens namn vid en räddning som någon sorts NHL-wannabe. Jag missade det själv, men såg ju Werners TV-plock med en minut kvar mot TIK ikväll, och då hände det igen. Jävligt löjligt alltså, men det kändes ju mer som en division 1-match, typ Kalix mot SK Lejon.
Som jag skrev tidigare, filming ska ge minst 5 matchers avstängning. Detta är ett måste om trovärdigheten ska finnas kvar.
I veckan har vi sett en sminkad Bristedt och en döende Bokk. Och detta helt utan straff.
Detta med speakern är inte värdig Färjestad. Det är sådant Filmsjö kan hålla på med. Så jävla pinsamt.
Citera
2018-11-28, 21:58
Medlem
En till synes lätt tackling bakifrån. Kan det vara en filmning från en spelare från Filmsjö som gått snett?

https://www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/a/OnOdkV/otacka-scenerna--han-lamnar-pa-bar
Citera
2018-11-28, 22:06
Medlem
.-.-.s avatar
Hoppas alla lagen lär sig att växjö har tagit över tronen som shls filmare nr. Varje lätt knuff så faller dom som en fura. Till och med den hårde Rahimi har börjat spela teater. Måste va nåt som hallam lär ut till sina lirare att det ska vinnas till varje pris. Skit i regelboken och ärligt spel, nu är det segrar som gäller.
Citera
2018-11-28, 22:27
Medlem
BallaKlavas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .-.-.
Hoppas alla lagen lär sig att växjö har tagit över tronen som shls filmare nr. Varje lätt knuff så faller dom som en fura. Till och med den hårde Rahimi har börjat spela teater. Måste va nåt som hallam lär ut till sina lirare att det ska vinnas till varje pris. Skit i regelboken och ärligt spel, nu är det segrar som gäller.

Pesonen fick sin introduktion till svensk hockey i Skellefteå, och är nog fortfarande lite bitter över Ledin-incidenten kan man tänka. Så svårt att säga hur det ligger till egentligen. Vi får se om han spelar nästa match. Det som talar till hans fördel är väl att han inte är någon ungdom nuförtiden.

Skulle inte förvåna mig. Hallam är en tvättäkta strateg, och om man inte riskerar någon avstängning kan det nog vara väldigt lockande att tumma på det sportsliga för vissa mindre nogräknade pe(r)soner.
Citera
2018-11-29, 21:30
Medlem
Displaceds avatar
Är inte konspiratorisk av mig men... Herregud. Vad fan hände. Är helt mållös. Största domarskandalen jag sett på väldigt länge. Var den här matchen uppgjord?

Vad i hela HELVETE.
Citera
2018-11-29, 21:43
Medlem
.-.-.s avatar
Domarna i Scandinavium idag måste ju sparkas, det ska inte gå att va så inkompetenta. Dom har ju möjlighet att ändra sig om utvisningen varför gör dom inte då det. Och att dom blundade för den solklara Frölunda trippingen tidigare, då kan man inte ta en sån här utvisning sen.
Det är en skam för shl detta.
Citera
2018-11-29, 21:48
Medlem
Corrans avatar
Äch, rättvis seger för Frölunda.
Rautio får skylla sig själv när han står där han står...
Citera
2018-11-29, 21:53
Medlem
.-.-.s avatar
Vad är det för pajasliga som tar in en Rysk gästdomare för att döma en match, ingen vet ju ens om han kan reglerna eller om han satsat 100k på frölunda seger.
Han lär väl säkert få fortsätta också för vi får ju inte kränka den stackars ryssen,
Citera
2018-11-29, 21:54
Medlem
AutumnInNewYorks avatar
Riktig jävla skitmatch mot Mora. Tur att Mora i princip är ett glorifierat Allsvenskt lag.
Citera
2018-11-29, 22:43
Medlem
J.R.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Displaced
Är inte konspiratorisk av mig men... Herregud. Vad fan hände. Är helt mållös. Största domarskandalen jag sett på väldigt länge. Var den här matchen uppgjord?

Vad i hela HELVETE.
Beskriv gärna vad som hände. Eller varför det var en skandal.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in